Jaa.. Tämä kausihan meni kisailun osalta suoraan päin v***ua. Kaikki kisat piti ajaa, kauden lisenssin ostin. Rahapulan ja konttaamisen takia jäi ajamatta kaikki paitsi eka motopark ja vika alastaro. Kyllähän se harmitti ja vitutti (!!) mutta toisaalta ehkä ihan hyvä, että näki ettei tämä laji ole aina niin ruusuista. Vastoinkäymisistä huolimatta into ja kiinnostus lajiin vaan kasvoi, joka on huolestuttavaa..
Ens kaudelle lähdetään ihan uudella ilmeellä. Budjetti ensi kaudelle on parempi jonkun verran, mutta yritän hankkia sponsoreita, että saisi sen paremmaksi. Töitä teen nykyään 6pvä viikossa, tekisin jokapäivä, muttei tunnu löytyvän.
Kalusto päivittyy kilpailukykyisempään, ja ensi kaudella en enää tykitä vakioväleillä joka radalla. Superstock B:ssä ajetaan koko kausi, ja tarkoitus on myös viihtyä siellä A:n lähdöissä. Sateella pitää alkaa reenaamaan aina kun tilaisuus tulee, se pelko kyllä lähtee, kun saan toistoja.
Yleisesti ottaen tavoitteet asetetaan todella korkealla, ihan niinkuin tähänkin asti. Omaan ajoon en ole ikinä tyytyväinen, vaan jokaiselle setille lähden parantamaan. Valehtelisin itselleni, jos tavoite olisi körötellä varmaa ajoa, ja pitää hauskaa. Aina pitää ja voi parantaa omaa ajoa.
Kunto tulee olemaan ens kaudella niin hyvä, ettei se tule rajoittamaan mitään. Annan per**le kaikkeni, vähäiset roponi ja kaiken vapaa-ajan, mutta se fiilis kisassa kun lähtövalot syttyy... sen vuoksi tekee mielellään töitä ja syö puuroa.
Kevät tulee ihan kohta, muistan kun vuosi sitten paleltiin metässä ja jahdattiin Mike-95 tutkalla ilmavoimien Learjettiä (oli selvästi wehnän säätämä ketteryydestä päätellen) ja lätkittiin perään Amraam ilmatorjuntaohjuksia. Itsehän tosin linkutin ilman rinkkaa jalkavammaisena muiden mukana. Siitä on jo vuosi, puoli vuotta ei o mitään
Ainiin.. foorumin tonnarikuskeille tulen myös näyttämään, miten sitä mopoa käsketään..