German Round, 16-17-18 September 2016
Lausitzring 4.265 m
World Supersport - Results Race
Laps 19 = 81,035 Km - Time Of Race 32'18.677 - Avg. 150,477 km/h
Race Grid No. Rider Nat Team Bike LL Gap FastestLap Speed
1 1 1 K.SOFUOGLU TUR KawasakiPuccettiRacing KawasakiZX-6R 19 1'41.162 250,5
2 2 66 N.TUULI FIN KallioRacing YamahaYZFR6 19 1.757 1'41.035 251,7
Fastest Lap 8° Niki Tuuli 1'41.035 151,967 Km/h
Lap Record: 2007 K.Sofuoglu 1'41.946 150,610 Km/h
Best Lap 2016 K.Sofuoglu 1'40.778 152,350 Km/h
Kiva nähä kiusaako Niki Sofuoglua seuraavissakin kisoissa.
Hitto että jäi ihan älyttömät fiilikset tästä kisasta! Nyt kun Yamahalta tulee uuden sukupolven r6 ensi vuodelle niin tässä ois kyllä tehdastiimille hyvä aihio!
Tuuli johtaa ja selostajat ihan liekeissä
http://live.robinwidget.com/streamvideo8/free-live-video-streaming-superbike-jerez-spain-motor-sports-27344.html
Lähes kuivalla radalla ajetussa aika-ajossa Kallio Racing veti aika kovan tuloksen.
French Round, 29-30 September - 1 October 2017
World Supersport - Results Superpole 2
1 66 N. TUULI FIN Kallio Racing Yamaha YZF R6 1'43.833
2 32 S. MORAIS RSA Kallio Racing Yamaha YZF R6 0.152
Records Pole 2014 J.Cluzel 1'40.550
Ehkä siitä Yamahan vm2017 vehkeen luistokontrollista on jotain hyötyä. Vs sarjaa johtava Kawasakilla ajeleva Sofoglu veti hi-siderit ja lonkkaan murtumia (edit: kolme murtumaa). Kawasakissa ei taida olla luistokontrollia.
Monelta lähtö suomen aikaa?
Warm Up
1 144 L. MAHIAS FRA GRT Yamaha Official WorldSSP Team Yamaha YZF R6 1'42.012
2 64 F. CARICASULO ITA GRT Yamaha Official WorldSSP Team Yamaha YZF R6 0.463
3 66 N. TUULI FIN Kallio Racing Yamaha YZF R6 0.527
9 32 S. MORAIS RSA Kallio Racing Yamaha YZF R6 1.350
Kisa kello 12:30(?)
Olipas aivan Mahtava kisa!
Alussa näytti siltä että Morais nousee ihan MM-kärkeen, johti kisaa ensimmäiset 5 kierrosta. Mutta ikävä kyllä meno hyytyi hieman (takarengas?) ja lopputuloksissa kahdeksas (8 pistettä) 14.216 sekunttia kärjelle jääneenä. 19 kierroksen kisa ajettiin kokonaisaikaan 32'28.952, joten todella pienellä, 0.7%, ajallisella erolla MM-sarjan johtopaikka karkasi 32 pisteen päähän, kun jäljellä on kaksi kisaa/ eli jaossa on 2* 25 20 16 13 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 pistettä.
Kahdella voitolla Morais nousisi 172 pisteeseen. Mahiaksella on tällä hetkellä 154 pistettä, joten jos Mahias ottaa vaikkapa vain kuudennen ja seitsemännen sijan, niin se on sit siinä. Mahias on 7 kertaa ollut podiumilla 10 kisassa, joten ilman suurempia häsläyksiä voiton voi varmistella aika helposti.
Mutta eihän sitä motorsportista koskaan tiedä...
Jos Moraiskin(?) olisi valinnut kovamman takarenkaan ja ajanut voittoon, niin eroa olisi vain 13 pistettä, 152 vs 139. Ja asetelmat kahdelle viimeiselle kierrokselle olisikin ihan eri.
Lisäksi jokerina on tietenkin Sofoglu 145 pisteessä, jolla on kolme viikkoa aikaa saada itsensä ajokuntoon.
Moraiksen hyytyessä Caricasulo otti piikkipaikan, mutta saman tien Tuuli alkoi tunkemaan ihan iholle. Ja menikin lähes saman tien ohi kierroksella kuusi(?). Loput 13 kierrosta olikin sitten kutkuttavan jännittävää kilvanajoa Caricasulon hengittäessä Tuulen niskaan. Varsinkin kolme(?) kierrosta ennen loppua kun Caricasulo veti viimesen kirin päälle. Mutta Tuuli vastasi saman tien ja kiristi tahtia ja ajoi kilpailun nopemman kierroksensa. Viimeinen kierros pari Tuuli johti ihan pienellä hajuraolla eikä Caricasulo pystynyt tekemään muuta kuin ajella perässä.
Parc Fermessä Caricasulo olikin haastattelussa sen näkönen ja kuulonen että oli syönyt todella happamia Suomalaisia pihlajanmarjoja.
Podiumilla kajahtikin sitten maammelaulu, joka tosin loppu oudosti kesken kertosäkeen.
Kuten Niki itse sanoi:"Tää on paras päivä ikinä mitä on ollu"
Niki myös totesi että tuli valinneeksi oikean takarenkaan, hieman kovemman seoksen, kuin kakkoseksi tullut, ja säädötkin oli kohdillaan, ja tuttu ja kiva rata.
Lainaus käyttäjältä: murmela - 01.10.17 - klo:15:53"Tää on paras päivä ikinä mitä on ollu"
Oli kyllä ihanaa ! ! ! Jätkillä pikkusen pyörä elää, ku ne vetää.
Mutta oli kyllä kova tuo Mahiaskin. Melkein nurin ja sijoitus tippui häntäpäähän. Nousi härän raivolla ylöspäin.
Oli kyl hemmetin hyvää tositeeveetä toi SSP-kisa! Veikkaan, että Kallio Racingin pilttuussakin vähän kämmenet kostui kisan aikana.
Ja Lahti täydensi voittamalla BSB supersporttien sunnuntain startin. Turhan helppoja nää tuotantopyörien sarjat suomalaisille..
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 01.10.17 - klo:19:14
Lainaus käyttäjältä: murmela - 01.10.17 - klo:15:53"Tää on paras päivä ikinä mitä on ollu"
Oli kyllä ihanaa ! ! ! Jätkillä pikkusen pyörä elää, ku ne vetää.
Mutta oli kyllä kova tuo Mahiaskin. Melkein nurin ja sijoitus tippui häntäpäähän. Nousi härän raivolla ylöspäin.
Mahiashan lippas reeneissä ja ainakaan aika-ajoissa ei esimerkiks saanu hanskoja käteen ilman apua kun kaasukäsi oli ottanut vähän kipeetä. Vois siis kuvitella, että siellä on tänäänki ollu paikat hellänä kun on painettu menemään.
Lainaus käyttäjältä: santerik - 01.10.17 - klo:19:16Kallio Racingin pilttuussakin vähän kämmenet kostui kisan aikana
TV-kuvassa näyttivät välillä Mahiaksen tiimiä ja välillä Tuulen. Pikkusen oli eroa varikkoporukan määrässä. Onnittelut tiimillekkin.
Lainaus käyttäjältä: murmela - 30.09.17 - klo:22:43
Ehkä siitä Yamahan vm2017 vehkeen luistokontrollista on jotain hyötyä. Vs sarjaa johtava Kawasakilla ajeleva Sofoglu veti hi-siderit ja lonkkaan murtumia (edit: kolme murtumaa). Kawasakissa ei taida olla luistokontrollia.
ZX6Rssä on ollut TCS vuodesta 2013 asti..
Lainaus käyttäjältä: JP78 - 02.10.17 - klo:00:30
Lainaus käyttäjältä: murmela - 30.09.17 - klo:22:43
Ehkä siitä Yamahan vm2017 vehkeen luistokontrollista on jotain hyötyä. Vs sarjaa johtava Kawasakilla ajeleva Sofoglu veti hi-siderit ja lonkkaan murtumia (edit: kolme murtumaa). Kawasakissa ei taida olla luistokontrollia.
ZX6Rssä on ollut TCS vuodesta 2013 asti..
636:ssa ainakin juu, mut mites 600:nen?
Morais: "Race started good, but then I had a high side moment that got my dash loose. That must have caused problems to the electronics, because I struggled with them for the rest of the race."
Kallio pointed out the problems shadowing Morais' race, "Very unfortunate that Sheridan was struggling with the electronics and gears. There is only two races left and we would have loved to get more championship points to narrow the gap to the lead."
Lainaus käyttäjältä: murmela - 02.10.17 - klo:11:46
Lainaus käyttäjältä: JP78 - 02.10.17 - klo:00:30
Lainaus käyttäjältä: murmela - 30.09.17 - klo:22:43
Ehkä siitä Yamahan vm2017 vehkeen luistokontrollista on jotain hyötyä. Vs sarjaa johtava Kawasakilla ajeleva Sofoglu veti hi-siderit ja lonkkaan murtumia (edit: kolme murtumaa). Kawasakissa ei taida olla luistokontrollia.
ZX6Rssä on ollut TCS vuodesta 2013 asti..
636:ssa ainakin juu, mut mites 600:nen?
Ei oo tuttu malli, mutta miksi ne olis jättäny ominaisuuden pois mallista, jossa se tuo selkeästi etua kilpailutilanteeseen?
Luistonesto ei ole sallittu, eli se ei ole käytössä minkään valmistajan pyörässä.
The following strategies are NOT allowed:
a) Traction control (including anti-spin / rate of change of rpm)
b) Launch Control
c) Anti Wheelie
d) Closed loop Engine Brake Control
e) Corner by Corner / Distance based adjustments
f) Rider adjusted trims
Lainaus käyttäjältä: KalleML - 03.10.17 - klo:10:06
Luistonesto ei ole sallittu, eli se ei ole käytössä minkään valmistajan pyörässä.
The following strategies are NOT allowed:
a) Traction control (including anti-spin / rate of change of rpm)
b) Launch Control
c) Anti Wheelie
d) Closed loop Engine Brake Control
e) Corner by Corner / Distance based adjustments
f) Rider adjusted trims
Oisko linkkiä sääntökirjaan? Muistelen, että osa noista olis stock -säännöissäkin sallittu mikäli pyörän sähköt sen vakiona mahdollistaa.
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 03.10.17 - klo:10:17
Oisko linkkiä sääntökirjaan? Muistelen, että osa noista olis stock -säännöissäkin sallittu mikäli pyörän sähköt sen vakiona mahdollistaa.
Google paljasti.
http://www.fim-live.com/en/sport/regulations-and-documents/superbike/
Ylin linkki ja sivu 119 (tai pdf:n 123).
Tässä kattelin tovin kuvia pyöristä. Ei meinannut muilta löytyä hall-anturilevyjä, paitsi kawasta. Kuva viime vuodelta, mutta samanlaiset piuhat kulkee takakiekolle tämänkin vuoden kuvissa.
Sitä en tiiä, saako vaan takarenkaan asentotiedosta mitään hyötyä. Varmasti se on kuitenkin laillinen.
Mutta ei näytä olevan kovinkaan yleisesti käytössä.
http://www.accossato.racing/wp-content/uploads/2016/05/Sofuoglu-Team-Kawasaki-Puccetti-Imola.jpg
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 03.10.17 - klo:11:21
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 03.10.17 - klo:10:17
Oisko linkkiä sääntökirjaan? Muistelen, että osa noista olis stock -säännöissäkin sallittu mikäli pyörän sähköt sen vakiona mahdollistaa.
Google paljasti.
http://www.fim-live.com/en/sport/regulations-and-documents/superbike/
Ylin linkki ja sivu 119 (tai pdf:n 123).
Oho, ompas jyrkät säännöt, tosin laskeehan tuo kustannuksia ja tekee elektroniikasta tasaväkisen.
Ja noilla näyttää olevan periaatteena se, että vasta kun suurimmassa osassa vakiovehkeitä kyseinen ominaisuus on vakiovarusteena, TAI suurin osa MSMA(mikä se o?):n jäsenistä haluaa sallia sen, niin ominaisuus lisätään sallittujen listalle.
Eli toisin sanoen niin kauan kun joku ominaisuus ei ole sallittu, niin se joudutaan poistamaan WSSP-ecusta, vaikka se olisi vakiovarusteena vakioekussa.
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 03.10.17 - klo:11:49
Tässä kattelin tovin kuvia pyöristä. Ei meinannut muilta löytyä hall-anturilevyjä, paitsi kawasta. Kuva viime vuodelta, mutta samanlaiset piuhat kulkee takakiekolle tämänkin vuoden kuvissa.
Sitä en tiiä, saako vaan takarenkaan asentotiedosta mitään hyötyä. Varmasti se on kuitenkin laillinen.
Mutta ei näytä olevan kovinkaan yleisesti käytössä.
http://www.accossato.racing/wp-content/uploads/2016/05/Sofuoglu-Team-Kawasaki-Puccetti-Imola.jpg
Kyllähän siitä jotain hyötyä sais, mutta kun ajon aikainen hyödyntäminen on kielletty:
The following strategies are NOT allowed:
a) Traction control (including anti-spin / rate of change of rpm)
Ja "hassua" on se että jopa se mitä dataloggaukseen liittyviä antureita mopossa saa olla, on hyvin rajoitettua. Esim eturenkaan nopeutta ei saa logata.
Se taasen tuntuu hieman keinotekoiselta että GPS-dataa saa logata, mutta mopon kiihtyvyyksiä ja asentoa/kallistuskulmaa ei. Laadukkaalla gepsidatalla kun pääsee aika hyvään tarkkuuteen noissa anturoinnin osalta kielletyissä mittauksissa.
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 03.10.17 - klo:11:21
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 03.10.17 - klo:10:17
Oisko linkkiä sääntökirjaan? Muistelen, että osa noista olis stock -säännöissäkin sallittu mikäli pyörän sähköt sen vakiona mahdollistaa.
Google paljasti.
http://www.fim-live.com/en/sport/regulations-and-documents/superbike/
Ylin linkki ja sivu 119 (tai pdf:n 123).
Niinhän tuo näyttää olevan, että on kielletty. Esim. nopeutta saa mitata pelkästään takarenkaalta.
Lainaus käyttäjältä: murmela - 03.10.17 - klo:12:06
...TAI suurin osa MSMA(mikä se o?)...
Tommonen:
MSMA (Motorcycle Sports Manufacturers Association)
http://www.fim-live.com/en/article/celebrating-25-years-racing-together/
Nyt kun tuli tääkin selväksi niin hattu nousee entistä korkeemmalle noille WSS kuskeille. Ihan hävyttömiä sladeja vetävät kyllä muutamissa nopeissa paikoissa.
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 03.10.17 - klo:12:29
Lainaus käyttäjältä: murmela - 03.10.17 - klo:12:06
...TAI suurin osa MSMA(mikä se o?)...
Tommonen:
MSMA (Motorcycle Sports Manufacturers Association)
http://www.fim-live.com/en/article/celebrating-25-years-racing-together/
Löytyypä googlella vaikeesti toi MSMA?
Motorcycle Sports Manufacturer Association (Aprilia, Ducati, Honda, Kawasaki, Suzuki and Yamaha).
Spanish Round, 20-22 October 2017
Jerez 4.423 m
SSP
Perjantai
FP1
1 144 L. MAHIAS FRA GRT Yamaha Official WorldSSP Team Yamaha YZF R6 1'43.676
5 66 N. TUULI FIN Kallio Racing Yamaha YZF R6 0.732
11 32 S. MORAIS RSA Kallio Racing Yamaha YZF R6 1.015
FP2
1 144 L. MAHIAS FRA GRT Yamaha Official WorldSSP Team Yamaha YZF R6 1'43.521
8 66 N. TUULI FIN Kallio Racing Yamaha YZF R6 0.690
9 32 S. MORAIS RSA Kallio Racing Yamaha YZF R6 0.741
Lauantai
FP3
1 144 L. MAHIAS FRA GRT Yamaha Official WorldSSP Team Yamaha YZF R6 1'43.540
2 66 N. TUULI FIN Kallio Racing Yamaha YZF R6 0.434
3 32 S. MORAIS RSA Kallio Racing Yamaha YZF R6 0.498
(Klo 15:25 )
WorldSSP SP2
1 64 F. CARICASULO ITA GRT Yamaha Official WorldSSP Team Yamaha YZF R6 1'43.285
3 32 S. MORAIS RSA Kallio Racing Yamaha YZF R6 0.356
5 144 L. MAHIAS FRA GRT Yamaha Official WorldSSP Team Yamaha YZF R6 0.413
10 66 N. TUULI FIN Kallio Racing Yamaha YZF R6 0.869
Sunnuntai
Warm Up
1 144 L. MAHIAS FRA GRT Yamaha Official WorldSSP Team Yamaha YZF R6 1'43.775
4 66 N. TUULI FIN Kallio Racing Yamaha YZF R6 0.243
6 32 S. MORAIS RSA Kallio Racing Yamaha YZF R6 0.548
Race
Laps 19 = 84,037 Km - Time of Race 33'07.725
1 1 64 F. CARICASULO ITA GRT Yamaha Official WorldSSP Team Yamaha YZF R6 19 1'43.922
5 5 144 L. MAHIAS FRA GRT Yamaha Official WorldSSP Team Yamaha YZF R6 19 7.248 1'43.986
6 3 32 S. MORAIS RSA Kallio Racing Yamaha YZF R6 19 11.694 1'44.354
7 10 66 N. TUULI FIN Kallio Racing Yamaha YZF R6 19 15.644 1'44.337
Qatar Round, 2-3-4 November 2017
Losail International Circuit 5.380 m
FP1
1 111 K. SMITH GBR GEMAR Team Lorini Honda CBR600RR 2'02.743
6 66 N. TUULI FIN Kallio Racing Yamaha YZF R6 2'03.176 0.433
FP2
1 144 L. MAHIAS FRA GRT Yamaha Official WorldSSP Team Yamaha YZF R6 2'01.316
9 66 N. TUULI FIN Kallio Racing Yamaha YZF R6 2'02.338 1.022
FP3
1 66 N. TUULI FIN Kallio Racing Yamaha YZF R6 2'02.228
Superpole 2
1 144 L. MAHIAS FRA GRT Yamaha Official WorldSSP Team Yamaha YZF R6 2'00.738
3 66 N. TUULI FIN Kallio Racing Yamaha YZF R6 2'01.392 0.654
La
16:00 WorldSSP - WUP
18:30 WorldSSP - Race
http://www.sportti.com/uutinen.asp?CAT=1-3&ID=355493
Vähän näemmä joutuvat Kalliolla raapimaan niskaansa, kun 1,5kk päästä pitäisi jo ryntäyttää mutta toinen kuski ei ole vielä selvillä. Ja voisi kuvitella, että kotimaisten yhteistyökumppaneiden kanssa on nyt vähän hankalampaa kun ei suomalaista kuskia neää ole.
Kiva olisi nähdä Morais Kalliolla myös ensi kaudella, mutta toki ei auta yleisössä ruikuttaa jos taloudellinen puoli ei natsaa.
Phillip Islandilla ajellaan testejä tulevana viikonloppuna ajettavaa avauskisaa varten.
1. Krummenacher 1.33.5
4. Cortese +0.37
11. Tuuli +1.06
16. Cresson +1.64
Näiden tulosten valossa mielenkiintoinen sesonki tulossa suomalaisten näkövinkkelistä. Tietty noista testiajoista voi paljoa sanoa, mutta SPP paalu-/reeniennätys on 1.32.5 joten ei siellä ihan kävelyvauhtia mennä.
Itse kun on ratamopoilua tullut seurattua tiiviimmin lähinnä nelitahtiaikana niin sitä ei tahdo aina muistaakaan, mimmottii tykkejä tahtarit oli. Mika Kalliolla on piikkisten paaluennätys kyseiseltä radalta 1.36.6. Kakspuokeilla GP-pyörillä olisikin sitten löylytetty SPP-pyöriä (Simoncelli 1.32.1).
WorldSSP
Australian Round
23-24-25 February 2018
Phillip Island 4.445 m
Records:
Pole (QP2) 2013 S.Lowes 1'32.545
Race (RC) 2013 K.Sofuoglu 1'33.283
Circuit (QP1) 2013 S.Lowes 1'32.545
FP1
1 144 L. MAHIAS FRA GRT Yamaha Official WorldSSP Team Yamaha YZF R6 1'33.103
3 11 S. CORTESE GER Kallio Racing Yamaha YZF R6 1'33.563 0.460
11 66 N. TUULI FIN CIA Landlord Insurance Honda Honda CBR600RR 1'34.895 1.792
16 84 L. CRESSON BEL Kallio Racing Yamaha YZF R6 1'35.487 2.384
FP2 (TRACK Condition: Wet)
1 54 K. SOFUOGLU TUR Kawasaki Puccetti Racing Kawasaki ZX-6R 1'33.576
2 11 S. CORTESE GER Kallio Racing Yamaha YZF R6 1'33.772 0.196
12 66 N. TUULI FIN CIA Landlord Insurance Honda Honda CBR600RR 1'35.739 2.163
17 84 L. CRESSON BEL Kallio Racing Yamaha YZF R6 1'37.142 3.566
Eurosport playerillä voi näitä näköjään kattella. Voiko siinä kattella kisoja jälkikäteen vai näkyykö siinä vaan suorat lähetykset?
Jos nappaa tilin puoliksi kaverin kanssa, eli käyttää samoja tunnuksia, niin voikohan kattella samaan aikaan?
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 23.02.18 - klo:09:51
Eurosport playerillä voi näitä näköjään kattella. Voiko siinä kattella kisoja jälkikäteen vai näkyykö siinä vaan suorat lähetykset?
Jos nappaa tilin puoliksi kaverin kanssa, eli käyttää samoja tunnuksia, niin voikohan kattella samaan aikaan?
Itsellä oli pari vuotta sitten eurosport player käytössä. Kyllä osa kisoista oli katsottavissa jälkikäteen. En tiedä onko nykyään palvelu parantunut.
Täähän siis äkkiseltään vaikuttaa, että eurosport ja WSBK-videopass on saman hintaiset. Erona tosin, että eurosportilta saa samaan rahaan motoGP:n ja paljon muutakin..
Meneekö mulla tässä nyt jotain ohi? Saako WSBK-videopassilla jtn mitä eurosportilta ei?
Lainaus käyttäjältä: santerik - 23.02.18 - klo:11:08
Meneekö mulla tässä nyt jotain ohi? Saako WSBK-videopassilla jtn mitä eurosportilta ei?
WSBK-passilla:
LIVE & ONDEMAND RACES
Watch Superpole and all the races Live and OnDemand in HD quality. Feel the WorldSBK passion wherever you are!
Friday Saturday Sunday
WorldSBK FP1* WorldSBK SP1-SP2 WorldSSP RACE
WorldSBK FP2* WorldSSP300 SP1-SP2* WorldSBK RACE 2
WorldSSP FP2* WorldSBK RACE 1 WorldSSP300 RACE*
WorldSBK FP3* WorldSSP SP1-SP2 STK1000 RACE*
*European Rounds
Behind the scenes, exclusive interviews and features from all the circuits
Relive all the races with our 46-minutes highlights, available during the following week
A great collection of all the action from the past: enjoy every Race Review since 2006 as well as all Season Reviews from 1993 to 2016
Monitor all of the action down to every fraction of a second with our Live Timing, featuring all important info such as split sector times, last lap, fastest lap and much more.
Tässä vähän selailin nettiä, mutta tuo eurosportplayerin nettisivut on ihan surkeat. Jotain hiton olympialaisia vaan mainostaa.
Eurosportin sivuille kun menee, niin rupee löytymään motorsporttia.
Onko niin, että noi kaikki näkyy eurosportplayerilla?
https://www.eurosport.com/allmotorsports/
Onko niissä selostus lontooksi vai suomeksi?
Nyt on eurosportplayer tarjouksessa 69,90€/vuosi. Ei hullumpi hinta, jos näkee wsbk:ta, motogp:tä ja mopo-endurancea. Ralli, wtcc ja f1 plussaa.
edit. selailin lisää nettiä. Eli tolla näkee eurosport 1 ja 2 näyttämät ohjelmat.
Mulle riittää, jos nuo nuo näyttää kisat ja voin niitä jälkikäteen katsoa (30 päivää). Mutta näyttääkö ne superbike, superstock (ehkä 300cc ja stock1000) kaikki kisat? Entäs motogp, moto2, moto3?
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 23.02.18 - klo:14:57
Tässä vähän selailin nettiä, mutta tuo eurosportplayerin nettisivut on ihan surkeat. Jotain hiton olympialaisia vaan mainostaa.
Eurosportin sivuille kun menee, niin rupee löytymään motorsporttia.
Onko niin, että noi kaikki näkyy eurosportplayerilla?
https://www.eurosport.com/allmotorsports/
Onko niissä selostus lontooksi vai suomeksi?
Nyt on eurosportplayer tarjouksessa 69,90€/vuosi. Ei hullumpi hinta, jos näkee wsbk:ta, motogp:tä ja mopo-endurancea. Ralli, wtcc ja f1 plussaa.
edit. selailin lisää nettiä. Eli tolla näkee eurosport 1 ja 2 näyttämät ohjelmat.
Mulle riittää, jos nuo nuo näyttää kisat ja voin niitä jälkikäteen katsoa (30 päivää). Mutta näyttääkö ne superbike, superstock (ehkä 300cc ja stock1000) kaikki kisat? Entäs motogp, moto2, moto3?
Kyl me taidettiin vähän intoilla... Ainakin jos tuolta https://fi.eurosportplayer.com/schedule kurkkaa ni haun kautta ei löydy WSBK:ta. Eli ne eurosportin jutut on varmaan vaan jotain uutisia jne.
MotoGP:n suomioikeudet taasen taitaa olla C morella (kuten myös formuloiden).
Eli kyllä se varmaan on toi WSBK videopass jos haluaa näitä kapinoita katsella.. Jos jollain on parempaa tietoa niin korjatkoon.
Noniinhän se taitaa olla. Hiton maakohtaiset oikeudet :( Se siitä intoilusta.
WSBK-kisoista näyttää tulevan vaan koosteet (lauantaina ja sunnuntaina)
http://telkku.com/kanava/eurosport-2/2018-02-24/koko-paiva
Ainii, yks miinus mun mielestä wsbk-passissa on, se ei oo multistriimi, joten joutuu kattoon sitä mitä ohjaaja näyttää.
Motogp multistriimissä on kiva ku voi kattoo mitä haluaa, eikä tarvi tyytyy siihen paskaan mitä ohjaaja tarjoo.
Mä olen edelleen katkera WSBK-passille viime sesonkin SSP päätöskisasta. Jullit latas lähdön faceen missä muistaakseni Tuuli paino kärkeen, mutta streami ei toiminu.
Pistin palautetta sinne ja pyysin jotain refundia ni antoivat mulle oikeuden kattoo SSP-kisaa videolta vielä viikon vaikka passi loppu päivä vai kaks kauden päätyttyä.
Muuten oon kyl tykänny tosta videopassista. Toi multistreami olis kyl kiva, mut menee mulla näinkin. Nyt kerkesin innostuu tosta eurosportplayeristä mut se sit oliki liian hyvää ollakseen totta..
Aika-ajot ajettu. Kallio Racingilla oltaneen ihan tyytyväisiä, Nikillä varmaan oli tavoitteet korkeammalla.
En tiedä kuinka lähellä SSP pyörät on Moto2:sia, mutta kuvittelisi Cortesen oleva varsin kova kun saa vielä lisää maileja nykyisellä pyörällä (enkä mä sitä nytkään hitaaksi sano).
1 144 L. MAHIAS 1'33.160
2 64 F. CARICASULO1'33.519 0.359
3 54 K. SOFUOGLU 1'33.540 0.380
4 11 S. CORTESE 1'33.812 0.652
14 84 L. CRESSON 1'34.973 0.123
15 66 N. TUULI 1'34.997 0.147
Isoissa mopoissa on jo eka kisakin hinkattu.
1 3 33 M. MELANDRI ITA Aruba.it Racing - Ducati Ducati Panigale R
2 1 66 T. SYKES GBR Kawasaki Racing Team WorldSBK Kawasaki ZX-10RR
3 5 7 C. DAVIES GBR Aruba.it Racing - Ducati Ducati Panigale R
4 7 12 X. FORES ESP Barni Racing Team Ducati Panigale R
5 6 1 J. REA GBR Kawasaki
FP3
1 144 L. MAHIAS FRA GRT Yamaha Official WorldSSP Team Yamaha YZF R6 1'33.847
2 11 S. CORTESE GER Kallio Racing Yamaha YZF R6 1'33.978 0.131
12 84 L. CRESSON BEL Kallio Racing Yamaha YZF R6 1'35.098 1.251
13 66 N. TUULI FIN CIA Landlord Insurance Honda Honda CBR600RR 1'35.103 1.256
Superpole 1
1 * 86 A. BADOVINI ITA MV Agusta Reparto Corse by Vamag MV Agusta F3 675 1'34.576
4 84 L. CRESSON BEL Kallio Racing Yamaha YZF R6 1'34.973 0.397
5 66 N. TUULI FIN CIA Landlord Insurance Honda Honda CBR600RR 1'34.997 0.421
Superpole 2
1 144 L. MAHIAS FRA GRT Yamaha Official WorldSSP Team Yamaha YZF R6 1'33.160
4 11 S. CORTESE GER Kallio Racing Yamaha YZF R6 1'33.812 0.652
Vähän näyttää tuo Nikin Honda leveen puoleiselta kun kuluu katteet kyljestä puhki vaikka kumipuoli on alaspäin.
Ehkä ne on ne mitkä jarruttaa menoa? Pitäis olla liukkaammat katteet?
Warm Up
1 21 R. KRUMMENACHER SUI BARDAHL Evan Bros. WorldSSP Team Yamaha YZF R6 1'33.877
6 11 S. CORTESE GER Kallio Racing Yamaha YZF R6 1'34.175 0.298
14 84 L. CRESSON BEL Kallio Racing Yamaha YZF R6 1'35.342 1.465
15 66 N. TUULI FIN CIA Landlord Insurance Honda Honda CBR600RR 1'35.459 1.582
Results Race - Red Flag, 3 laps
1 1 144 L. MAHIAS FRA GRT Yamaha Official WorldSSP Team Yamaha YZF R6 3 1'33.735
8 7 11 S. CORTESE GER Kallio Racing Yamaha YZF R6 3 4.891 1'33.968
10 15 66 N. TUULI FIN CIA Landlord Insurance Honda Honda CBR600RR 3 5.429 1'34.792
13 14 84 L. CRESSON BEL Kallio Racing Yamaha YZF R6 3 6.916 1'34.805
Results Race - Restarted, 9 laps
1 1 144 L. MAHIAS FRA GRT Yamaha Official WorldSSP Team Yamaha YZF R6 9 1'33.252
3 7 11 S. CORTESE GER Kallio Racing Yamaha YZF R6 9 1.517 1'33.072
11 15 66 N. TUULI FIN CIA Landlord Insurance Honda Honda CBR600RR 9 16.545 1'34.829
12 14 84 L. CRESSON BEL Kallio Racing Yamaha YZF R6 9 17.789 1'34.709
Täytyy myöntää, että empi ole aikaisemmin tuon Mahiaksen otteita seuraillut. Katselin googlea ja sieltä löyty asiallinen kuva. Vuosia sitten äijä koittaa saada ykkösenä ajavaa kiinni, eikä tunnu kovinkaan helposti luovuttavan. MV Agusta saa runtua ja väkisin väännetään mutkasta täysiä ulos :D
(http://http//www.cybermotard.com/IMG/jpg/fs)
On kyl ihan tekemisen meininkiä T1mpan laittamassa kuvassa.
Mulle iloisin ylläri viikonlopulta oli Kallioräärään Cresson. Nettikirjoittelussahan hänelle leivottiin maksukuskin imagoa joka varmaan osaltaan pitää paikkansakin (ja osaltaan pettyneiden Morais-fanien ansiota), mutta 19-vuotias jannu vetää SSP-debyytissä 12. sijalle parhaan kierroksen ollessa noin 1,5s kärjestä niin kyllä mun silmään ainakin vaikuttaa ihan lupaavalta menolta.
Ja eipä se näemmä moto3 maailmanmestaruuskaan sitä takaa, ettei joutuisi "maksukuskiksi" mikäli ao. linkkiin on uskominen. Kaikkinensa moottoriurheilun rahoitus on tainnut siirtyä enemmän henkilökohtaisten yhteistyökumppaneiden suuntaan joten koko maksukuskitermi hakee vähän paikkaansa (mun mielestäni).
https://www.mpmaailma.fi/sandro-cortese-kiinnostunut-kallio-racing-tallista/
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 26.02.18 - klo:13:06
Täytyy myöntää, että empi ole aikaisemmin tuon Mahiaksen otteita seuraillut. Katselin googlea ja sieltä löyty asiallinen kuva. Vuosia sitten äijä koittaa saada ykkösenä ajavaa kiinni, eikä tunnu kovinkaan helposti luovuttavan. MV Agusta saa runtua ja väkisin väännetään mutkasta täysiä ulos :D
(http://http//www.cybermotard.com/IMG/jpg/fs)
Tuossa kuvassa näkyy hyvin ulommalta tapilta painelu tietyn kallistuskulman jälkeen ja pidon haku kampeamalla kroppaa yli toiselle puolen pyörää. Ei oo helppo laji, mut jos koko rataa hyödyntää, niin tuosta voi olla iloa opetella, eikä vaan pötkötä mukavasti kyydissä.
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 26.02.18 - klo:15:17
....mut jos koko rataa hyödyntää, niin tuosta voi olla iloa opetella, eikä vaan pötkötä mukavasti kyydissä.
Nääh... Tulee vaan hiki, jos yrittää liikaa. :D
Thai Round, 23-24-25 March 2018
Buriram 4.554 m
Record Circuit (QP1) 2015 K.Sofuoglu 1'37.345
FP1
1 144 L. MAHIAS FRA GRT Yamaha Official WorldSSP Team Yamaha YZF R6 1'37.469
6 11 S. CORTESE GER Kallio Racing Yamaha YZF R6 1'38.293 0.824
10 66 N. TUULI FIN CIA Landlord Insurance Honda Honda CBR600RR 1'38.804 1.335
20 84 L. CRESSON BEL Kallio Racing Yamaha YZF R6 1'40.013 2.544
1 4 16 J. CLUZEL FRA NRT Yamaha YZF R6 18 1'38.711 254,1 1'38.192 254,7 25 50 4
2 6 21 R. KRUMMENACHER SUI BARDAHL Evan Bros. WorldSSP Team Yamaha YZF R6 18 0.291 1'38.108 254,7 1'38.337 250,6 20 70 2
3 3 3 R. DE ROSA ITA MV Agusta Reparto Corse by Vamag MV Agusta F3 675 18 0.315 1'38.541 250,6 1'38.109 251,2 16 35 6
.....
5 1 11 S. CORTESE GER Kallio Racing Yamaha YZF R6 18 1.122 1'38.562 255,9 1'37.799 251,2 11 65 3
6 8 66 N. TUULI FIN CIA Landlord Insurance Honda Honda CBR600RR 18 17.160 1'39.447 249,4 1'38.594 250,0 10 30 7
...
9 17 84 L. CRESSON BEL Kallio Racing Yamaha YZF R6 18 26.132 1'39.866 257,8 1'39.775 256,5 7 18 11
...
14 19 22 E. LAHTI FIN Sterkman Motorsport by HRP Suzuki GSX-R600 ESS 18 36.700 1'40.211 249,4 1'39.870 248,8 2 5 19
Alkupuoli kisasta oli ehkä jopa vähän tylsähköä, mutta lopussa taas hyvät väännöt. Suomalaiset ei valitettavasti ruutuaikaa saanut pois lukien Nikin sentteri maaliintulon yhteydessä. Hurjassa kunnossa oli Cluzelin etunen ko siitä kisan loputtua kuvaa näytettiin.
Katkesko lähetys muillakin siinä Caricasulon lipan kohdalla vai olikohan mun piuahassa vika?