Lainaus käyttäjältä: slowrider - 17.10.12 - klo:23:45
No näin teoreettisenä esimerkkinä esim kun vakiolla alustalla olevaan mopoon nostaa perää ja laskee keulaa paremman kääntyvyyden toivossa ja vaihtaa sitten mopoon jossa shimmatut/huolletut tolpat vakio koroilla... toinen on sen 100X parempi mut se huonompi kokeillaan ensin ennen kun uskotaan. Muuttujia on vaan niin pirusti. Eli
Varmasti näinkin, enkä kyllä omalla kohdalla haekkaan sellasta et taikaiskusta jollain alustan häröilyllä saisin kierrosaikaani parannettua, se kun paranee vaan ajamalla ja oppimalla.
Mut toisaalta kun oli pirun kiva huomata miten iso vaikutus alustan päivityksellä oli ajettavuuteen, niin halua löytyy vähän hifistellä lisää, vaikka loputon suo sekin taitaa olla, koskaan ei ole tarpeeksi hyvä.
Kawan kääntyvyys ei tunnetusti ole keveintä luokkaa, vaikka onkin jo ihan eri kuin vakioalustalla.
Wehnän alustan säädöillä ja yläkolmion laskulla parani entisestään ja siksi kiinnostaa mitä tuossa tapahtui ja voiko mahdollisesti puristaa jostain lisää, kas kun mikään ei riitä.
Kaikilla on omat omituisuutensa ja vaikka kuka ratsastais vakioalustaisella mopolla valkoista vakiolippua liehuttaen kovaa kuin prkle, niin mulle se ei juurikaan vaikuta, tuunaan jos jossain on tuunattavaa.
Ei sillä etten arvostais myös edellä mainittua näkökantaa, se ei vaan mulle luonnistu ja halu nähdä vaikutukset on myös osa harrastusta, en mä näillä kovempaa pääse.