MotOrg ry:n ratapäivät 2014

Aloittaja vernerik, 06.02.14 - klo:11:47

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jarska

Kiitos Orgin henkilökunnalle Kemoran päivästä.
Ajamaan en sitten enää jaksanut jäädä, mutta tärkeintä olikin esitellä komeita katteitani.
Alaviivan Markon uusi, hulmuavan pitkä hiusluukki on minusta kovin seksikäs ja tunsin hieman väristyksiä (ei johtunut kylmästä) kun hän heilautti niitä (aika useasti) peivatsi tyyliin, ajajakokouksessa.

wbaum

Olipa sekaista meininkiä kemoralla. Ensikierroksella mateluvauhdista melkein lähti rasasta kun väistelin öljynimujauhoja. Kaasut ja kallistukset eri aikaan seuraavalla kertaa. Oli taas hetken ettimistä johonkin luottoon tuossa.
https://www.youtube.com/watch?v=lr59EcCIL2U



Nitrous

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 01.06.14 - klo:22:24
Olipa sekaista meininkiä kemoralla. Ensikierroksella mateluvauhdista melkein lähti rasasta kun väistelin öljynimujauhoja. Kaasut ja kallistukset eri aikaan seuraavalla kertaa. Oli taas hetken ettimistä johonkin luottoon tuossa.
https://www.youtube.com/watch?v=lr59EcCIL2U

Oliko sulla kuinka kulunu takanen tossa alla? Tonnarillakin ajanu tuosta vaikka kuinka usein torvi auki ja koskaan en oo saanu pitoo irtoomaan.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: jarska - 01.06.14 - klo:21:28
Alaviivan Markon uusi, hulmuavan pitkä hiusluukki on minusta kovin seksikäs ja tunsin hieman väristyksiä (ei johtunut kylmästä) kun hän heilautti niitä (aika useasti) peivatsi tyyliin, ajajakokouksessa.
Alkoiko sukkahousujen etumus tuntumaan kireältä?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 01.06.14 - klo:23:08
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 01.06.14 - klo:22:24
Olipa sekaista meininkiä kemoralla. Ensikierroksella mateluvauhdista melkein lähti rasasta kun väistelin öljynimujauhoja. Kaasut ja kallistukset eri aikaan seuraavalla kertaa. Oli taas hetken ettimistä johonkin luottoon tuossa.
Oliko sulla kuinka kulunu takanen tossa alla? Tonnarillakin ajanu tuosta vaikka kuinka usein torvi auki ja koskaan en oo saanu pitoo irtoomaan.
Tai sit se vaan osu tohon saumaan just sopivasti.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

marko_

02.06.14 - klo:01:05 #65 Viimeisin muokkaus: 02.06.14 - klo:01:08 käyttäjältä marko_
Lainaus käyttäjältä: jarska - 01.06.14 - klo:21:28
Kiitos Orgin henkilökunnalle Kemoran päivästä.
Ajamaan en sitten enää jaksanut jäädä, mutta tärkeintä olikin esitellä komeita katteitani.
Alaviivan Markon uusi, hulmuavan pitkä hiusluukki on minusta kovin seksikäs ja tunsin hieman väristyksiä (ei johtunut kylmästä) kun hän heilautti niitä (aika useasti) peivatsi tyyliin, ajajakokouksessa.
Kiitosta vaan, jälleennäkemisenriemu oli molemminpuolista.
Ens kerralla otetaan sitten taas yhteinen huone foxmannista..  wet-kiss-smiley

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 01.06.14 - klo:23:38
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 01.06.14 - klo:23:08
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 01.06.14 - klo:22:24
Olipa sekaista meininkiä kemoralla. Ensikierroksella mateluvauhdista melkein lähti rasasta kun väistelin öljynimujauhoja. Kaasut ja kallistukset eri aikaan seuraavalla kertaa. Oli taas hetken ettimistä johonkin luottoon tuossa.
Oliko sulla kuinka kulunu takanen tossa alla? Tonnarillakin ajanu tuosta vaikka kuinka usein torvi auki ja koskaan en oo saanu pitoo irtoomaan.
Tai sit se vaan osu tohon saumaan just sopivasti.

Ai tossakin mutkassa on tommonen mannerlaattojen välinen sauma. :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

jarska

Lainaus käyttäjältä: murmela - 01.06.14 - klo:23:22
Lainaus käyttäjältä: jarska - 01.06.14 - klo:21:28
Alaviivan Markon uusi, hulmuavan pitkä hiusluukki on minusta kovin seksikäs ja tunsin hieman väristyksiä (ei johtunut kylmästä) kun hän heilautti niitä (aika useasti) peivatsi tyyliin, ajajakokouksessa.
Alkoiko sukkahousujen etumus tuntumaan kireältä?

Villahousujen.

vernerik

Orgin Motoparkin päiviä (7.6. - 8.6.) ennen näyttäisi olevan torstai ja perjantai vapaat melupäivät. Ajattelin itse ottaa varaslähdön ja mennä jo perjantaina ajelemaan. Onko muita tulossa?
Yamaha R1 -08

wbaum

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 01.06.14 - klo:23:08
Oliko sulla kuinka kulunu takanen tossa alla? Tonnarillakin ajanu tuosta vaikka kuinka usein torvi auki ja koskaan en oo saanu pitoo irtoomaan.
Vähän kovettunut sc2 ja kyllä kulutusmerkit näkyy. Yrittää siinä ny pysyä sit Markon peräs joka painaa nelonen sisässä tuppi nurin jo nelosesta asti...

Mun tulkinta nyt oli kun ajettiin niin hitaasti läpi 3-4 oudolla linjalla ja lähdin kallistamaan ja avaamaan enemmän samanaikaisesti niin olikin pidot koetuksella. Ja mannerlaatat.

Muutenkin tuntu päivällä että rata on kuin saippuaa, tosin setit kesti 2-3 kierrosta. Iltapäivällä alko tuntumaa löytymään, löysin karuselliin vauhtia vihdoin, muualla nyt en kiskonut "mun täysiä" ja jopa ihan hallittua pientä luistoo siellä kuvittelin saavani parissa paikkaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: vernerik - 02.06.14 - klo:10:27
Orgin Motoparkin päiviä (7.6. - 8.6.) ennen näyttäisi olevan torstai ja perjantai vapaat melupäivät. Ajattelin itse ottaa varaslähdön ja mennä jo perjantaina ajelemaan. Onko muita tulossa?

Jaahas...pitääkös tässä pirulainen mennä pyytämään lisää vapaata pomolta.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

vernerik

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 02.06.14 - klo:10:51
Lainaus käyttäjältä: vernerik - 02.06.14 - klo:10:27
Orgin Motoparkin päiviä (7.6. - 8.6.) ennen näyttäisi olevan torstai ja perjantai vapaat melupäivät. Ajattelin itse ottaa varaslähdön ja mennä jo perjantaina ajelemaan. Onko muita tulossa?

Jaahas...pitääkös tässä pirulainen mennä pyytämään lisää vapaata pomolta.

Mullapa on jo vapaata ja keliki näyttäis olevan loppuviikkoa kohden lähellä täydellistä!  hesse_yahoo

Kysyin Motoparkista, niin vapailla päivillä ratamaksun voi suorittaa myös Smartum seteleillä  peukku_1
Yamaha R1 -08

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 31.05.14 - klo:22:20
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 31.05.14 - klo:18:45
Teoriassa 2 olis päässyt ajamaan jos olisi ennen ajajakokousta vaihtanut sliksit. Kivasti siellä 600cc oon taas blokkaillut, joku tullut pääsuoranki melkein alusta loppuun vierellä, nyt ymmärrän sen kutosmutkan sisäkanttareen rohkeahkon ohituksen :D

Vuorelalla on varmaan taas hyvää videon pätkää, mutta vois melkein jokainen nopeen ryhmän kuski kattoo peiliin noiden ohittelujensa kanssa. Näyttää lähinnä keskiryhmän kohellukselta. Ei edellä menevästä tarvitse kuin sen yhden ohituspaikan. Etenkin kusiaisella malttakaa kattoa perässä, että missä ootte nopeempia ja menkää siinä ohi. Turha sitä etusta on työntää rinnalle joka välissä ja suorittaa typeriä ohitusyrityksiä paikoissa, joissa se ei ole mahdollista tai aiheuttaa vähintään happipaikkoja.

Ja vastavuoroisesti tässä Vuorela näyttää esimerkkiä miten suoralla ohitetaan turvallisesti, eikä myöskään jäädä tötöilemään siihen eteeen.

https://www.youtube.com/watch?v=0LNF9EjVj40
Jarrut paskana, paha hidastaa.

tamik87

Lainaus käyttäjältä: murmela - 02.06.14 - klo:13:37
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 31.05.14 - klo:22:20
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 31.05.14 - klo:18:45
Teoriassa 2 olis päässyt ajamaan jos olisi ennen ajajakokousta vaihtanut sliksit. Kivasti siellä 600cc oon taas blokkaillut, joku tullut pääsuoranki melkein alusta loppuun vierellä, nyt ymmärrän sen kutosmutkan sisäkanttareen rohkeahkon ohituksen :D

Vuorelalla on varmaan taas hyvää videon pätkää, mutta vois melkein jokainen nopeen ryhmän kuski kattoo peiliin noiden ohittelujensa kanssa. Näyttää lähinnä keskiryhmän kohellukselta. Ei edellä menevästä tarvitse kuin sen yhden ohituspaikan. Etenkin kusiaisella malttakaa kattoa perässä, että missä ootte nopeempia ja menkää siinä ohi. Turha sitä etusta on työntää rinnalle joka välissä ja suorittaa typeriä ohitusyrityksiä paikoissa, joissa se ei ole mahdollista tai aiheuttaa vähintään happipaikkoja.

Ja vastavuoroisesti tässä Vuorela näyttää esimerkkiä miten suoralla ohitetaan turvallisesti, eikä myöskään jäädä tötöilemään siihen eteeen.

https://www.youtube.com/watch?v=0LNF9EjVj40
Tonnisella ei nyt hirvittävän vaikeata luulis kuussatkun ohitamisen olevan.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: tamik87 - 02.06.14 - klo:13:58
Lainaus käyttäjältä: murmela - 02.06.14 - klo:13:37
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 31.05.14 - klo:22:20
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 31.05.14 - klo:18:45
Teoriassa 2 olis päässyt ajamaan jos olisi ennen ajajakokousta vaihtanut sliksit. Kivasti siellä 600cc oon taas blokkaillut, joku tullut pääsuoranki melkein alusta loppuun vierellä, nyt ymmärrän sen kutosmutkan sisäkanttareen rohkeahkon ohituksen :D

Vuorelalla on varmaan taas hyvää videon pätkää, mutta vois melkein jokainen nopeen ryhmän kuski kattoo peiliin noiden ohittelujensa kanssa. Näyttää lähinnä keskiryhmän kohellukselta. Ei edellä menevästä tarvitse kuin sen yhden ohituspaikan. Etenkin kusiaisella malttakaa kattoa perässä, että missä ootte nopeempia ja menkää siinä ohi. Turha sitä etusta on työntää rinnalle joka välissä ja suorittaa typeriä ohitusyrityksiä paikoissa, joissa se ei ole mahdollista tai aiheuttaa vähintään happipaikkoja.

Ja vastavuoroisesti tässä Vuorela näyttää esimerkkiä miten suoralla ohitetaan turvallisesti, eikä myöskään jäädä tötöilemään siihen eteeen.

https://www.youtube.com/watch?v=0LNF9EjVj40
Tonnisella ei nyt hirvittävän vaikeata luulis kuussatkun ohitamisen olevan.

Ei siihen kyllä paljon muuta tarvitse kuin pienen ranneliikkeen. Mutta ohitinpa sentäs Vuorelan lauantaina kusiaisella tuolla pääsuoran jarrussa.  ;)
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Powered by EzPortal