Start / Stop -kytkin Accosato pikakaasun kanssa

Aloittaja JULLE, 13.03.13 - klo:12:10

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

JULLE



Ostaessani Accosato-pikaasun, huomasin ettei se mahdu orkkis hallintalaitteiden kanssa vaan tilalle tulee vaihtaa korvaava kapeampi tarvikemalli.
Esim; http://www.ebay.co.uk/itm/Euro-Racing-Stop-Start-Switch-Gear-Unit-Ideal-Race-Track-Day-Bikes-/400412326633?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item5d3a6f3ae9

Onko kellään suositella vastaavaa kohtuuhintaista/laadukasta pakettia Suomesta? (A,B,C-karttojen valintaa en tarvitse)
Tai vaihtoehtoista keinoa jonka avulla voisin käyttää ostaamaani pikakaasua. (R6:n kahva ei tässä vaiheessa ole ratkaisu)

-JULLE
-Provosoiva kilpikuski

Juha_K

En tiedä kuinka uudemmassa on, mutta omasta sahasin vanhan kotelon ja hyvä tuli. :)

K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

TommoKe

Muistelisin että joskus mulla olleessa -04 Firebladessa oli kapea ja irrallinen start/stop katkaisin. Hinnasta en tiedä, mutta laadukas kaiketi pitäisi olla. Sama osa ties kuinka kauan ollu käytössä hondalla, niin jopa purkureilta löytynee niitä.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

Fasu

Muuten,onko kuvassa näkyvä nestesäiliöstä tuleva muoviletku ihan metritavaraa vai pitääkö jammuun hakea jotain haitekkitavaraa?
Purkkia joutuu siirtään pois mittarin edestä ja jotenkin se pitäisi saada mahtumaan plexin alle.
VV

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 13.03.13 - klo:13:03
Muistelisin että joskus mulla olleessa -04 Firebladessa oli kapea ja irrallinen start/stop katkaisin. Hinnasta en tiedä, mutta laadukas kaiketi pitäisi olla. Sama osa ties kuinka kauan ollu käytössä hondalla, niin jopa purkureilta löytynee niitä.
Kawassa ja Yamahassa taisi olla myös kapea katkaisin systeemi.


Fasu, letku on Tygon 2375. Kurveygirliltä taitaa saada edullisimmin. http://kurveygirl.com/shop/index.php?cPath=106&osCsid=68b6ab8bec419005012d02f7ceef3269
Postit on muistaakseni noin $8.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750


JULLE

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 13.03.13 - klo:17:08
Täältä:


http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikkeet-ja-yleisosat/yleisosat/sahkoosat/muut-sahkoosat/domino-right-switch/

Kiitti vinkistä. Hain kikkareen tänään ja lauantaina kokeillaan asennusta.

Hienoa nähdä miten projektit kasvaa(lue kallistuu) suunnitellusta. Koko muutoksen ois voinu tehä R6;n kahvalla muutamassa minuutissa ja parilla kympillä. Nyt pitää purkaa/muuttaa sähköjä ja sijoittaa melkee 200,00 € koko hässäkkään :D
-Provosoiva kilpikuski

murmela

Jarrut paskana, paha hidastaa.

rranta

14.03.13 - klo:22:43 #8 Viimeisin muokkaus: 14.03.13 - klo:23:08 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: JULLE - 14.03.13 - klo:19:54
Koko muutoksen ois voinu tehä R6;n kahvalla muutamassa minuutissa ja parilla kympillä. Nyt pitää purkaa/muuttaa sähköjä ja sijoittaa melkee 200,00 € koko hässäkkään :D


Tuo R6:n kahva toimii oikein hyvin GSXR:ssä. Lyhentää kaasukahvan liikettä paljon. Ihan modaamatta ei mahu tuohon vakiorullan paikalle. Vähän joutuu muokkaan sieltä mistä vaijerit tulee läpi. Olokaa tarkkoja jos hankitte tuota R6 rullaa ku esim STORMilla myytävä tarvikemalli on sama ku R1. Ostaa sen alkuperäsen yamaha liikkeestä mielummin. R1 ja R6 rullassa on eroa jota nuo tarvikeversiot ei huomioi. Nimimerkillä omistan nyt kaksi rullaa, sen ja toisen  :)

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: murmela - 14.03.13 - klo:20:34
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 13.03.13 - klo:12:15
En tiedä kuinka uudemmassa on, mutta omasta sahasin vanhan kotelon ja hyvä tuli. :)
http://i1099.photobucket.com/albums/g390/Juha750/Gixxer/IMG_20130210_105033_zps739e6396.jpg
Toi jarrunestesäiliön kannake on kyl aika porno.
Tulee taiteellisia muotoja kun käsin vääntelee. :D Onneksi tonkin joutuu siirtämään, koska eihän tossa vaiheessa tullut mieleen, että klipareita tulee siirrettyä kun ajaa kadulla. hedari_1
Pitää vähän muokata kannaketta ja kiinnittää se tällaiseen. Ei viitsi laittaa Rempon pultin alle ettei vahingossa korkkaa kierteitä.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Mane

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 14.03.13 - klo:23:07
Lainaus käyttäjältä: murmela - 14.03.13 - klo:20:34
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 13.03.13 - klo:12:15
En tiedä kuinka uudemmassa on, mutta omasta sahasin vanhan kotelon ja hyvä tuli. :)
http://i1099.photobucket.com/albums/g390/Juha750/Gixxer/IMG_20130210_105033_zps739e6396.jpg
Toi jarrunestesäiliön kannake on kyl aika porno.
Tulee taiteellisia muotoja kun käsin vääntelee. :D Onneksi tonkin joutuu siirtämään, koska eihän tossa vaiheessa tullut mieleen, että klipareita tulee siirrettyä kun ajaa kadulla. hedari_1
Pitää vähän muokata kannaketta ja kiinnittää se tällaiseen. Ei viitsi laittaa Rempon pultin alle ettei vahingossa korkkaa kierteitä.


On muutes aikas lutussa toi letkun yläpää!!! :) kesää odotellessa ehtii kyllä tommoset pikku juitsut...kun nyt tulis noi asvaltsut esiin pian! ;D  mosh_rok
innocent_1

Fasu

Näyttää tulevan ton purkin kanssa täällä oikein päätoimi. Vasemmalle kallistaissa hörppää varmasti ilmaa tuohon letkuun ja seuraava mutka mennään tosi kovaa.
Jos ei se ole kiekkamittarin edessä,niin sitten raapii plexiin. Jos ripustas kaulaan roikkumaan. :)
VV

murmela

15.03.13 - klo:20:14 #12 Viimeisin muokkaus: 15.03.13 - klo:20:16 käyttäjältä murmela
Lainaus käyttäjältä: Fasu - 15.03.13 - klo:19:19
Vasemmalle kallistaissa hörppää varmasti ilmaa tuohon letkuun ja seuraava mutka mennään tosi kovaa.
Nesteen pinta kallistuu baut samaa tahtii mopon kans. Saa roikkuu aika homona, ettei. Ts ei hörpi sen takia.
Jos hörppii, niin seuraavaa mutkaa ei enää tuu, vaan peräkärryllä poiss.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Powered by EzPortal