Aamulla kiersin radan uuden puolen kahteen kertaan kävelyvauhtia autolla (kysyin luvan radan henkilökunnalta), yhteen kertaan koko radan. Uudella puolella katselin myös hazardipaikat, eli ne paikat mitkä on tehty päin hel***tiä/ ovat vielä tekemättömiä, sis mestat jonne ei ite tod kannata tupexia.
Eka kohta oli uuden pätkän eka yhdistelmäoikea, jossa sisäkurvin asfaltista alkaa suoraa sora. Mietin ett tost onnistuu koukkaamaan paskat radalle joko mopolla tai laahamalla polvea. No onneksi siinä ei onnistunut kuin yksi.
Toka kohta oli shikaanin ulostulon exitti; pitkäksi mennessä päätyisi tasoittamattomaan kivikkoon. Ok, reilu marginaali. Joku 170 näyttää siinä olevan vauhtia. Ei jäis paljoo seivattavaa ku siit ajais leveeks.
Sikaanin jälkeinen jarru näytti suht turvalliselta. Ois tilaa ajaa pitkäks. Tai turva-alueelle/ hidastesepelille.
Neulansilmä muutenkin oli ihan hel***in levee, samoin kun sitä seuraava avaus ja pitkä nopee vasuri. Todella paljon siin sais tupexia ennen ku lähtee lapasesta. Tosin en uskaltanut vetää sitä täysiä. 175-180 näyttää nopeutta olleen mutkassa.
Paluu vanhalle radalle kannattaa tehä tarkasti ettei osu siihen pomppuun. Kerran kokeilin. Se riitti.
Autokierroksella huomasin ett vanhassa radassahan on kallistuksia ihan perkeleesti. Noh se helpotti ajoo kummasti ku pysty kikkamutkaan, hevosenkenkään ja viimeseen vasuriin vetää ylikovaa. Empä ole aiemmin huomannut ett ne on kallistettu sisäänpäin.