MotoGP 2012

Aloittaja T1mppa, 20.03.12 - klo:09:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Juha_K

Onneksi ero Proto ja CRT pyörien kesken on tasoittunut ja ART menee jo samaa kyytiä kuin Ducati peukku_1
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Turder

23.03.12 - klo:21:56 #16 Viimeisin muokkaus: 23.03.12 - klo:22:08 käyttäjältä Turder
Lainaus käyttäjältä: Juha - 23.03.12 - klo:20:55
Onneksi ero Proto ja CRT pyörien kesken on tasoittunut ja ART menee jo samaa kyytiä kuin Ducati peukku_1

Oli kyllä hieno testiavaus de Puniet'lta. Kymmenyksen Rossin perässä ??? Vaikka ajoi paljon vähemmän kierroksiakin kuin muut. Mukava seurata mihin tuo ero tuosta muuttuu kun on vielä pari testipäivää jäljellä, Hayden oli kuitenkin hieman nopeampi ja Rossi valitteli tuttuja ongelmia, eli ei tuntoa/luottoa keulaan ja ei voi mennä mutkaan niin kovasti kuin haluaisi. Ongelmat pois ja Rossi menisi heti huomattavasti kovempaa, toisaalta de Puniet'n Aprilia on vielä kehityskaaren alussa, ylipainoinen ja tehoakin saisi olla lisää.

Kierrosajat: http://www.motogp.com/en/TestResults/MotoGP+Jerez+Test+2012

E: yksi mikä kannattaa huomioida on Gresinin CRT eli Pirron aika. Saivat tuon pyörän ajokuntoon joku 2 viikkoa sitten ja silloin ensitesteissä Aragonissa eivät saaneet oikeastaan kunnolla ajettua kylmän ja tuulisen sään vuoksi. Nyt jo CRT-nipun keskivaiheilla, käytännössä uunituoreella pyörällä.

Turder

24.03.12 - klo:12:38 #17 Viimeisin muokkaus: 24.03.12 - klo:12:40 käyttäjältä Turder
Tuolla ison resoluution kuvia uudesta Yamaha M1:stä: http://www.yamaha-racing.com/Racing/motogp/photo/?action=results&page=3&search=photo&year=2012&category=113511&race=&rider=&phototype=

Takahaarukan paikan säätösysteemi aika komea.

murmela

Jarrut paskana, paha hidastaa.

Turder

24.03.12 - klo:15:16 #19 Viimeisin muokkaus: 24.03.12 - klo:15:19 käyttäjältä Turder
Lainaus käyttäjältä: murmela - 24.03.12 - klo:14:26
Hähä, pakko pistää "haaste": Etsi yksi virhe kuvasta http://images.yamaha-racing.com/photo/high/P20120322192427783.jpg

Ei ole pakollista jarrukahvasuojaa knuppel_2

Etujarrulevy, tai ainakin pyörimissuuntaa osoittava nuoli väärinpäin.

JTK

Etusatulan varmistuslangotus unohtunu?
Quot homines, tot sententiae.

Turder

Kakkospäivän aikoja: http://www.motogp.com/en/TestResults/MotoGP+Jerez+Test+2012

Satoi melkein koko päivän, lopussa pääsi kokeilemaan kuivalla radalla. Tosin kaikki ei käyneet enää loppupuolella radalla. Eipä oikein jäänyt mitään kuvaa suorituskyvystä kun oli niin vaihtelevat kelit. Pedrosa testasi sadekelissä takavaloa: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/392484_256630797764516_100002527923431_560137_504980172_n.jpg

murmela

Lainaus käyttäjältä: Turder - 24.03.12 - klo:15:16
Etujarrulevy, tai ainakin pyörimissuuntaa osoittava nuoli väärinpäin.
Juu, tuota tarkoitin.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Turder


jarska

Mä maksoin TV-Viihteen Nelospro-paketista elokuun loppuun saakka ja pari päivää sitten tipahti kirje, jossa luki et kyseinen firma lopettaa huhtikuun loppuun mennessä toimintansa.
Ei auttanut kuin ottaa Plus-Tv:ltä joku tarjouspaketti, saas nähdä palauttaako TV-viihde rahoja. knuppel_2

Turder

02.04.12 - klo:21:08 #25 Viimeisin muokkaus: 02.04.12 - klo:21:11 käyttäjältä Turder
Pedrosa pidätetty liittyen johonkin huvijahdin ajamiseen oikeuttavien ajokorttikokeiden ostoon/viranomaislahjontaan: http://motogp-update.blogspot.com/2012/04/dani-pedrosa-among-those-arrested-for.html  reps_1 Kuulin tuosta huhua myöhään eilen illalla, mutta olin satavarma, että aprillipila, mutta näyttäisi sittenkin olevan totta.

Juha_K

Kuinkahan paljon CRT laitteet antaa tehossa tasoitusta protoille? Järjestään 20km/h jää huipuissa ja osa enemmänkin.
Vai onko siinä muutakin mukana, eli eivät pääse niin hyvin mutkasta ulos ja jarrumerkki on aikaisemmin?
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Turder

Luulisin, että jarruissa ovat melko tasaväkisiä protojen kanssa. Varmasti myös elektroniikassa häviävät, joten ulostulossa ovat hitaampia ja sitten ei paukut vaan riitä suoralla. de Puniet sanoi tuon jo testeissä, että tehoa saisi olla lisää ja parempi elektroniikka, ajettavuus muuten on ok.

Moto3:ssa KTM näyttäisi olevan nopein suoralla, kuten oli jo testeissä. Honda on vähän kirinyt ilmeisesti uudella moottoriversiollaan, koska ero on noinkin pieni. Valenciassa lyhyellä suoralla erot oli jotain 8kmh, nyt enää vain 3-6kmh.

Turder

Hyvä juttu perjantain tapahtumista, ja varsinkin Crutchlow'lta mielenkiintoisia kommentteja kisataktiikoista: http://motomatters.com/node/5576?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:%20MotoGPMatters%20(MotoMatters

Juha_K

Karsee pörinä Moto3 mopoissa  ass_1

Onneksi pääsin viime kesänä nauttimaan kunnon äänistä peukku_1

Assen 2011 Ajo

K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Powered by EzPortal