Lainaus käyttäjältä: Fasu1000 - 25.07.12 - klo:23:52
Tilastollinen todennäköisyys lähestyy vääjäämättä kun ratapäiviä tulee tarpeeksi. Wehnän säätämä alusta ja lyhyt oppimäärä,miten tuommosto rohmua viedään
johti kaarrenopeuksien nousuun ja niiden edelleen nostamiseen kun huomasi homman toimivan. Joku päivä ollaan sitten kyntöhommissa.
Läheltä piti-tilanteita on jokaisella toisinaan. Toiset pitävät ne salassa, ja kehuvat toimintansa olevan jämptiä ja varmaa. Toiset kertovat virheensä täällä(kin) seikkaperäisesti muille, eniten sen takia, että on hauska pöpistä näistä asioista.
Wehnän tapa opettaa on mahtava. Kannustaa esim. kokeilemaan, miten se takanen irrotetaan hetkeksi. Nyt Alastaron kurssilla kehoitti taas kokeilemaan irrotaa vähän sitä perää, ja syy on hänen mielestään se, että kun vauhtia tulee enemmän, se on vaan ajan kysymys, koska se pito lähtee tämän tästä tahtomatta. Siinä sitten olet sladeinesi ekaa kerta "siistillä varman päälle" ajollasi, vauhdin ollessa tasan omaa maksimia, kallistuskulman samoin. Nyt viikolla kehoitti jo kokeilemaan saada sitä etustakin vähän irti!!
Laitoin keväällä tänne palstalle kuvan reunaan asti revenneestä takasesta, jonka lipsuttelin Wehnän pika-kussilla. (kurssin hinta oli niin edukas, että jäi alle sen päivän ratamaksun) Siitäkin tuli kritiikkiä "missä vika"-tyyliin.
Wehnää ei hivittänyt tuo meno ollenkaan, kun katseli radan sivusta, vaan sanoi minulle, että "hyvä!", "vielä parempi olisi ollut, jos olisit saanut etupyöränkin luistoon". Sanatarkasti sanoi näin. Kannustavaa, eikö totta
Tässä vielä se Kemoran kolmosmutkassa, ja karusellin oikeassa luistelut takanen.
Oma kaatuilusaldoni tähän mennessä:
2010 kesäkuu, Alastaron viimeinen neulansilmä: Katutakanen alta kahvilanmutkan avauksessa.
2012 kesäkuun 7. klo 12.10 Mp-Tuen päivä: etunen alta kolmosmutkan vesijuovasta, josta minua oli varoitettu, mutta en nähnyt.
Jokainen, arviokoon tarkasti tästä eteen päin, onko minun menoni radalla niin vaarallista, että ei ohi uskalla mennä (niitä kyllä tulee koko ajan nopsassa ryhmässä)