Takapampulle huolto+shimmaus+takaiskuventtiili. Kallio Racing ollee ihan hyvä osote kun ko vehkeen takapamppu kyseessä. Ts ota pamppu irti pyörästä ja lähetä.
Katuajoa ajatellen kannattanee hydraulistopparit antaa olla keulassa. Ja ne kun syö jouston viimeset 20-25(?) mm, niin keulaan vois laittaa pykälää paria jäykemmät jouset ja öljypintaa esim 10 mm korkeammalle, niin pystyy edes vähän enemmän jarruttamaan radallakin, ennen kuin keula pohjaan niihin hydraulistoppereihin.
Koneenposkisuojat kannattaa laittaa.
Noissa vauhdeissa, jos ajaa nätisti, riittänee noi pilot poweritkin. Mut jos haluaa vetää radalla ihan eniten, niin sit kannattanee taakse pistää SC2 ja eteen SC1. Ne saa aika helposti toimimaan ilman lämppäreitä.
Miinusta on se, ett kadulla kylmässä/sateessa noi SC-seokset ei pidä yhtä paljon kuin normi katurenkaat.
Se etuteline on ihan ok. Älä pistä liinoja ohjaustankoihin/clipareihin, vaan esim kaatumatappeihin, ja vain kevyt kiristys. Ja taakse normi varikkopukki, ja yhellä liinalla esim vanteesta vain kevyt veto taakseppäin.