Pyörä purettu katteista alastomaksi + vaihdettu öljyt ja suodatin, mittarissa rapiat 3000km.
Kaikki muu meni hyvin, mut öljymäärän hälyvalo vaan jää vilkkumaan näyttöön.
Se vilkkui kaadon jälkeen heti kun otettiin alas kärristä ja kokeilin käyntiin.
Öljymäärä on tasan oikee ja kurkistusikkunasta viivojen puolessa välissä.
Otin koneen edestä öljynpaineanturin, vai mikä se nyt on irti, sieltä pruikkasi öljyä, eli painettakin ilmeisesti on.
Tuo anturi maadottaa siihen tulevan johdon, jos sen ottaa irti niin varoitusvalo sammuu.
Kytkintä kädessä tutkiessa, ei paineilmalla, eikä puhkumalla saanut toimimaan, mut jos painoin suht kovalla johdon pätkällä sinne sisälle(kalvoon), niin kuului naks ja yleismittarilla mitattuna se "irtosi maista".
Kun taas laitoin takas pyörään ja mittasin yleimittarilla pyörä käynnissä, niin ei irrota maista öljynpaineen vaikutuksesta.
Purin uudelleen anturin irti, eikä kalvo liikkunut normaalisti johdon pätkällä vaan jotenkin jumittui pohjaan.
En tiedä tuliko tuo alfalttipusun seurauksena, mut tilasin kuitenkin uuden anturin, toivotaan et vika on siinä.
Voisin vaikka vannoa, et ennen lippaa näytössä jo välähteli ajoittain öljynpaineen varoitusvalo, mut en vanno.