Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 23.04.12 - klo:17:24
Ajoin Sport-asetuksella (karttaa ei saanut muutettua mode-näppäimestä enkä siten osannut muuttaa track-asetukseen. Sekä oli traction control päällä) hieman motarilla ja testailin miten se menee.
BMW:ssä oli mukavempi keulimisen esto, sillä se antoi eturenkaan nousta 10 - 30 cm korkeelle. RSV:ssä keula ei noussut yhtään. Rajoitti näin heti tehoja (huom tehokartta).
RSV4:ssa on 3 eri tehokarttaa (road, sport, track) ja niitä vaihdetaan starttinapilla. Käynnistyksen jälkeen muutaman sekunnin päästä ecu aktivoi starttinapin tuohon tarkoitukseen. Kun pyörässä oli vakioputki, oli siinä 99,999% varmuudella myös vakio ecu-ohjelmisto, joka tarkoittaa, että R-moodissa tehoa on rajattu joka paikasta, S-moodissa tehoa on hieman rajoitettu pienillä vaihteilla, mutta antaa silti täyden huipputehon ja T antaa täydet. Noilla on eroa myös kaasun vasteeseen, T:n ollessa kaikkein agressiivisin.
Luistonestoa voi napsutella suoraan ajon aikana vasemmassa cliparissa olevilla + ja - napeilla. Keulimisen estoa sen sijaan joutuu vähän kaivelemaan valikoista. Todennäköisesti tuossakin oli päällä keulimisen estosta asetus 3 eli eniten estävä taso. Eli vaikka pyörä olisi T tai S moodissa niin se ei vaikuta luiston- tai keulimisen eston toimintaan, vaan ne voi kustomoida itse miten haluaa (oliko niin että Bemarissa nuo vaihtuu kartan mukaan ja niitä ei voi itse muokata?).
Usein koeajoilla elektroniikka on ollut varotoimena aina melkeinpä kaikkein "nössöimmillä" asetuksilla ja kun RSV4:sen nappuloiden käyttö ei ehkä kaikkein loogisin (ainakaan jos ei kunnolla siihen tutustu etukäteen) niin moni sitten ajaa siten, että elektroniikka on koko ajan estämässä. Minusta tähän viittavia kommentteja on saanut lukea ja kuulla lähes kaikilta, jotka ovat koeajaneet aPRC-paketilla olevaa RSV4:sta tai V4 Tuonoa.