MP-Rata

RADAT => Gotland Ring => Aiheen aloitti: murmela - 23.06.15 - klo:22:35

Otsikko: Gotland Ring videot
Kirjoitti: murmela - 23.06.15 - klo:22:35
Lauantain Cruisailua:
https://www.youtube.com/watch?v=48v2lOTaR5E
Otsikko: Vs: Gotland Ring videot
Kirjoitti: Nitrous - 24.06.15 - klo:08:03
^Laskitko montako kertaa osuit ko. setillä apeksiin? ;)
Otsikko: Vs: Gotland Ring videot
Kirjoitti: murmela - 24.06.15 - klo:10:54
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 24.06.15 - klo:08:03
^Laskitko montako kertaa osuit ko. setillä apeksiin? ;)
No nyt kun kysyit niin laskin, ja sain tulokseksi 24 kertaa!
Kriteerinä se ett riittää kun polvipala menee siit kanttareen reunaa.
Tuli ajettua aika isolla marginaalilla kusi sukassa, varsinki siinä vaiheessa ku ripsahti sen verran pisaroita visiiriin ett mietin josko sade ois ehtiny kasteleen radan mutkan takaa.
Otsikko: Vs: Gotland Ring videot
Kirjoitti: wbaum - 24.06.15 - klo:10:56
Lainaus käyttäjältä: murmela - 24.06.15 - klo:10:54
Tuli ajettua aika isolla marginaalilla kusi sukassa, varsinki siinä vaiheessa ku ripsahti sen verran pisaroita visiiriin ett mietin josko sade ois ehtiny kasteleen radan mutkan takaa.
No itsellä piti jo tyyliin pyyhkiä visiiriä tuossa setissä kahdella kierroksella, niin piti kyl ihmetellä että miten edes jäit radalle.
Otsikko: Vs: Gotland Ring videot
Kirjoitti: murmela - 24.06.15 - klo:11:32
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 24.06.15 - klo:10:56
Lainaus käyttäjältä: murmela - 24.06.15 - klo:10:54
Tuli ajettua aika isolla marginaalilla kusi sukassa, varsinki siinä vaiheessa ku ripsahti sen verran pisaroita visiiriin ett mietin josko sade ois ehtiny kasteleen radan mutkan takaa.
No itsellä piti jo tyyliin pyyhkiä visiiriä tuossa setissä kahdella kierroksella, niin piti kyl ihmetellä että miten edes jäit radalle.
No kun ei se satanut joka paikassa.  :)
Ja olin niin totaalisen vittuuntunut perjantain sateenkatselun jäljiltä, ett aattelin ett ihan vtun sama "Paskaks vaan ja palamaan..."
Otsikko: Vs: Gotland Ring videot
Kirjoitti: Nitrous - 24.06.15 - klo:12:21
Lainaus käyttäjältä: murmela - 24.06.15 - klo:10:54
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 24.06.15 - klo:08:03
^Laskitko montako kertaa osuit ko. setillä apeksiin? ;)
No nyt kun kysyit niin laskin, ja sain tulokseksi 24 kertaa!
Kriteerinä se ett riittää kun polvipala menee siit kanttareen reunaa.
Tuli ajettua aika isolla marginaalilla kusi sukassa, varsinki siinä vaiheessa ku ripsahti sen verran pisaroita visiiriin ett mietin josko sade ois ehtiny kasteleen radan mutkan takaa.
Eikös isolla marginaalilla ajellessa ole huomattavasti normaalia helpompi osua oikeelle linjalle, kun vauhtia on vähemmän?
Otsikko: Vs: Gotland Ring videot
Kirjoitti: murmela - 24.06.15 - klo:12:57
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 24.06.15 - klo:12:21
Eikös isolla marginaalilla ajellessa ole huomattavasti normaalia helpompi osua oikeelle linjalle, kun vauhtia on vähemmän?
Ois se varmaan joo jos ei tarvis yhtään välittää alati muuttuvasta sademäärästä kypärän visiirissä, jonka myötä keskityin ensisijaisesti mahdollisimman pehmeeseen ja sulavaan ajamiseen, jolloin ajolinjaan jäävä kapasiteetti jäi toissijaiseksi.
Ja lisäks siinä vaiheessa jos keula tai perä lipsahtais sateen takia, niin oisin mielummin ajolinjalla noin metrin päässä sisäkattareesta, kuin sen vieressä.
Otsikko: Vs: Gotland Ring videot
Kirjoitti: Nitrous - 24.06.15 - klo:13:14
Lainaus käyttäjältä: murmela - 24.06.15 - klo:12:57
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 24.06.15 - klo:12:21
Eikös isolla marginaalilla ajellessa ole huomattavasti normaalia helpompi osua oikeelle linjalle, kun vauhtia on vähemmän?
Ois se varmaan joo jos ei tarvis yhtään välittää alati muuttuvasta sademäärästä kypärän visiirissä, jonka myötä keskityin ensisijaisesti mahdollisimman pehmeeseen ja sulavaan ajamiseen, jolloin ajolinjaan jäävä kapasiteetti jäi toissijaiseksi.
Eikös toi oo merkki siitä, että vauhtia on liikaa jos linja ei pidä?
Lainaus käyttäjältä: murmela - 24.06.15 - klo:12:57
Ja lisäks siinä vaiheessa jos keula tai perä lipsahtais sateen takia, niin oisin mielummin ajolinjalla noin metrin päässä sisäkattareesta, kuin sen vieressä.
Miksi?
Otsikko: Vs: Gotland Ring videot
Kirjoitti: murmela - 24.06.15 - klo:13:23
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 24.06.15 - klo:13:14
Lainaus käyttäjältä: murmela - 24.06.15 - klo:12:57
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 24.06.15 - klo:12:21
Eikös isolla marginaalilla ajellessa ole huomattavasti normaalia helpompi osua oikeelle linjalle, kun vauhtia on vähemmän?
Ois se varmaan joo jos ei tarvis yhtään välittää alati muuttuvasta sademäärästä kypärän visiirissä, jonka myötä keskityin ensisijaisesti mahdollisimman pehmeeseen ja sulavaan ajamiseen, jolloin ajolinjaan jäävä kapasiteetti jäi toissijaiseksi.
Eikös toi oo merkki siitä, että vauhtia on liikaa jos linja ei pidä?
Toki vauhtia ois voinu pudottaa ennakoivasti mahdollisen lisääntyvän sateen varalta, mut se ois ollu liian tylsää.

Lainaa
Lainaus käyttäjältä: murmela - 24.06.15 - klo:12:57
Ja lisäks siinä vaiheessa jos keula tai perä lipsahtais sateen takia, niin oisin mielummin ajolinjalla noin metrin päässä sisäkattareesta, kuin sen vieressä.
Miksi?
Jos lipsahduksen takia ajaa vielä kanttareen päälle, niin mun mielestä riski multiploituu.
Otsikko: Vs: Gotland Ring videot
Kirjoitti: Nitrous - 24.06.15 - klo:13:31
Lainaus käyttäjältä: murmela - 24.06.15 - klo:13:23
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 24.06.15 - klo:13:14
Lainaus käyttäjältä: murmela - 24.06.15 - klo:12:57
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 24.06.15 - klo:12:21
Eikös isolla marginaalilla ajellessa ole huomattavasti normaalia helpompi osua oikeelle linjalle, kun vauhtia on vähemmän?
Ois se varmaan joo jos ei tarvis yhtään välittää alati muuttuvasta sademäärästä kypärän visiirissä, jonka myötä keskityin ensisijaisesti mahdollisimman pehmeeseen ja sulavaan ajamiseen, jolloin ajolinjaan jäävä kapasiteetti jäi toissijaiseksi.
Eikös toi oo merkki siitä, että vauhtia on liikaa jos linja ei pidä?
Toki vauhtia ois voinu pudottaa ennakoivasti mahdollisen lisääntyvän sateen varalta, mut se ois ollu liian tylsää.

Lainaa
Lainaus käyttäjältä: murmela - 24.06.15 - klo:12:57
Ja lisäks siinä vaiheessa jos keula tai perä lipsahtais sateen takia, niin oisin mielummin ajolinjalla noin metrin päässä sisäkattareesta, kuin sen vieressä.
Miksi?
Jos lipsahduksen takia ajaa vielä kanttareen päälle, niin mun mielestä riski multiploituu.
Jos sulla keula tai perä lipsahtaa niin miten pirulla sä pääset sisäkanttarin päälle? Ainakin mulla tuppaa linja valumaan leveeks jos lipsuu?
Otsikko: Vs: Gotland Ring videot
Kirjoitti: murmela - 24.06.15 - klo:13:59
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 24.06.15 - klo:13:31
Jos sulla keula tai perä lipsahtaa niin miten pirulla sä pääset sisäkanttarin päälle? Ainakin mulla tuppaa linja valumaan leveeks jos lipsuu?

(http://weknowmemes.com/generator/uploads/generated/g1363773367539064434.jpg)
Otsikko: Vs: Gotland Ring videot
Kirjoitti: Nitrous - 24.06.15 - klo:16:15
Lainaus käyttäjältä: murmela - 24.06.15 - klo:13:59
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 24.06.15 - klo:13:31
Jos sulla keula tai perä lipsahtaa niin miten pirulla sä pääset sisäkanttarin päälle? Ainakin mulla tuppaa linja valumaan leveeks jos lipsuu?

(http://weknowmemes.com/generator/uploads/generated/g1363773367539064434.jpg)
http://gifrific.com/wp-content/uploads/2015/02/Despicable-Me-Minion-Saying-What.gif
Otsikko: Vs: Gotland Ring videot
Kirjoitti: wbaum - 24.06.15 - klo:16:28
Gotlannis tuppas leveeksi meneminen tarkoittaa, että sekunnin päästä on tilanne kun seuraavan mutkan inni on ihan horror. Tätä voi tarkastella esim
https://youtube.com/watch?v=P-TPFOYFCp4

Meikä siinä edessä opettelee rataa ja vertsu koittaa välttää konfliktia. Kuvaajalla ollut hauskaa.
Otsikko: Vs: Gotland Ring videot
Kirjoitti: Ville S. - 25.06.15 - klo:22:27
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 24.06.15 - klo:16:28
Gotlannis tuppas leveeksi meneminen tarkoittaa, että sekunnin päästä on tilanne kun seuraavan mutkan inni on ihan horror. Tätä voi tarkastella esim
https://youtube.com/watch?v=P-TPFOYFCp4

Meikä siinä edessä opettelee rataa ja vertsu koittaa välttää konfliktia. Kuvaajalla ollut hauskaa.

:D, oli ihan hauska ajella takana.

Tossa mun paras kierros ja dashwaren testailua, vfr:n ohituksen jälkeinen 1.32:07. Kanttarit kierreltiin tolla kierroksella metrien päästä ja muutenki varmaan hirveää katsottavaa ;) . Seuraava kierros sekuntia hitaammin mutta mutkat osuu hiukan paremmin, paikoittain... Datakaan ei oo ihan täydellisessä synkassa mutta eipä jaksa rendata uudelleen enää.

https://youtu.be/pQSlO31u63Q
Otsikko: Vs: Gotland Ring videot
Kirjoitti: murmela - 26.06.15 - klo:12:37
Lainaus käyttäjältä: Ville S. - 25.06.15 - klo:22:27
Tossa mun paras kierros ja dashwaren testailua, vfr:n ohituksen jälkeinen 1.32:07. Kanttarit kierreltiin tolla kierroksella metrien päästä ja muutenki varmaan hirveää katsottavaa ;) . Seuraava kierros sekuntia hitaammin mutta mutkat osuu hiukan paremmin, paikoittain... Datakaan ei oo ihan täydellisessä synkassa mutta eipä jaksa rendata uudelleen enää.
Its as kuva ja data ollee synkassa? Mutta ääni ei ole synkassa. Mun lähes kaikille vidoille on käyny silleen DashWaren jälkeen. Mut se on helposti fixattavissa avidemux -softalla. Eli ajaa sen filun semmosenaan vaan tosta softasta läpi, niin se synkkaa äänen.