Tuoreimmat viestit

#91
Radalla / Vs: Paras aikasi per rata
Viimeisin viesti käyttäjältä stydy - 31.08.21 - klo:00:15
Lainaus käyttäjältä: stydy - 20.08.21 - klo:21:41

Alastaro 1:21,98 / märkä 1:34,50
Kymiring 1:57,842 (R6) / märkä 2:11,999
Kemora 1:14,13
Motopark 1:33,87
Botniaring pitkä 1:43,81 / märkä 1:57,85

Cartagena 1:51,09
Valencia 1:53,88

Kisassa pientä parannusta

Kemora 1:12,82

Nyt ei tarvittu kisoja parantamiseen, mutta uuden misukan se vaati  hihi1

https://www.youtube.com/watch?v=eLfSP9sJXrw
#92
Pyörät / Vs: Termostaatin poisto
Viimeisin viesti käyttäjältä santerik - 26.08.21 - klo:20:06
Lainaus käyttäjältä: Jyly_ - 23.08.21 - klo:23:02
Lainaus käyttäjältä: santerik - 23.08.21 - klo:20:00


Mulla siis termarista oli sisukalut kokonaan pois ja tyhjä laippa paikalla.

Tätä mietiskelinki. Jättääkö jengi sinne termarikotelon sisään sen ite termarin "laipan/metallikehikon" (jos nyt ymmärsin oikein), vai onko joku ottanut kaiken romun sieltä veks ja jättänyt vaan termarikotelon? Toi jälkimmäinen ainakin antaisi nesteen virrata vielä vapaammin.

Mulla oli tuo kumirengas ja muutama milli laippaa, kaikki siitä keskeltä (eli varsinainen termari) oli heitetty hiiteen
#93
Pyörät / Vs: Termostaatin poisto
Viimeisin viesti käyttäjältä Jyly_ - 23.08.21 - klo:23:02
Lainaus käyttäjältä: santerik - 23.08.21 - klo:20:00


Mulla siis termarista oli sisukalut kokonaan pois ja tyhjä laippa paikalla.

Tätä mietiskelinki. Jättääkö jengi sinne termarikotelon sisään sen ite termarin "laipan/metallikehikon" (jos nyt ymmärsin oikein), vai onko joku ottanut kaiken romun sieltä veks ja jättänyt vaan termarikotelon? Toi jälkimmäinen ainakin antaisi nesteen virrata vielä vapaammin.
#94
Pyörät / Vs: Termostaatin poisto
Viimeisin viesti käyttäjältä Nitrous - 23.08.21 - klo:21:38
Lainaus käyttäjältä: Jyly_ - 23.08.21 - klo:00:11
Tere! Oma vakio kuussatku cebari meinaa käydä vähän turhan lämpösenä, varsinkin kun ilma huitelee hellerajoilla. Tuli mieleen, että onko hyötyä poistaa termostaatti kokonaan niin nesteet pääsisi kiertämään vapaasti ja käynti viilenisi?


On.
#95
Pyörät / Vs: Termostaatin poisto
Viimeisin viesti käyttäjältä santerik - 23.08.21 - klo:20:00
Mulla oli k3 tonnikkaassa gixxerissä termari ja flekti poistettu. Viileillä keleillä lämmöt pyöri muistaakseni 6x ja normaalisti 7x, varikolla madellessa sitten tietty nousi.

Joskus kokeilin termarin kanssa mihin lämmöt menisi ja muistaakseni n. 15 astetta nousi ajossa. Varikolla oli sitten jo vähän vaikeaa kun ei flektiä ollut.

Mulla siis termarista oli sisukalut kokonaan pois ja tyhjä laippa paikalla.
#96
Pyörät / Vs: Termostaatin poisto
Viimeisin viesti käyttäjältä Jyly_ - 23.08.21 - klo:08:45
Lainaus käyttäjältä: murmela - 23.08.21 - klo:07:38
Lainaus käyttäjältä: Jyly_ - 23.08.21 - klo:00:11
Oma vakio kuussatku cebari meinaa käydä vähän turhan lämpösenä, varsinkin kun ilma huitelee hellerajoilla.
Paljonko on turhan lämpöisenä?
Botnialla kesken kisan alko olee lämmöt 95-102,mitä kerkes katella. Olis ihan jees saada niitä alle ysikympin.  Varikolle tultaessa voit varmaan arvata miten korkeella lämmöt huitoo. Ihmettelen ettei ole puklannut vielä kertaakaan...
#97
Pyörät / Vs: Termostaatin poisto
Viimeisin viesti käyttäjältä murmela - 23.08.21 - klo:07:38
Lainaus käyttäjältä: Jyly_ - 23.08.21 - klo:00:11
Oma vakio kuussatku cebari meinaa käydä vähän turhan lämpösenä, varsinkin kun ilma huitelee hellerajoilla.
Paljonko on turhan lämpöisenä?
#98
Pyörät / Termostaatin poisto
Viimeisin viesti käyttäjältä Jyly_ - 23.08.21 - klo:00:11
Tere! Oma vakio kuussatku cebari meinaa käydä vähän turhan lämpösenä, varsinkin kun ilma huitelee hellerajoilla. Tuli mieleen, että onko hyötyä poistaa termostaatti kokonaan niin nesteet pääsisi kiertämään vapaasti ja käynti viilenisi? Lisä- tai isompaasyyläriä en viiti ensimmäiseksi ostaa, meinaa maksaa ton hintaseen ja ikäseen mopoon vähän turhan paljon.
Syylärin ripat on suoristettu ja koko roska pesty/huuhdottu, sisältä ja ulkoa.
#99
Alastaro / Vs: Alastaro-dataa
Viimeisin viesti käyttäjältä murmela - 21.08.21 - klo:12:33
Lainaus käyttäjältä: T1mppa - 19.08.21 - klo:15:23
Tässä on kiva video, kun näkyy kaasun käyttö. Kiinnitin huomiota kaasun avaamiseen niissä kohdissa, joissa etujarrulta mentiin kaasulle. Eli ei sellaisissa jouheissa paikoissa, vaan kovemmissa jarrutuksissa.
Aina kaasun avauksessa on sellainen sekunnin pätkä, jossa kaasulla herätellään pyörä lähtemään hidastumisen sijasta eteenpäin. Tämä tuntuu olevan inan ennen "apeksia" ja varsinaista kaasun avausta.
Luullakseni toi etesta on aika kokonaisvaltanen ecun ja elektroniikan suhteen, eli jos toi kaasupalkki tulee kuskin kapulalta, niin siihen kannattaa suhtautua aika varauksella, koska se mitä kuski pyytää kapulalla on ihan aivan eri kuin mitä ecu sitten käskee kaasuläppiä ja sytytysennakkoa silloin kun ollaan abaut maksimi kallistuksissa siellä apeksin tuntumassa, jopa niin että vastuu on kokonaan elektroniikalla.
Ja sitten taasen sitä mukaa kun mopo alkaa nousemaan pystyyn, niin vastuu alkaa siirtymään enemmän kuskille/kapulalle, ja jossain (45-)35 asteen nurkilla vastuu on jo kokonaan kuskilla/ ihan sen mukaan kuinka paljon jeesiä kuski haluaa elektroniikalta siellä apeksin tuntumassa/ isoilla kallistuskulmilla.
Noin niinku ihan mutulla veikaten.

#100
Radalla / Vs: Paras aikasi per rata
Viimeisin viesti käyttäjältä stydy - 20.08.21 - klo:21:41
Lainaus käyttäjältä: stydy - 02.08.21 - klo:22:48

Alastaro 1:21,98 / märkä 1:34,50
Kymiring 1:57,842 (R6) / märkä 2:11,999
Kemora 1:14,13
Motopark 1:33,87
Botniaring pitkä 1:44,14

Cartagena 1:51,09
Valencia 1:53,88

Racechronon lukema oli tällä kertaa mieluisampi, virallinen paras oli neljä satasta enemmän  ;)

Alastaro 1:21,98 / märkä 1:34,50
Kymiring 1:57,842 (R6) / märkä 2:11,999
Kemora 1:14,13
Motopark 1:33,87
Botniaring pitkä 1:43,81 / märkä 1:57,85

Cartagena 1:51,09
Valencia 1:53,88

Kisassa pientä parannusta
Powered by EzPortal