Pääsin jälleen tutustumaan mulle uuteen maailmaan kun ohjausiskarin mukana tuli ohjauksen rajoittimet.
Kuten jo toisaalla totesin, oli ihan lelut ja Hukkapätkän suosituksesta suunnittelin tilaavani R&G (http://www.rg-racing.com/browseBike/Kawasaki/ZX10-R/2010/LS0001.aspx) tötteröt.
Lelut on kuitenkin paikoillaan ja rauhoittakaa nyt mua kun tuntuu että miten hitossa tuolla uskaltaa ajaa kun kääntyy niin "hintsusti" verrattuna entiseen kääntösäteeseen.
Kait se kuitenki on melko vähän, mitä rata-ajossa tarvii tangon kääntyä ja ilmeisesti suojaa mälleissä?
Pakolliset lipat varikon porteilla edessä?
Lainaus käyttäjältä: jarska - 26.04.13 - klo:09:51
Pääsin jälleen tutustumaan mulle uuteen maailmaan kun ohjausiskarin mukana tuli ohjauksen rajoittimet.
Kuten jo toisaalla totesin, oli ihan lelut ja Hukkapätkän suosituksesta suunnittelin tilaavani R&G (http://www.rg-racing.com/browseBike/Kawasaki/ZX10-R/2010/LS0001.aspx) tötteröt.
Lelut on kuitenkin paikoillaan ja rauhoittakaa nyt mua kun tuntuu että miten hitossa tuolla uskaltaa ajaa kun kääntyy niin "hintsusti" verrattuna entiseen kääntösäteeseen.
Kait se kuitenki on melko vähän, mitä rata-ajossa tarvii tangon kääntyä ja ilmeisesti suojaa mälleissä?
Pakolliset lipat varikon porteilla edessä?
Ei ole ihan 1 eikä 2 kuskia joka liian tiukan ohjausrajoittimen tai -iskarin takia on varikolle kaatunut. Ajossa rengas ei käänny edes sen vertaa että sen silmällä huomaa. Kts: http://www.youtube.com/watch?v=jZlV3bdybBY ja tuosta kun otetaan joustot pois, slaäpperit sekä jarrusladeilu, ei toi rengas käytännössä käänny havaittavasti.
Kiitos Raaseri, tuo video rauhoitti.
Tuli vaan henkinen fiilis et mitä jos menee mutkasta suoraan ton rajootuksen takia ja noinhan se ei ole.
Muistan elävästi app:n syöksyn Kemoran varikolla, juuri tän takia. :D
Voi byyly, nyt kun katoin ton videon, tekee mieli Bemaria.
Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 26.04.13 - klo:10:23
Voi byyly, nyt kun katoin ton videon, tekee mieli Bemaria.
Katoin videon ja mulla taas tekee mieli osata ajaa.
Lainaus käyttäjältä: jarska - 26.04.13 - klo:10:26
Katoin videon ja mulla taas tekee mieli osata ajaa.
Tuos mitään tarvinnu osata, kato kun oli rakea ja trailia millilleen kohdalla ja alusta säädetty.
Mä tein säädettävät ohjauksen rajoittimet. Biltemasta jousikumit, vähän puukolla muotoa ja nippusiteellä kiinni. Ihan hyvin ne tossa pysyy ja pystyy vaihtamaan katu/rata asentoon helposti.
Saisi noita valmiinakin http://www.zietech.de/motorrad-teile/anbauteile/lenkanschlagschoner/bg-lenkanschlagschoner-gsx-r-600-750-01-00-03-schwarz/a-213087/
(http://www.zietech.de/images/produkte/i21/213087.jpg)
DIY
(http://i1099.photobucket.com/albums/g390/Juha750/Gixxer/2012-04-06-017.jpg)
Hyvältä näyttää tuokin patentti, mut laitoin tilaten R&G:n tötsät.
Lainaus käyttäjältä: jarska - 26.04.13 - klo:13:28
Hyvältä näyttää tuokin patentti, mut laitoin tilaten R&G:n tötsät.
Paremmalle näyttää kun tehdastekoset. Siistiä "haitekkia".
Toi juhan versio aika hellä törmääville osille mikä ei huono juttu. Törmäyksen sattuessa voima on aika kova. Mulla ainaki on kummatki vakio stopparit katkenneet joskus.
Toi juhan eka linkin stoppari ois varmaan aika hyvä. Ottaa isolta alueelta ja eka ns.kova stoppi mut antaa vähän periksi?
Motonetistä tarttui mukaan pakoputken kannatinkumit 2,90€/kpl. Niille kierteet ja saa tarvittaessa vähän säädettyäkin
Lainaus käyttäjältä: Popeda - 10.11.17 - klo:11:52
Motonetistä tarttui mukaan pakoputken kannatinkumit 2,90€/kpl. Niille kierteet ja saa tarvittaessa vähän säädettyäkin
Myös Etrasta löytyy vastaavia: http://tuotteet.etra.fi/fi/g19919082/puskimet
http://tuotteet.etra.fi/fi/g19918121/lierioeristimet