Kiitoksia tähän mennessä kaikille vastaajille! Harrasterataprojekti etenee hienosti. Pyörä purettu ja perushuolto meneillään (nesteet, jarrut, alusta). Osia tullut ja tulossa iso läjä (Bikesplastin kuitukatteet, tankinsuoja, PP-tuning jalkatappisarja, Translogic-shifteri, moottorinposkisuojat, kaatumatapit, 520:set ketjut+rattaat, Motoholders etuhäkki, Akran slipari, Y-putki katin poistoon, HEL-teräspunosletkut, jarrupaloja, öljyä, suodattimia, tarrasarja jne.).
Vielä puuttuu etuhäkkiin asennettava ohjausiskari. Minkälainen olisi hyvä ja minkälaisella iskulla? Kannattaisiko ohjausta rajoittaa?
Kuka on erikoistunut näiden R6:sten säätöön pk-seudulla/uudellamaalla? Mihin tulisi varautua? Tarkoituksena ei ole enempää virittää pelkkä katinpoisto&slipari ja koneen vetoalueen tasoittelu saa riittää.
Kuinka olette suojanneet etuputket? Gixxeriin sopii Ebaysta etuakselin läpi asennettavat kaatumatapit. Samanlaisia Ebay tarjoaa tähänkin, mutta tässä ei ole reikää etuakselissa toisin kuin taka-akselissa.