Laitan nämä ilmoitetut naksut tähän ja tangon suomennoksen niin alkaako tulemaan tolkkua tähän touhuun.
Lämpnings (nere) = vaimennus (alhaalla) 2,5
Returdämpning (uppe) = paluuvaimennus (ylhäällä) 0,75
Fjäderfårspänning = jousen esijännitys 2 ringar (varmaankin kierrosta/napsua?) voi jeesus olis pitäny kuunnella siä tunnilla
Varv från fullt in = eli täysin kiinni ja ja tuon verran verran auki. Kuulostaako järkevältä?
uppe (retur) = ylhäällä (paluu) 10 click
nere (dämpning) = alhaalla vaimennus 13click
click från fullt in = naksu täydestä sisästä = eli varmaankin täysin kiinni ja tuon verran "klikkauksia" auki....?
Med förare (belastning) = kuskin kera (kuormattuna) etupää = 32mm takapää = 30mm
MC nytt med förare = mp uudestaan kuskin kera 30-40mm
MC nytt utan förare = mp uudestaan ilman kuskia 20-30mm