Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 22.07.13 - klo:15:31
Lainaus käyttäjältä: app - 22.07.13 - klo:15:07
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 22.07.13 - klo:13:15
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 22.07.13 - klo:11:11
Mut eturenkaan vieressä ainakin on jotain pirun kiinnostavaa.
Mietin kanssa, että mihinköhän hän katsoo.
Olisiko tässä toinen vaihtoehto katseen käytölle? Tosin pään asennosta voi vain päätellä, mihinköhän kuski koittaa tarkentaa katsettaan. (Mielestäni tuo on samasta mutkasta. edit: ei taida edes olla.)
Ryhmäkuva taitaa olla mutkasta nro. 3.
Otetaas toinen kuva, joka on samasta mutkasta (lemminkäinen). En tiedä onko otettu sarjana, vai eri kierroksilta, mutta tässä ollaan jo lähempänä apeksia.
On muuten tasan tarkkaan niin, että Lemminkäisessä rata aukeaa nähtäväksi vasta kun ollaan jo aika pitkän matkaa menty apeksin ohi, eikö vaan. Mitä sitä siis taivaisiin tuijottelemaan tuossa kohtaa.
Kuvista ei nää silmämunien asentoa, mutta mulle teetettiin tätä rutaharrastusta varten erikseen tällaiset kuopissaan kääntyvät mallit, niin ei tartte koko päätä kääntää katseen suuntaa muuttaessa
Kiäntyyhän ne silimimunat meilläin, mutta piätä kiäntämällä pyssyy näkökenttä melekosen palajon symmetrisempänä.
Nyt menee liian hienoks meidän jutut, mutta jatketaan: Mullahan on, kuten olen kertonut, täysin oikoryhtinen selkäranka (tosiasia), ja niskarankakin on osa sitä. Mulla ei ole mikään ongelma katsella "alta kulmien" eteen päin. Sitä paitsi piätä kiäntämällä, tai munia, tulos on ihan sama. Ellei joku puristele niitä munia samalla hetkellä, kun kiäntää. Tarkoitan että kuva on luonnonmukainen.
Mutta tähän tietänee varmuudella oikean vastauksen vain jarska
Ja lopuks vielä. Tuo kuva on otettu 12.6, käsittääkseni noin tunti, ennen kuin en kaatunut (huom), vaan lähdin lentoon kakkos ja kolmosmutkien wälimaisemissa. Sopii siis tähän "kaatuminen"-ketjuun nippa nappa.