Nyt kaikki kelle on vaihdettu tuo uusi sylinteri kannattaa tarkistaa että jarrukahva pääsee palauttamaan, tai se tappi mihin kahva painaa ettei se ole liian pitkä!
Mulla on PP-Tuning jarrukahva niin ainaki sillä sitä tappi joutui lyhentämään ~2mm
Nuo kahvat on laadukkaita niin mulla on epäilys että Suzukin alkuperäsellä kahvalla ja varmaan muillaki on sama juttu.
Vähän huonosti näkyy tästä kuvasta mutta mäntää joutui painamaan siisään noin 2mm että kahvan pultti menee paikoilleen ja jos sen laitto niin ja yritti painaa jarrupaloja sisään niin ne eivät menneet mutta kun tapin lyhensi niin alkoivat pelaamaan niinkuin kuuluu.
Eli tää on se sama juttu mikä on ongelmana joissakin kiinankahvoissa että se sylinteri ei pääse palauttamaan kunnolla ja sitte kun jarrut lämpenee ajossa niin ne hirttää kiinni.
Edit
Tätä tappia joutui lyhentämään
Täällä keskustelua aiheesta:
http://gixxer.fi/foorumi/index.php?topic=7671.msg67075#msg67075