Joskus jotain lueskellut näistä ecujen flashauksista ja tupsahti taas mieleen Raaserin jutusta.
Onko niin että vain tiettyjen merkkien ja mallien ecuja voidaan ohjelmoida uudelleen?
Missä merkeissä ja malleissa homma onnistuu?
Joissain ecuissa sellasia estoja, ettei uudelleen koodaus onnistu vai liian kallista ja hankalaa hommaa, eikä kukaan halua ruveta hommaan?
Olenko mä nyt hakoteillä vai tarkottaako flashaus sitä että vakioecustakin voi jopa saada kisaecua vastaavan jos onnistuu koodata vai onko nää vain jenkkiläisten rajoitusten poistoa varten?
Täällä (http://ecunleashed.com) joku jenkkipaja, mut löytyykö suomestakin vastaavia?
Tosta vakio ecun muokkauksesta kantsii kysyä Dyno Center Finlandista tampereelta. Sielä ainakin on eväitä tohon. Edit. Myös muihin kuin Suzukeihinkin pitäis kuulemani mukaan olla mahis.
Lainaus käyttäjältä: jarska - 06.03.13 - klo:21:14
Joskus jotain lueskellut näistä ecujen flashauksista ja tupsahti taas mieleen Raaserin jutusta.
Onko niin että vain tiettyjen merkkien ja mallien ecuja voidaan ohjelmoida uudelleen?
Missä merkeissä ja malleissa homma onnistuu?
Joissain ecuissa sellasia estoja, ettei uudelleen koodaus onnistu vai liian kallista ja hankalaa hommaa, eikä kukaan halua ruveta hommaan?
Olenko mä nyt hakoteillä vai tarkottaako flashaus sitä että vakioecustakin voi jopa saada kisaecua vastaavan jos onnistuu koodata vai onko nää vain jenkkiläisten rajoitusten poistoa varten?
Täällä (http://ecunleashed.com) joku jenkkipaja, mut löytyykö suomestakin vastaavia?
Tuossa alun perin suomalainen projekti
http://www.moottoripyora.org/keskustelu/showthread.php/232169-Miksi-p%C3%A4%C3%A4tin-luopua-powercommanderista-ja-TRE-st%C3%A4
http://ecueditor.com/
http://www.facebook.com/ecueditorcom
jonka sivujuonteena on syntynyt tuo
http://www.woolichracing.com/
(joka tuossa viime vuoden puolella kyseli eri (esim kawa) ecuja testiin, en tiedä missä tilassa ne on)
Sit yks projekti on:
http://www.tuneecu.com/
Ja joo, merkistä ja mallista riippuen jo nyt; vakioecun pystyy flässäämään/ tekemään siitä "mitä tahansa", esim kisaecun, jos vaan joku koodari jaksaa veivata bittii.
Lainaus käyttäjältä: jarska - 06.03.13 - klo:21:14
Täällä (http://ecunleashed.com) joku jenkkipaja, mut löytyykö suomestakin vastaavia?
Ko lafkan sivujen mukaan ecunleashed suomessa:
Yamaha Center – KX-Center OY
Patamäenkatu 5
Tampere, 33900
Phone: 358 10 2811051
Email: sami.uosukainen@kx-center.fi
Kiitos murmela hani, tuossa oliki tuhti tietopaketti.
Lainaus käyttäjältä: murmela - 07.03.13 - klo:21:01
Lainaus käyttäjältä: jarska - 06.03.13 - klo:21:14
Täällä (http://ecunleashed.com) joku jenkkipaja, mut löytyykö suomestakin vastaavia?
Ko lafkan sivujen mukaan ecunleashed suomessa:
Yamaha Center – KX-Center OY
Patamäenkatu 5
Tampere, 33900
Phone: 358 10 2811051
Email: sami.uosukainen@kx-center.fi
Dyno Center Finland on se säätö/jarrupenkkipuoli tuolla. :)
Suomeen ei ole ehkä vielä rantautunut harvinaisempien merkkien ecu-ohjelmointia, mutta ulukomaan elävät taitaa rukkailla melkein jo joka merkin ecuja. Tai sitten kotimaan osaajat ei näistä kerro netissä kovinkaan paljon.
Hifistelijöille tämä on loputon suo kun uusissa pyörissä on ecussa muutakin kuin sytkä- ja bensakartat. Esim. Italiassa ja Briteissä ovat onnistuneet muokkaamaan RSV4-ecua. Pystyy säätämään rajattomasti mm. luistonestoa, wheelie controlia, näille erilaisia vaihdekohtaisia karttoja jne tongue_2 (vaatii tietysti jo asiantuntemusta, ettei mene ihan reisille säädöt ja sitten joku iso kaato sen takia).
Useinhan nuo ecut on samoja eri merkeillä, koska pyöräfirmat ostaa ne alihankintana. Esim. uusissa MV Agusta F4:ssa on sama ecu kuin RSV4:ssa, oliko Suzukilla ja Kawalla myös samoja ecuja eli muokkailu ei aina ole pelkästään pyörämerkkikohtaista. Lisäksi joku merkki ei ehkä käytä vakiona kaikkia ecun ominaisuuksia, fläshäyksellä voi saada mielenkiintoisia lisäjuttuja käyttöön.
Valistuneelta Kawa jengiltä pöllin linkin (http://www.woolichracing.com/Products.aspx), joko nakkaan powercommanderin ja happihuijarin roskiin myyntiin?
Lainaus käyttäjältä: jarska - 07.05.13 - klo:16:24
Valistuneelta Kawa jengiltä pöllin linkin (http://www.woolichracing.com/Products.aspx), joko nakkaan powercommanderin ja happihuijarin roskiin myyntiin?
Vie AJ-Bikelle säädettäväksi, ne ainakin säätää Suzukeja.
http://www.ajbike.fi/information.php?info_id=4
https://www.youtube.com/watch?v=lkpbey_-GCY
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 07.05.13 - klo:16:31
Lainaus käyttäjältä: jarska - 07.05.13 - klo:16:24
Valistuneelta Kawa jengiltä pöllin linkin (http://www.woolichracing.com/Products.aspx), joko nakkaan powercommanderin ja happihuijarin roskiin myyntiin?
Vie AJ-Bikelle säädettäväksi, ne ainakin säätää Suzukeja.
http://www.ajbike.fi/information.php?info_id=4
Ei mulloo Susukia, enkä osta.
Lainaus käyttäjältä: jarska - 07.05.13 - klo:16:45
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 07.05.13 - klo:16:31
Lainaus käyttäjältä: jarska - 07.05.13 - klo:16:24
Valistuneelta Kawa jengiltä pöllin linkin (http://www.woolichracing.com/Products.aspx), joko nakkaan powercommanderin ja happihuijarin roskiin myyntiin?
Vie AJ-Bikelle säädettäväksi, ne ainakin säätää Suzukeja.
http://www.ajbike.fi/information.php?info_id=4
Ei mulloo Susukia, enkä osta.
Kyllä se on tiedossa, mutta kai ne säätää Kasawikojakin.
Niinii, muttako tahon suoraan omaa ecua runkkaavan sydeemin...joskus...ja eihän tuossa videossa ollu sellanen vai häh?
Toki on jo paikka+aika penkitykseen ja commanderin säätöön.
Lainaus käyttäjältä: jarska - 07.05.13 - klo:17:05
Niinii, muttako tahon suoraan omaa ecua runkkaavan sydeemin...joskus...ja eihän tuossa videossa ollu sellanen vai häh?
Toki on jo paikka+aika penkitykseen ja commanderin säätöön.
Sitä mä tossa yritin kertoa, eli säätäisivät suoraan ECUa. En tiedä saako Kawoihin samanlaista systeemiä kuin Suzukeihin, Woolich Racing log box (tai läppäri tarakalle) ja autotune käyttöön. http://www.woolichracing.com/LogBox.aspx
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 07.05.13 - klo:17:11
Lainaus käyttäjältä: jarska - 07.05.13 - klo:17:05
Niinii, muttako tahon suoraan omaa ecua runkkaavan sydeemin...joskus...ja eihän tuossa videossa ollu sellanen vai häh?
Toki on jo paikka+aika penkitykseen ja commanderin säätöön.
Sitä mä tossa yritin kertoa, eli säätäisivät suoraan ECUa. En tiedä saako Kawoihin samanlaista systeemiä kuin Suzukeihin, Woolich Racing log box (tai läppäri tarakalle) ja autotune käyttöön. http://www.woolichracing.com/LogBox.aspx
Jaa, okei, sori..mun ei pitäs näihin sekaantua ku en mitään ymmärrä, mut sekaannun silti.
Jos joskus onnistuu niin plug and play purkit riisuis ilolla poijes.
Lainaus käyttäjältä: jarska - 07.05.13 - klo:16:45
Ei mulloo Susukia, enkä osta.
Et uskalla ees kokeilla, kun pelkäät ihastumista. :)
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 07.05.13 - klo:18:07
Lainaus käyttäjältä: jarska - 07.05.13 - klo:16:45
Ei mulloo Susukia, enkä osta.
Et uskalla ees kokeilla, kun pelkäät ihastumista. :)
Jos Alastarolla sataa vettä kaatamalla niin voisin kokeilla sun Suslahnaa? :P
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 07.05.13 - klo:17:11
Lainaus käyttäjältä: jarska - 07.05.13 - klo:17:05
Niinii, muttako tahon suoraan omaa ecua runkkaavan sydeemin...joskus...ja eihän tuossa videossa ollu sellanen vai häh?
Toki on jo paikka+aika penkitykseen ja commanderin säätöön.
Sitä mä tossa yritin kertoa, eli säätäisivät suoraan ECUa. En tiedä saako Kawoihin samanlaista systeemiä kuin Suzukeihin, Woolich Racing log box (tai läppäri tarakalle) ja autotune käyttöön. http://www.woolichracing.com/LogBox.aspx
Ei saa vielä(?) Kawoihin tota Woolich Racing log boxia.
Mut suoraan omaa ecua runkkaavan systeemin (bin&flash) saa Kawoihinkin.
Lainaus käyttäjältä: murmela - 07.05.13 - klo:21:08
Ei saa vielä(?) Kawoihin tota Woolich Racing log boxia.
Mut suoraan omaa ecua runkkaavan systeemin (bin&flash) saa Kawoihinkin.
Eli väännetäämpä rautalangasta...
jos haluan mennä jonku asiantuntijan pajalle ja sanoo jotta tehkää tuosta mun ecusta kisaecua vastaava ja säätäkää se penkissä niin ei onnistu?...vielä?...ehkä tulevaisuudessa?
Ja mitä tuolla Woolich boxilla tehdään?
Lainaus käyttäjältä: jarska - 07.05.13 - klo:21:30
Eli väännetäämpä rautalangasta...
jos haluan mennä jonku asiantuntijan pajalle ja sanoo jotta tehkää tuosta mun ecusta kisaecua vastaava ja säätäkää se penkissä niin ei onnistu?...vielä?...ehkä tulevaisuudessa?
Ja mitä tuolla Woolich boxilla tehdään?
Karttojen säätö onnistuu "kisaecua vastaavaksi".
Ts ihan normi dynotus, ja karttojen flässäys suoraan mopon omaan ecuun.
Toi logboxi sitten taasen loggaa dataa livenä, ja sen datan perusteella voi säätää ite, tai asettaa jotku targetit joiden perusteella ne kartat säätyy itekseen. Ts ei tarvi dynottaa.
Lainaus käyttäjältä: murmela - 07.05.13 - klo:21:41
Toi logboxi sitten taasen loggaa dataa livenä, ja sen datan perusteella voi säätää ite, tai asettaa jotku targetit joiden perusteella ne kartat säätyy itekseen. Ts ei tarvi dynottaa.
Sama onnistuu myös läppärillä, mutta toi boxi on ehkä hieman käytännöllisempi.
Lainaus käyttäjältä: murmela - 07.05.13 - klo:21:41
Toi logboxi sitten taasen loggaa dataa livenä, ja sen datan perusteella voi säätää ite, tai asettaa jotku targetit joiden perusteella ne kartat säätyy itekseen. Ts ei tarvi dynottaa.
Saako tohon ilma-bensa-seosmittarin?
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 07.05.13 - klo:22:05
Lainaus käyttäjältä: murmela - 07.05.13 - klo:21:41
Toi logboxi sitten taasen loggaa dataa livenä, ja sen datan perusteella voi säätää ite, tai asettaa jotku targetit joiden perusteella ne kartat säätyy itekseen. Ts ei tarvi dynottaa.
Saako tohon ilma-bensa-seosmittarin?
Se on tarkoitettu käytettäväksi laajakaista lambdan kanssa. Tällä hetkellä toimii 600/750 K8-> ja 1000 K7-> lähtien.
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 07.05.13 - klo:22:14
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 07.05.13 - klo:22:05
Lainaus käyttäjältä: murmela - 07.05.13 - klo:21:41
Toi logboxi sitten taasen loggaa dataa livenä, ja sen datan perusteella voi säätää ite, tai asettaa jotku targetit joiden perusteella ne kartat säätyy itekseen. Ts ei tarvi dynottaa.
Saako tohon ilma-bensa-seosmittarin?
Se on tarkoitettu käytettäväksi laajakaista lambdan kanssa. Tällä hetkellä toimii 600/750 K8-> ja 1000 K7-> lähtien.
Missähän näistä laajakaista lambdoista olisi paras hinta-/laatusuhde? EcuEditor/Woolich Log Box käyttöön.
Zeitronix ZT-2 and ZT-3
Innovate Motorsports LC-1
TechEdge
Nyt on Kawamiehille tarjolla uusi LogBox Pro http://www.woolichracing.com/log-box-pro-mitsubishi.aspx (http://www.woolichracing.com/log-box-pro-mitsubishi.aspx)
Mä menin ostamaan MIST Suzukin (BSB) tallipäälliköltä normaalin LogBoxin ja Innovaten lambdan.
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 25.01.14 - klo:16:50
Nyt on Kawamiehille tarjolla uusi LogBox Pro http://www.woolichracing.com/log-box-pro-mitsubishi.aspx (http://www.woolichracing.com/log-box-pro-mitsubishi.aspx)
Mä menin ostamaan MIST Suzukin (BSB) tallipäälliköltä normaalin LogBoxin ja Innovaten lambdan.
Ei oo tosiaan mikään hirveen paha hinta toi 400 taalaa + tullit tommosesta 100 Hz loggerista jolla voi loggata datat suoraan ECU:sta, flässätä, autotunettaa ja lisäksi siin on viel 8 ylimäärästä analogikanavaa joihin voi tunkee vaikka alustapotikoitten dataa.
Ainoo todella iso miinus on että GPS dataa/ kierrosajanottoa tohon samaan systeemiin ei saa (ainakaan vielä).
Lisätään listaan toi:
https://ftecu.com/
Jotenkin kummasti rupesi kiinnostamaan, kun luin tarkemmin tämän ketjun. Heittäisin ihan mielelläni commanderin ja sytkäboksin kuikkaan ja hommaisin välineet, joiden avulla vakioecusta saa ominaisuudet esille. Mikä olisi paras vaihtoehto K6 1000 Gixeriin? Woolich vai Flashtune? Joku muu, mikä?
Lainaus käyttäjältä: Birke - 28.08.14 - klo:10:29
Jotenkin kummasti rupesi kiinnostamaan, kun luin tarkemmin tämän ketjun. Heittäisin ihan mielelläni commanderin ja sytkäboksin kuikkaan ja hommaisin välineet, joiden avulla vakioecusta saa ominaisuudet esille. Mikä olisi paras vaihtoehto K6 1000 Gixeriin? Woolich vai Flashtune? Joku muu, mikä?
Onko teidän mielestä equeditorista tähän? Itse en ole säätänyt mutta oma boksi on säädätetty tuolla, moottrin toimintaan tyytyväinen, teho tulee tasiaisesti. En tosin ymmärtänyt kysyä moottorijarrun säätämisestä.
Selkeänä puutteena ecueditorissa ainakin Suzukiin on se, että sifterillä sytkän katkoaikaa ei saa säädettyä vaihdekohtaisesti.
Tällainenkin löytyy: http://www.ifitec.es/
Mulla käytössä hondassa. Olen ollu tyytyväinen.
Tällaiseen törmäsin-> http://www.ebay.co.uk/itm/YZF-R6-Race-YEC-ECU-Flash-2006-2011-Derestrict-Yamaha-2007-2008-2009-2010-2011-/161375782648?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2592bf06f8
Onhan noita vastaavia lafkoja nykyään pilvin pimein, mutta tuo on ainakin hyvin edullinen.
Muutama kysymys heräsi aiheesta; Täytyykö/kannattaako mopo penkittää ko. toimenpiteen jälkeen, vai onko ne kartat, mitkä siellä ajetaan ECU:n sisään lähtökohtaisesti ainakin suht. toimivia? Siellä on kaverilla erilaisia karttoja (erilaisille pakoputki-ilmasuodatin variaatioille) olemassa kyllä, mutta miten asia käytännössä? Onko kokemuksia?
Pystyykö tällaista ecua sitten ylipäätään säätämään penkissä (käytännössä missä tahansa mp-penkissä), vai tarviiko hommata itse ne johdot erikseen, jos meinaa jälkeenpäin karttoja muuttaa. Entä moottorijarrun, yms juttujen säätö?
Flash-tune muuttaa käytäntöjään. Aika moni ebayn flashays palvelu on varmasti käyttänyt hyväkseen rajatonta flashays määrää.
Nyt jokaisesta uudesta ecusta peritään satanen. Ymmärrän bisnesmallin muutoksen täysin.
Vanhat softat kannattaa ehkä kuitenkin pitää poissa internetistä, ennenkuin luvatut blibberit ja luistonestot tulevat.
http://www.yamahar.co.uk/viewtopic.php?f=45&t=7142
LainaaIn the latest update to the Flash-Tune software the old "Gold Box" one piece cables became disabled, the update somehow broke the cables so they will not work even on the old software. Anyone with one of these cables is asked to contact www.ftecu.com and log a support ticket and a new 2 part cable will be dispatched to you free of charge.
Part of the update was to lock down the software so out of the box you can only flash 1 ECU unlimited times, the ftdatalink USB cable is tied to the first ECU that you flash.
In order to flash subsequent ECU's you need to purchase a licence through the software for $100, this will entitle you to flash another ECU unlimited times.
Any licences you purchase are tied to the email address that you enter into the software so you can have the software installed on multiple machines, reinstall etc, the machines need to contact the licencing server over the internet each time you flash a new ECU to ensure you have a licence to flash that ECU.
The above is obviously a massive change in the business model of not only Flash-Tune (now known as FTecu) but also for ourselves and our dealers who can no longer buy a kit and flash 100's of bikes for free, this change had to happen in order for FTecu to be a viable business, to add new functionality, bike models and to grow as a sustainable business.
What does this mean for end users ?
1. FTecu now has a business model that will enable it to grow, employ more developers, support staff etc.
2. More features such as Traction Control, AutoTune, ECU controlled QS & Blipper Sensor will be released shortly and will require an on bike harness.
3. FTecu will be here to stay and a true competitor and viable threat to the piggy back devices like Bazzaz and PowerCommander.
What does it mean for Dealers and Dyno Centres.
1. They will have to pay a licence for each customer bike they flash.
2. There is now a real reason to sell and profit from the on bike kits rather than just a flash service - TC, QS, AutoTune will all require an on bike harness.
3. At the price point Flash-Tune beats Bazzaz and Powercommander hands down in terms of tuning abilities.
4. We will further enhance this with real time tuning/updating in a future release to allow modifications to any table whilst running on a dyno.
So the future looks great for Flash-Tune, customers and our dealers, we look forward to sharing more information on new features as and when they are ready for release. :)
Mike
Lainaus käyttäjältä: host^ - 18.09.14 - klo:18:31
Pystyykö tällaista flashattyä ecua säätämään penkissä (käytännössä missä tahansa mp-penkissä), vai tarviiko hommata itse ne johdot erikseen, jos meinaa jälkeenpäin karttoja muuttaa.
Osaako kukaan sanoa, en löytänyt tästä täsmätietoa mistään... Mietin, että kai tuo on paras dynossa säätää, eikä luottaa valmiiseen karttaan.
Lainaus käyttäjältä: host^ - 21.09.14 - klo:15:52. Mietin, että kai tuo on paras dynossa säätää, eikä luottaa valmiiseen karttaan.
Mulla on tarkoitus tuon Flash-Tunen kaapelin ja softan kanssa säätää ensin: ais pois, sivuseisontatuen anturi pois pelistä, käynnistyksenesto pois ja säätää kaasuvaste. Samalla korjaan mittarivirheen.
Talvella meen sitten penkkiin ja säädän seoskartat.
Keväällä nopeusmittarista tulee vaihdenäyttö.
Valmiit kartat on luultavasti aika lailla kohdillaan, mutta penkissä saan samalla tehokäppyrän.
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 21.09.14 - klo:17:28
Lainaus käyttäjältä: host^ - 21.09.14 - klo:15:52. Mietin, että kai tuo on paras dynossa säätää, eikä luottaa valmiiseen karttaan.
Mulla on tarkoitus tuon Flash-Tunen kaapelin ja softan kanssa säätää ensin: ais pois, sivuseisontatuen anturi pois pelistä, käynnistyksenesto pois ja säätää kaasuvaste. Samalla korjaan mittarivirheen.
Talvella meen sitten penkkiin ja säädän seoskartat.
Keväällä nopeusmittarista tulee vaihdenäyttö.
Valmiit kartat on luultavasti aika lailla kohdillaan, mutta penkissä saan samalla tehokäppyrän.
Toeennäköisesti ne valmiit kartat on parhaimmilaankin vain vähän siellä päin. Moottorit ovat yksilöitä, joten toiseen moottoriin tehty kartta voi olla paljonkin pielessä toisessa samoilla palikoilla kasatussa koneessa.
Lainaus käyttäjältä: host^ - 21.09.14 - klo:15:52
Lainaus käyttäjältä: host^ - 18.09.14 - klo:18:31
Pystyykö tällaista flashattyä ecua säätämään penkissä (käytännössä missä tahansa mp-penkissä), vai tarviiko hommata itse ne johdot erikseen, jos meinaa jälkeenpäin karttoja muuttaa.
Osaako kukaan sanoa, en löytänyt tästä täsmätietoa mistään... Mietin, että kai tuo on paras dynossa säätää, eikä luottaa valmiiseen karttaan.
Kannattais varmaan kysyy siltä flässäyksen tekijältä, ett millä softalla ja kaapelilla sitä pystyy sen jälkeen säätämään.
Nyt on viimeisen päälle pöytämallin flashaus kalusto. :D
Mulla oli ylimääräinen K7 1000 johtosarja niin siitähän sai kätevästi tällaisen.
(http://i1099.photobucket.com/albums/g390/Juha750/Woolich/2015-07-06-1314_zpslrdvpftc.jpg)
(http://i1099.photobucket.com/albums/g390/Juha750/Woolich/IMG_20150706_142903_zpsj7hzayql.jpg)
(http://i1099.photobucket.com/albums/g390/Juha750/Woolich/IMG_20150706_153753_zpsduzoq8tl.jpg)
K6-K7 600/750 ja K5-K6 1000 sopiva menee vähän pienempään tilaan. USB piuha on tuloillaan Englannista...
(http://i1099.photobucket.com/albums/g390/Juha750/Woolich/IMG_20150706_161548_zps3asrx2fj.jpg)
Hyviä uutisia Suzukin omistajille. Vihdoinkin tämä ominaisuus tuli yleiseen jakoon. Yksi parhaista modauksista.
Woolich Racing Tuned (WRT) has been released
Added Disable Deceleration Fuel Cut for the following Suzuki Models
- 2008-2010 GSX-R 600
- 2011-2017 GSX-R 600
- 2008-2010 GSX-R 750
- 2011-2017 GSX-R 750
- 2007-2008 GSX-R 1000
- 2009-2011 GSX-R 1000
- 2012-2016 GSX-R 1000
- 2008-2017 GSX1300R Hayabusa
- 2007-2010 GSX1300BK B-King
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 28.01.17 - klo:22:35
Hyviä uutisia Suzukin omistajille. Vihdoinkin tämä ominaisuus tuli yleiseen jakoon. Yksi parhaista modauksista.
Woolich Racing Tuned (WRT) has been released
Added Disable Deceleration Fuel Cut for the following Suzuki Models
- 2008-2010 GSX-R 600
- 2011-2017 GSX-R 600
- 2008-2010 GSX-R 750
- 2011-2017 GSX-R 750
- 2007-2008 GSX-R 1000
- 2009-2011 GSX-R 1000
- 2012-2016 GSX-R 1000
- 2008-2017 GSX1300R Hayabusa
- 2007-2010 GSX1300BK B-King
Onks tästä luettavissa, että liekehtivien gixereiden määrä radalla kasvaa ihan merkittävästi ensi kesänä? :D
^Mulla on ollut pari vuotta toi fuel cut juttu, mutta ei se kyllä yhtään puske liekkiä.
Olisi hauska nähdä millaiset säädöt sun mopossa on kun se puskee liekkiä aika mukavasti.
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 29.01.17 - klo:17:12
^Mulla on ollut pari vuotta toi fuel cut juttu, mutta ei se kyllä yhtään puske liekkiä.
Olisi hauska nähdä millaiset säädöt sun mopossa on kun se puskee liekkiä aika mukavasti.
Koneen sisuskalujen perusteella se on säädetty edellisen kerran jonkun traktorin virittäjän toimesta ajatusmallilla lisää soppaa = lisää tehoo. :D Eli karstaa oli ihan omiks tarpeiks kannessa ja mäntien päällä. Esim. Tyhjäkäynti on säädetty niin, että kun mopon käyttää tyhjäkäynnillä lämpimäksi ja käyttää ekan kerran kaasua niin putkista tulee pisaroina raakaa tavaraa pihalle. Kunhan saa koneen nippuun tuoreemmilla männillä ja uusilla laakereille, pitää viedä tuo penkkiin. Toki sen verta kone tod. näk. elpyy, ettei ole ihan 1:1 säädöt enää, mutta kai niistä sentäs suuntaa näkee.
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 29.01.17 - klo:21:33
virittäjän toimesta ajatusmallilla lisää soppaa = lisää tehoo.
Ei oo selvästikään kuullut ulkomaan sanontaa "Leaner the meaner". :D
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 30.01.17 - klo:10:39
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 29.01.17 - klo:21:33
virittäjän toimesta ajatusmallilla lisää soppaa = lisää tehoo.
Ei oo selvästikään kuullut ulkomaan sanontaa "Leaner the meaner". :D
Ilmeisesti "turvallisesti paksulla" on ollut tutumpi ilmaus. :D
698,99 euron tarra (+20e lähetys).
#rahamiehettietää #laakijavainaa #InjectionIgnitionDTCL-CONSASSPitLimErrmemAdaptval #missävälissäehtiiajaa
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 01.06.17 - klo:01:15
Lainaus käyttäjältä: jarska - 07.05.13 - klo:16:45
Ei mulloo Susukia, enkä osta.
innocent_1
Sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistelee.
En muuten löytäny selitystä sanonnalle
Lainaus käyttäjältä: murmela - 31.05.17 - klo:23:18
698,99 euron tarra (+20e lähetys).
#rahamiehettietää #laakijavainaa #InjectionIgnitionDTCL-CONSASSPitLimErrmemAdaptval #missävälissäehtiiajaa
Oliko alkutilanne vakio gen1 vai gen2? Vajaa toinen mokoma, niin ois saanut pelit ja pessaarit millä hipelöidä vauhdissa DTC.tä (HP4 conversion gen1.seen)
Lainaus käyttäjältä: fayban - 01.06.17 - klo:09:21
Lainaus käyttäjältä: murmela - 31.05.17 - klo:23:18
698,99 euron tarra (+20e lähetys).
#rahamiehettietää #laakijavainaa #InjectionIgnitionDTCL-CONSASSPitLimErrmemAdaptval #missävälissäehtiiajaa
Oliko alkutilanne vakio gen1 vai gen2? Vajaa toinen mokoma, niin ois saanut pelit ja pessaarit millä hipelöidä vauhdissa DTC.tä (HP4 conversion gen1.seen)
Gen1. Onhan nippelit kivoja, mutta mulle toimii paremmin toi ett mopo on radalla mitä on, ja sit varikolla datasta kattoo mitä se tekee, ja sit säätää. Jos mä ajossa funtsisin jotain luistoo ja säätäisin sitä, niin ei tuu kesää mun ajolla.
Lainaus käyttäjältä: murmela - 31.05.17 - klo:23:18
698,99 euron tarra (+20e lähetys).
#rahamiehettietää #laakijavainaa #InjectionIgnitionDTCL-CONSASSPitLimErrmemAdaptval #missävälissäehtiiajaa
Oliko toi ohjelmoitavana jossain vai kokonaan uus rauta? Jos oli alphalla, niin ÄLÄ KYTKE ikinä enää bmw:n testeriin kii. Tälleen sain sieltä ohjeistuksen.
Oma boksi vaan sit tehtiin bemarin omilla jutuilla eka ja ajettiin penkissä päälle viime silaus.
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 04.06.17 - klo:22:57
Lainaus käyttäjältä: murmela - 31.05.17 - klo:23:18
698,99 euron tarra (+20e lähetys).
#rahamiehettietää #laakijavainaa #InjectionIgnitionDTCL-CONSASSPitLimErrmemAdaptval #missävälissäehtiiajaa
Oliko toi ohjelmoitavana jossain vai kokonaan uus rauta? Jos oli alphalla, niin ÄLÄ KYTKE ikinä enää bmw:n testeriin kii. Tälleen sain sieltä ohjeistuksen.
Oma boksi vaan sit tehtiin bemarin omilla jutuilla eka ja ajettiin penkissä päälle viime silaus.
Ok, kiitti vinkistä. Oli Alphalla ohjelmoitavana.
Mitäs sille tapahtuu jos kytkee testeriin?
Meneeks toi bemun oma juttu silleen ett pitää ostaa HP ecu ja Power Kit avain ja Calibration Kit avain?
Lainaus käyttäjältä: murmela - 04.06.17 - klo:23:40
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 04.06.17 - klo:22:57
Lainaus käyttäjältä: murmela - 31.05.17 - klo:23:18
698,99 euron tarra (+20e lähetys).
#rahamiehettietää #laakijavainaa #InjectionIgnitionDTCL-CONSASSPitLimErrmemAdaptval #missävälissäehtiiajaa
Oliko toi ohjelmoitavana jossain vai kokonaan uus rauta? Jos oli alphalla, niin ÄLÄ KYTKE ikinä enää bmw:n testeriin kii. Tälleen sain sieltä ohjeistuksen.
Oma boksi vaan sit tehtiin bemarin omilla jutuilla eka ja ajettiin penkissä päälle viime silaus.
Ok, kiitti vinkistä. Oli Alphalla ohjelmoitavana.
Mitäs sille tapahtuu jos kytkee testeriin?
Meneeks toi bemun oma juttu silleen ett pitää ostaa HP ecu ja Power Kit avain ja Calibration Kit avain?
Se kirjottaa sen muutoksen yli kuulemma ja palaa johonkin vakion softaan. Muutenhan se Alphan softa ilmeiseen viimeistelty kivaks.
Otithan cal kit option samalla, jotta voi säätää jotain ite jos haluaa? Renkaitten mittaa yms.
Kaikkiin ei tartte sitä rautaa ostaa kokonaan. Jossain vaiheessa -11 vuotta muuttu ecu, muistelisin. Silloin jää vain se race ecun osto pois.
Itellä toi on 15-malli, niin siihen riitti HP race power kit avain, cal kit 3 ja avain siihen. Ja sit hiukan viimeistelyä penkissä. Pari juttua jäi vaiheeseen silti, asiaa tutkitaan hiukan viä.
Tota testeriin kytkemistä kannattanee sun viä kysyä niksmannilta uusiksi. Ihan vaan varuiksi.
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 04.06.17 - klo:23:56
Lainaus käyttäjältä: murmela - 04.06.17 - klo:23:40
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 04.06.17 - klo:22:57
Lainaus käyttäjältä: murmela - 31.05.17 - klo:23:18
698,99 euron tarra (+20e lähetys).
#rahamiehettietää #laakijavainaa #InjectionIgnitionDTCL-CONSASSPitLimErrmemAdaptval #missävälissäehtiiajaa
Oliko toi ohjelmoitavana jossain vai kokonaan uus rauta? Jos oli alphalla, niin ÄLÄ KYTKE ikinä enää bmw:n testeriin kii. Tälleen sain sieltä ohjeistuksen.
Oma boksi vaan sit tehtiin bemarin omilla jutuilla eka ja ajettiin penkissä päälle viime silaus.
Ok, kiitti vinkistä. Oli Alphalla ohjelmoitavana.
Mitäs sille tapahtuu jos kytkee testeriin?
Meneeks toi bemun oma juttu silleen ett pitää ostaa HP ecu ja Power Kit avain ja Calibration Kit avain?
Se kirjottaa sen muutoksen yli kuulemma ja palaa johonkin vakion softaan. Muutenhan se Alphan softa ilmeiseen viimeistelty kivaks.
Otithan cal kit option samalla, jotta voi säätää jotain ite jos haluaa? Renkaitten mittaa yms.
Kaikkiin ei tartte sitä rautaa ostaa kokonaan. Jossain vaiheessa -11 vuotta muuttu ecu, muistelisin. Silloin jää vain se race ecun osto pois.
Itellä toi on 15-malli, niin siihen riitti HP race power kit avain, cal kit 3 ja avain siihen. Ja sit hiukan viimeistelyä penkissä. Pari juttua jäi vaiheeseen silti, asiaa tutkitaan hiukan viä.
Joo, mä otin ton missä on kaikki 12-14 ominaisuudetkin:
https://shop.alpharacing.com/shop/index.php?main_page=product_cvs_info&cPath=1_44_108&products_id=17438&cPath=1_44_108&
Lainaus käyttäjältä: murmela - 05.06.17 - klo:00:08
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 04.06.17 - klo:23:56
Lainaus käyttäjältä: murmela - 04.06.17 - klo:23:40
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 04.06.17 - klo:22:57
Lainaus käyttäjältä: murmela - 31.05.17 - klo:23:18
698,99 euron tarra (+20e lähetys).
#rahamiehettietää #laakijavainaa #InjectionIgnitionDTCL-CONSASSPitLimErrmemAdaptval #missävälissäehtiiajaa
Oliko toi ohjelmoitavana jossain vai kokonaan uus rauta? Jos oli alphalla, niin ÄLÄ KYTKE ikinä enää bmw:n testeriin kii. Tälleen sain sieltä ohjeistuksen.
Oma boksi vaan sit tehtiin bemarin omilla jutuilla eka ja ajettiin penkissä päälle viime silaus.
Ok, kiitti vinkistä. Oli Alphalla ohjelmoitavana.
Mitäs sille tapahtuu jos kytkee testeriin?
Meneeks toi bemun oma juttu silleen ett pitää ostaa HP ecu ja Power Kit avain ja Calibration Kit avain?
Se kirjottaa sen muutoksen yli kuulemma ja palaa johonkin vakion softaan. Muutenhan se Alphan softa ilmeiseen viimeistelty kivaks.
Otithan cal kit option samalla, jotta voi säätää jotain ite jos haluaa? Renkaitten mittaa yms.
Kaikkiin ei tartte sitä rautaa ostaa kokonaan. Jossain vaiheessa -11 vuotta muuttu ecu, muistelisin. Silloin jää vain se race ecun osto pois.
Itellä toi on 15-malli, niin siihen riitti HP race power kit avain, cal kit 3 ja avain siihen. Ja sit hiukan viimeistelyä penkissä. Pari juttua jäi vaiheeseen silti, asiaa tutkitaan hiukan viä.
Joo, mä otin ton missä on kaikki 12-14 ominaisuudetkin:
https://shop.alpharacing.com/shop/index.php?main_page=product_cvs_info&cPath=1_44_108&products_id=17438&cPath=1_44_108&
Aaa... Mä aattelin, että tuli tää:
https://shop.alpharacing.com/shop/index.php?main_page=product_cvs_info&cPath=1_44_108&products_id=17441&cPath=1_44_108&
Siihen ois sit harkittuna mukaan tää optio:
https://shop.alpharacing.com/shop/index.php?main_page=product_cvs_info&cPath=1_44_108&products_id=17444&cPath=1_44_108&
Onko kenelläkään toimivia Woolichin tunnuksia? Pitäisi saada wbaumin ECU auki.