Lainaus käyttäjältä: -Dani- - 24.04.17 - klo:07:48
Lainaus käyttäjältä: murmela - 24.04.17 - klo:07:19
Lainaus käyttäjältä: -Dani- - 24.04.17 - klo:07:05
Varasin säätö ajan tonne Samin Autopajaan. Kerroin että meikäläisellä on Bazzaz, joten revinkö sen helv*ttiin heti suosiolla? Vastaus oli että ootas vähän kattelen mitäs tohon sun vuosimalliin tehään.. Joo siinä oleva ecu pitää säätää irtiollessa, joten tehdään perussäätö ecuun ja hienosäädetään Bazzazilla..
Mä en kelpuuttais tota vastausta. Hienosäätö pitäis tehä nimenomaan ecuun. Toki voi ottaa paljonkin enemmän aikaa kun ecua säädetään, mutta siitähän sit tekijälle maksetaan. Ja lopputulos on parempi.
Mä kelpuutan tässä kohden. Ainut syy miksi nyt edes käyn penkissä tuon kanssa on se, että tällähetkellä siellä on "jonkun" säätämä ohjelma. Jonka siis edellinen omistaja laittanut. Haluan vain varmistua ettei sielä oo mitään täysin perseelleen tehtynä..
En tiedä minkä tasoinen kuski olet ja mikä on vaatimustasosi, mutta kokemus omasta elämästä tasolla nopean ryhmän hidas pääty: Vaihdoin pyörääni vaimentimen melurajoja varten jonka jälkeen huomasin, ettei pyörä futaa kunnolla. Painelin paikalliselle penkkiukolle ja sanoin, notta tehdään sellainen kartta notta toimii auttavasti molemmilla vaimentimilla.
Säätö tehtiin pyörän omaan ecuun (se ei tässä tarinassa mielestäni ole ratkaisevaa) mutta laskusta päätellen mittavia osakaasuhieromisia ei tehty.
Oliko menettely optimaalinen? Tuskin. Onko pyöräni paska? Mahdollisesti. Onko kuski paska? Varmasti. Nautinko pyörälläni ajamisesta? Kyllä.
En epäile, etteikö muiden kommentoijien vinkeillä päästä parhaaseen mahdolliseen lopputulokseen, mutta kyllä siitä varmaan ihan ajokelpoisen saa muutenkin, esimerkiksi nyt sitten sitä bazzazia ronkkimalla.