Klipareiden oikea kulma riippuu ihan täysin kuskin fyysisistä mitoista, joten on tuhraa apinoida kulmaa asteina jonkun toisen pyörästä. Oikean kulman klipareille löydät kun istut pyörän päälle ajoasentoon ja tarkkailet ranteiden kulmaa. Klipari on oikeassa kulmassa kun käsi on (jarrutus)ajoasennossa ranteesta suorana. Ranne ei siis saa jäädä mutkalle ulos eikä sisäänpäin. Itse tein tuon säädön niin, että löysäsin kilpareita sen verran, että liikkuvat nihkeästi keulaputkia vasten. Sitten vain työnsin niin paljon auki, että ranteen kulma alkoin kääntymään sisäänpäin ja sitten vedin siitä takaisin sen verran, että ranne oli taas suorassa. Tämän jälkeen sitten pari varmistuskokeilua tallissa ajoasentoa mallaillen ja lopullinen säätö radalla. Jos haluaa olla 100% varma, laittaa vaikka gopron kuvaamaan kättä ja katsoo videolta miten se ranne oikeasti on ajossa.
Edit. Kuskin fysiikassa ainakin selän pituus, käsien pituus, hartioiden leveys, sekä istumapaikka pyörän päällä vaikuttaa siihen, että miten ranne asettuu klipariin nähden. Säädön jälkeen on tietty hyvä tarkistaa, ettei kytkin tai etenkään jarru ota ääriasennossa katteeseen kiinni. On meinaan jännä efekti jos lyö släpperin käsille ja jarru nappaa etusen lukkoon joka kerta kun tanko käy toisessa ääriasennossa ja kyktin irrottaa joka kerta toisessa. Voipi olla vaikee pysyä humman selässä enää tollasessa loikkakyydissä.