Dear diarrea eli peura ripuli.
Tänään päivä alastaroo.
Eka setti meni taas ohi ku säädin taas jotai. Yll lä tyss.
Mopossa oli alla juhannuskemoran jäljiltä MS1 & MS3 rengastus. Vaihdoin taakse MS5 ku MS3 oli sen verran kulunu oikeelta, ett tarvii kääntää.
Tokassa setissä ehdin jopa radalle. Meni käteen ku mietin ett jos jarrupala kilahtaa palmasin jarrussa niin mitä mahtaa tapahtuu. Sen ansiosta perus 28 liirum laarumia. Noissa S1000RR EBCn GPFAX paloissa on nii surkeesti uutenakin massaa, ett ihan käsittämätön konstruktio.
Vaihoin jarrupalat.
Kolmannessa setissä meinasin ajaa palmasista ulos koska uudet jarrupalat. Dam fak. 27an puolelle.
Setin jälkeen vaihoin eteen MS3 ku MS1 näytti kuluvan turhan nopeesti ehkä jopa vähän kärsivän jostain syystä, en jaksanu ees miettii miks. Väliaikaurheiluna otin myös MS3sen pois vanteelta ja pistin lappu-MS4sen vanteelle, tarkotuksena vaihtaa se alle. Oli yhtä juhlaa naapurin rengaskoneella, kiitos.
Neljännessä setissä (28-27aa) kyllästyin MS5sen pidon "velttouteen", joten vaihdoin lappu-MS2sen taakse. Ja otin sen irti, ja tasapainotin, ja pistin uudelleen takas. Ennen settii pelkäsin ett onks noin 30 asteinen rata tarpeeks lämmin sille/ mun ajolle. Tasapainotin myös MS4sen.
Jumalauta! Taivas aukeni viidennessä setissä! Että pitää olla kivaa! Tolla MS2sella sai ihan surutta vääntää kapulaa ja mopo vaan etenee kuin juna. Naama oli ihan Hangon keksi setin jälkeen. Tasasta 26sta.
Ennen kuudetta settii alko väsymys painaa, ja mietin mitä mahtaa tulla. Huomasin setin aikana ett miks vi***sa jäkitän käsii? Ei muuta ku kädet väkisin rennoks ja tuki nivusesta. Aivan täysin erilaista oli ajaa jarruissa, hyvällä tavalla. Parhaaks tuli 1:25.3, päivän toisiksviimesellä kierroksella.
Huomenna lisää kiits. Että mitä Motorsporttia!
Ainii, jossain välissä säädin jopa alustaa, kun sattu kuusiokoloavain oleen kädessä ku piti tasapainotuskartion ruuvia kiristää, niin otin edestä comppia yhden naksun pois. Ihan vaan huvikseen tai jotain.