Siitä bladesta pitää tosiaan saada molempia päitä ylös ja perää enemmän kuin keulaa. Vakio keulajousilla maavara loppuu välittömästi kesken, jos vauhti alkaa nousemaan. Jos sinne mutkaan ei jarruta, niin ei se tosiaan käännykkään...
Mutta jos löydät muutamalla satkulla takaiskarin ja ne keulajouset, niin ei se ole ollenkaan huono laitos ajaa. Itse asiassa ero ajettavuudessa oli pieni r-kutoseen verrattuna, niillä alustan korkeusilla jotka minulla oli hondassa. Tehoakin siinä on melkein yhtä paljon kuin nykyisissä kuussatkuissa, käyttökelpoinen kierrosalue on vaan vähän pienempi
Suurin parannus näissä uudemmissa on minusta ajoasento. Ehkä sinne mutkaan on luontevampi jarruttaa, kun paino on siellä eturenkaan päällä ja ylemäpänä. Siinä hondassahan istutaan jotenkin oudosti pyörän sisällä.