Tuli verrattua K7-K8 1000 GSX-R EM Pro ja vakio ecun sytkäkarttoja. Muuten melko samat, mutta ~4-11% kaasun asennoilla on huomattavan suuri ero. Voiko ero johtua siitä, että katumopossa on saatava päästöt alas? EM Pro kartta on tarkoitettu periaatteessa vakiolle moottorille.
Onko muidenkin valmistajien kisa vs katu ecuissa vastaava ero sytkäkartoissa?
pdfssä on ensiksi EM Pro arvot, vakio ja EM Pro arvoista vähennetty vakion arvot.
Voi liittyä myös kaasunvasteeseen ja polttoaineen nakutuksenkestoon, vakiokartta taitaa olla 95:lle, EM Pro 98:lle. Pitäs funtsia vähän enempi ajan kanssa, että sais tarkemman arvauksen tehtyä.
Tässä on vastaava vertailu K9 1000 mopolle. Tässä ei enää olekaan juuri mitään eroa.