ratapyörään kilvet ?

Aloittaja pienisopoapina, 21.07.14 - klo:19:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

pienisopoapina

Semmonen ajatus tuli yhtäkkiä mieleen, jotta miten ratapyörän saa kilpiin ?
Mitä papereita vaaditaan ja kuinka tarkka katsastus on ?
Kokemuksia ?
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

tuomas

Oletan nyt että moposta on verot maksettu suomeen. 
Muuten tuo kai menee ihan rekisteröintikatsastuksella. Pitää todistaa jollain että omistaa mopon ja sitten se syynätään konttorilla (kävellään mopo ympäri ja katsotaan runkonumero) ja sitten leimasetä häipyy takahuoneeseen missä tekee paperit ja maksettuasi saat kilvet. 


1977 Honda CB750K, 2001 Honda CBR600F, 2007 Honda CBR1000RR

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: tuomas - 21.07.14 - klo:20:17
Oletan nyt että moposta on verot maksettu suomeen.

Eiku pari vuotta sitten tuotu Suomeen ratapeliksi.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

tonibergholm

Sit siitä maksetaan myös autovero ekana.

tuomas

Sitten varmaan menee kuin harmaatuonti. Ilmoitusta tullille että tälläinen on tuotu, pitäisi maksaa verot. Veikkaisin että tässäkohta tarvii ulkomaisen rekisteriotteen ja kauppakirjan tms. Sitten odottelua että tulee veropäätös. Maksukuitin kanssa sitten konttorille, missä katsastus. Voi olla että tarttee kaikenlaisia vastaavuustodistuksia ja muuta paperisotaa riippuen moposta ja alkuperäismaasta. 
Katsastus menee kaiketi sitten kuten yllä totesin. 
1977 Honda CB750K, 2001 Honda CBR600F, 2007 Honda CBR1000RR

Taffu

Itse toin aikoinaan kilpipelin saksasta, ja sen rekisteröintikatsastus oli kyllä melkoista syynäämistä. Työntömitalla mittasi jarrulevytkin, että on riittävästi pintaa. Valot, peilit yms. siinä tietenkin pitää olla, ja meluthan ne mittaa myös.

T1mppa

Nopalla heitän, että vaatii katsastukseen rungonmittauksen. Tämä sillä ajatuksella, että viranomaiset voivat olettaa pyöräsi kaatuneen radalla. Faktaa tämä tieto ei ole.

Powered by EzPortal