Ongelma on vielä piiiiitkän aikaa jarrupaikkojen löytäminen. Ajo muuttui koko kesän monestsaikin eri syystä, ja kun ne avauksetkaan ei ole balanssissa, vaan menee sen mukaan miten taas sattui osumaan mutkaan, niin jarrupaikkakaan ei voi olla aina se sama, kas kun vauhdit suoralta tullessa vaihtelee. Takajarru vaan 1 nappula lisää peliin, jossa nämä nykyiset välttämättömätkin on siellä täällä vielä hajallaan.
Keulaa pitänee vähän kiristää, että saa pelivaraa lisää, kun välilllä lipsahtaa ohi, ja vispailee pahasti. Tämä ohje on "ylemmältä taholta", eikä omia oivalluksia. Ehkä se kaikkein tärkein pointti onkin meillä vähhemmän kokeneilla, että mennään ensi kysymään ongelmasta, tai uudesta ideasta, runsaasti kisa- ym kokemusta omaavilta, ennen kun lähdetään säveltämään itse.
Mä en ota kantaa itse kyssäriin, kannattaako ottaa takajarru mukaan, vai ei, koska se on kuitenkin aina henk koht valinta, ja pidemmällä tähtäimellä voi poikia hedelmää, esim Nitrousin kohdalla, jolla jo motoriikka suht hyvin hanskassa, ja kierrosajat hyviä. Mun on paras vähäisemmällä kokemuksella ja kehnommalla ajovarmuudella mennä vähemmillä muuttujilla. Ja jatkaa äjän härnäämistä, jotta kehitys pysyy nousujohteisella uralla molemmilla