Tänään

Aloittaja jarska, 09.02.12 - klo:08:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

qazwsx

Laita rengaslämmitin  päälle niin saattaa jäykkä rengas nousta herkemmin, kun lämmittää sen kunnolla.

wbaum

Lainaus käyttäjältä: qazwsx - 29.05.14 - klo:23:03
Laita rengaslämmitin  päälle niin saattaa jäykkä rengas nousta herkemmin, kun lämmittää sen kunnolla.
Kokeiltu... samoin liinalla koitin litistää renkaan mutta sekään ei pelaa. Harmi kun startti-kaasu jäi tallille... tai hyvä kai se on.

https://www.youtube.com/watch?v=KI38RZ2f6Ls ;D

Mikko K.

Kato ettet oo vahingossa onnistu änkemään 16,5' rengasta 17 vanteelle. Kaikki on mahdollista kun tahtoa on tarpeeksi. Vastaavia ongelmatapauksia oon käyttäny saunan lauteilla ja pudotellu lattiaa vasten. Noilla on aina onnistunu.

slowrider

29.05.14 - klo:23:21 #3033 Viimeisin muokkaus: 29.05.14 - klo:23:25 käyttäjältä slowrider
kokeile niin, että painele se rengas käsin koko matkaltaan irti siitä vanteen reunalta sinne vanteen keskelle. Eli niin että ne kummatkin kumin reunat on siellä mahdollisimman lähellä vanteen keskiötä. Sitten painetta kompuralla (toki ilman venttiiliä) Tällä tekniikalla on hypännyt sellaisetki mitkä eivät ole liinalla kirimällä tai millään muullakaan taikatempulla nousseet

wbaum

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 29.05.14 - klo:23:19
Kato ettet oo vahingossa onnistu änkemään 16,5' rengasta 17 vanteelle. Kaikki on mahdollista kun tahtoa on tarpeeksi. Vastaavia ongelmatapauksia oon käyttäny saunan lauteilla ja pudotellu lattiaa vasten. Noilla on aina onnistunu.
Pitää huomenna botnian asfalttia vasten ja josko siellä jollain olisi enemmän potkua kompurassa. Kyllä tuo rengas on ollu tuossa vanteella. En tiä sitten onko huuli vaurioitunu tai jotain... mutta toisaalta aika kauttaaltaan se vuotaa ja vielä molemmilta puolilta, niin alkaa vissiin tuotot loppua kompuralta.
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 29.05.14 - klo:23:21
kokeile niin, että painele se rengas käsin koko matkaltaan irti siitä vanteen reunalta sinne vanteen keskelle. Eli niin että ne kummatkin kumin reunat on siellä mahdollisimman lähellä vanteen keskiötä. Sitten painetta kompuralla (toki ilman venttiiliä)
Mjahas, no tuollaista vois koittaa.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 29.05.14 - klo:23:25
Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 29.05.14 - klo:23:19
Kato ettet oo vahingossa onnistu änkemään 16,5' rengasta 17 vanteelle. Kaikki on mahdollista kun tahtoa on tarpeeksi. Vastaavia ongelmatapauksia oon käyttäny saunan lauteilla ja pudotellu lattiaa vasten. Noilla on aina onnistunu.
Pitää huomenna botnian asfalttia vasten ja josko siellä jollain olisi enemmän potkua kompurassa. Kyllä tuo rengas on ollu tuossa vanteella. En tiä sitten onko huuli vaurioitunu tai jotain... mutta toisaalta aika kauttaaltaan se vuotaa ja vielä molemmilta puolilta, niin alkaa vissiin tuotot loppua kompuralta.
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 29.05.14 - klo:23:21
kokeile niin, että painele se rengas käsin koko matkaltaan irti siitä vanteen reunalta sinne vanteen keskelle. Eli niin että ne kummatkin kumin reunat on siellä mahdollisimman lähellä vanteen keskiötä. Sitten painetta kompuralla (toki ilman venttiiliä)
Mjahas, no tuollaista vois koittaa.

Jos se on osittain vanteen reunassa ja osittain keskellä niin se rako voi olla niin suuri ettei mikään tuotto riitä. Kun painelee keskelle niin helpommin hakee taas uudestaan paikkansa. Marko_ neuvoi tämän kun pari viikkoa sitten taistelin saman ongelman kanssa botnialla eikä mitkään viritykset auttaneet

Mikko K.

Ja onhan sulla venttiilistä sisuskalut poissa, ettei ahdista kompuraa?

wbaum

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 29.05.14 - klo:23:30
Ja onhan sulla venttiilistä sisuskalut poissa, ettei ahdista kompuraa?
Jooh, sielun otin irti kun alkoi ryppyilemään, mutta oikein mitään edistystä siltikään. Pitäisköhän se vielä tonne pimeyteen mennä koittamaan paukutteleen.

wbaum

Markolta löyty maansiirtokone-kokoluokan liina millä nousi lopulta läski.

T1mppa

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 30.05.14 - klo:11:23
Markolta löyty maansiirtokone-kokoluokan liina millä nousi lopulta läski.

Sivusta seuranneena tuo puuhastelusi rupeaa tuntumaan tutulta.
Ensin mietit pitkään, että pitäisikö laittaa saderenkaat alle.
Sitten rupeet niitä tusaamaan ja jostain syystä renkaanvaihto ei suju kuin tanssi. Päätät kuitenkin vääntää ne alle, kerta olet aloittanut. Sitten kun saderenkaat on alla, niin sade on loppu ja rata puolikuiva.

wbaum

Muutama setti päästelty sateisilla. Yllättävän hauskaa hommaa. Pyörä pystyssä pito on epäloogisen hyvä. Mutkista ei tietoa, mutta ei pienintäkään ongelmaa valutteluvauhdissa . Pitää nyt malttaa silti. Pitääköhän tuo kikkamutka ajaa yhtenäisenä näillä? Nyt ajan sen kahtena, välissä pyörä pystyyn ja jarrulle. 

Damsku

Majottuuko kukaan botnian varikolla? Grilli pitäs jostain keksiä illaks..

Jaria

Onko kellään tästä pyörästä mitään tietoa: http://www.nettimoto.com/ktm/rc/1696488 . Tuo kiinnostais, kun katukilsat alkaa olemaan niin vähissä ja ton oman pyörän rakentaminen tulis kalliimmaksi kuin valmiin kilpurin hommaaminen...

eri-ernesti

Lainaus käyttäjältä: Jaria - 01.06.14 - klo:11:13
Onko kellään tästä pyörästä mitään tietoa: http://www.nettimoto.com/ktm/rc/1696488 . Tuo kiinnostais, kun katukilsat alkaa olemaan niin vähissä ja ton oman pyörän rakentaminen tulis kalliimmaksi kuin valmiin kilpurin hommaaminen...

Joillakin voorumeille taitaa kirjotella nimimerkillä laatite.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: eri-ernesti - 01.06.14 - klo:13:00
Lainaus käyttäjältä: Jaria - 01.06.14 - klo:11:13
Onko kellään tästä pyörästä mitään tietoa: http://www.nettimoto.com/ktm/rc/1696488 . Tuo kiinnostais, kun katukilsat alkaa olemaan niin vähissä ja ton oman pyörän rakentaminen tulis kalliimmaksi kuin valmiin kilpurin hommaaminen...

Joillakin voorumeille taitaa kirjotella nimimerkillä laatite.
Mun tallikaveri. Hyvässä kunnossa mopoja suht vähän ajanu sillä.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Powered by EzPortal