Voipi olla ylivarovaisuutta, kun on tämä olkapää vielä toipilas, mutta tähän kaipais arvioita, tai jopa tietoa:
Mulla on tuossa käytettyjä, edullisia ja hyviä pirelli 200/55 takasia, ja yksi uusi Dunlop 195/65. Luistonestoon on ladattu (varma tieto) nimenomaan tämän Dunlopin profiilin kartta. Onko niin suurta vaikutusta väärällä profiililla, että sotkee luistoneston. Tietty voi olla jompaan kumpaan suuntaan, mutta en viitsisi tuhlata uutta kumia tulevan viikonlopun kaarteluun.
Rauhallisesti aion mennä, mutta ainahan se nätti keli ja hyvä tuntuma voi saada innostumaan vähän parempaakin kyytiä ajamaan.
Murmela jo testas, mutta veti Marquez- k-kulmilla, eikä yks pääskynlento kesää tee.
Lisäys: Pirelli on kai pyöreämpi ja leveämpi, joten sen kehä on pidempi kallellaan. Tästä syystä harhautuu kontrolli luulemaan, että vähemmän on kierrosnopeus = vetoluistoa, kun olisi kapeammalla ja korkeammalla Dunlopilla. Näin Karjalohjalaisjärjellä päättelis