Olisi (taas) hyvät neuvot tarpeen.
Kyseessä on syyskuussa kaadettu 2010 mallinen 10R Kawa. Kaato ei ollut mopon kannalta dramaattinen, Alastarolla Lemminkäisen mutkassa perä alta, liukua asfaltilla, kanttarille stoppi.
Syksyn aikana olen parannellut itseäni (ja tuunaillut molempia tallissa olevia kymppejä.)
Aiemmin, noin kk sitten olen valuttanut öljyt koneesta (meni staattorin poski uusiksi) ja vaihtanut uuden suodattimen. Nyt kaadoin öljyt koneeseen, laitoin koneen käyntiin mutta punainen varoitusvalo ja "öljykannu-symboli" vilkkuvat samaan tahtiin. Eli ikään kuin ei olisi öljynpainetta. Kolme kertaa annoin noin 5 sekuntia koneen käydä, aina sama juttu, valo ja symboli vilkkuvat. Pidempään en uskaltanut konetta käyttää.
Mikä vikana? Diagnostiikka ei anna mitään vikakoodia, FI-teksti ei vilku näytössä, öljyä on riittävästi, paineanturin johto on kiinni... Voiko kyseessä olla jokin ilmalukko suodattimessa? (joku jossain väittänyt tällaista tapahtuneen... kone on siis ollut noin kuukauden ilman öljyjä.)
Uskallanko käyttää konetta pidempään ja odotella josko painetta syntyisi (öljy lähtisi kiertämään suodattimessa tms.)?