Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 05.03.14 - klo:22:23
Kaverin Ducati ei oikein jaksanut lähteä käyntiin 8-kennoisella ja vaihtoi sitten isompaan akkuun. Tosin siinä on aika korkeat puristukset jne...
Muoks. Vai oliko jopa niin, että edes 12-kennoinen ei oikein riittänyt. Rivi kilosiin suositellaan kuitenkin vähintään 8-kennoista.
No se varmaan vähän riippuu myös niitten kennojen koosta ja laadusta?
Ja eräs päinvastainen tarina:
"Haastehan oli ettei Ducati tahtonut edes uudella 175CCA akulla tärähtää tulille, kevyin mahdollinen vauhtipyörä toi ko ominaisuuden. Ei vaan massa riitä pyörivissä ja puristustahdit hyydytti starttia.
Vakioakku oli ollut yön latauksessa, mutta ei lähtenyt. Sitten 6kg sammutin lähelle, A123 tekele paikalleen ja starttia. Tärähti heti tulille. Joten ainakin virtaa tulee ulos. Ei pysty sanomaan edes miten hyvin pyörittää, kun lähtee ihan heti käyntiin."