Ei pojat ei jumalauta... Jokkiskasat tapansa mukaan vuotanu railakkaasti, painonsäästöähän siinä tulee kun litra sinen ja toinen tänne vuotaa.
Satoi aika reippaasti.
1. mutkassa ulkona reilusti kiviä ja hiekkaa. Karusellin vasurissa ekan apexin kohdalla ulkolinjalla reilu 1m kokoinen öljyläikkä ja pieni vana jatkuu ulkolinjaa. Edelleen karusellin vasurissa keskellä mutkaa aivan sisäkanttarissa 0,5m läikkä. Karusellin oikeassa sisäkanttaria vasten tulee alaspäin vesivana, jonka mukana öljyä tai bensaa, ei näkyny alkupaikkaa.
Viimeisen vasurin ulostulon ulkokanttarin loppuosassa(missä pitää olla ulkona) kanttarin vieressä vesivava jossa mukana öljyä tai bensaa vähän.
Kahvilamutkan varikon sissäntulon kohdalla koko leveydeltä hiekkaa ja kiviä.
Varikon sisääntulossa(ei siis radalla) ainakin 2 reilua läikkää bensaa tai öljyä.
Itse en ainakaan mene huomenna vaikka maksettais. Tai no, jos kawan hinnan maksetaan ni sitte menen. Ehdotan että siirretään loppuviikolle ja kattellaan sitte uudestaan. Reilulla öljynsidonta-aineella ja harjauksella nuo lähtis. Tosin kaikki mutkat pitää harjata kivistä.
Osaako joku fiksumpi sanoa miksi itse radan märkä asvaltti tuntuu aivan hel***in liukkaalta kengän pohjaan verrattuna esim. varikon normaaliin asvalttiin? Ero on todella huomattava. Kengän pohja oli pitävä vaelluskengän pohja. Johtuuko bitumista vai mistä?
ohan se perseestä...