Ei se oo lainkaan tavatonta että noi pellit otetaan jarruista pois.
Jarrujen laahaamisen pitäis vähentyä ja jäähtymisen olla tehokkaampaa (ilmavirta puhaltaa paremmin jarrusatulan läpi kun ei ole peltejä edessä) - siis ainakin teoriassa.
Ja tietty vähemmän osia tippumassa hiekkaan kun vaihtelee paloja.
Haittapuolena ovat pelotelleet, että ilman noita peltejä jarrumännät ja -palat voisivat painua kovissa tankslappereissa ulospäin, jonka jälkeen palat ei tietenkään kahvan ekalla puristuksella ota levyyn ja lopun voi päätellä.
Tosta muuta kokemusta kun kuulopuheita, joten uskokoon kuka tahtoo.
*edit
Ja heitäs muuten kokemuksia jahka oot ruuvannut speedbleederit kiinni. Kyllähän noi jarrut nyt perusnipoilla yksinkin ilmaa/nesteet vaihtaa mutta jos muutamalla eurolla saa merkittävää helpotusta niin panostais varsin mielellään...