Nyt olis taas viksu ja vilmaattinen kysymys:
Mitäs pitäs muuttaa kun avauksessa perä alkaa ensin luistaa ja sitten pumpata? Ensin oli ongelmana heikko avauspito, joka parani selkeästi avaamalla paluuvaimennusta, mutta siinä vaiheessa kun pito alkoi olla ok, alkoi myös tuo pumppaaminen. Eli tuo luistaminen on ihan ok, mutta jos ton pumppaamisen sais pois niin olis helpompi pitää linjaa. Loppuuko iskarissa ulosjoustovara liian jäykän jousen takia vai onko mulla ennemmin vaimennukset pielessä? Painuma takana oli n. 30mm ja iskarissa on suhteellisen pitkä top-out jousi. Eniten tuota pumppaamista esiintyi nyt Motoparkissa siinä takasuoran jälkeisen tokan vasurin avauksessa, mutta ongelmaa oli myös muualla. Ja pumppaaminen esiintyy nimenomaan isossa kallistuksessa avatessa. Renkaastahan ei nyt tietenkään tähän hätään ole kuvaa.