rr-säännöt putki alas ?

Aloittaja pienisopoapina, 01.10.14 - klo:14:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pienisopoapina

01.10.14 - klo:14:13 Viimeisin muokkaus: 01.10.14 - klo:14:16 käyttäjältä pienisopoapina
Salliiko rr-säännöt (YCC, Superbike) pakoputken vaihtamisen istuimen alta pyörän sivulle ?

niinku näin:

--->


www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

TommoKe

01.10.14 - klo:14:23 #1 Viimeisin muokkaus: 01.10.14 - klo:14:25 käyttäjältä TommoKe
Silhuetti pitää olla kuin vakio. Molemmista putkista ei tarvitse tulla pakokaasut ulos.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

wbaum


eri-ernesti

2-putkinen mullakin alkuperäsesti tuo suikka on, mutta eipä tuosta katsuri mitään sanonu vaikka 1 putki tuleeki vaa...

parjan_fin

Moni katsuri ei erota K6 vs K7:aa toisistaan.
---------------------
Hauskuus alkaa kahdella pyörällä...

wbaum

Onko tuo nyt ycc myös noin?

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: parjan_fin - 01.10.14 - klo:17:00
Moni katsuri ei erota K6 vs K7:aa toisistaan.
Eikä niitä taida paljoa kiinnostaa muutkaan osat kuten esim.  pääsylkät jne.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

paaton

Lainaus käyttäjältä: eri-ernesti - 01.10.14 - klo:15:16
2-putkinen mullakin alkuperäsesti tuo suikka on, mutta eipä tuosta katsuri mitään sanonu vaikka 1 putki tuleeki vaa...

No sullahan oli kilikali jarrupuristajakin. Kaikkeahan saa tehdä, jos siitä ei jää kiinni, vai mitessenytmeni...

parjan_fin

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 01.10.14 - klo:17:09
Lainaus käyttäjältä: parjan_fin - 01.10.14 - klo:17:00
Moni katsuri ei erota K6 vs K7:aa toisistaan.
Eikä niitä taida paljoa kiinnostaa muutkaan osat kuten esim.  pääsylkät jne.

Osaa kiinnostaa, osaa ei. Ainakin SM -luokissa.

YCC on varmasti vähän tulkinnanvaraisempi juttu, lähtökohtana siellä kuitenkin turvallisuus. Toki myös SM -luokissa, mutta en usko että kukaan jaksaisi tuollaisesta alkaa nipottamaan, ellei sitä ole täysin yksiselitteisesti YCC -sääntöihin kirjoitettu. En ole nyt hetkeen tavannut YCC -sääntöjä, joten en ulkomuistista noita uskalla nyt heittää.
---------------------
Hauskuus alkaa kahdella pyörällä...

eri-ernesti

Lainaus käyttäjältä: paaton - 01.10.14 - klo:17:21
Lainaus käyttäjältä: eri-ernesti - 01.10.14 - klo:15:16
2-putkinen mullakin alkuperäsesti tuo suikka on, mutta eipä tuosta katsuri mitään sanonu vaikka 1 putki tuleeki vaa...

No sullahan oli kilikali jarrupuristajakin. Kaikkeahan saa tehdä, jos siitä ei jää kiinni, vai mitessenytmeni...

Säännöt on sääntöjä joo. Emmä kyllä silti voi käsittää, miksei jossain B:n häntäpään kuskilla, jolla on myös taivaanikunen pyörä sais olla jotain yksputkijärjestelmää tai rempon pääsylkkää.

Aivan sama oikeesti...

paaton

Lainaus käyttäjältä: eri-ernesti - 01.10.14 - klo:17:36
Lainaus käyttäjältä: paaton - 01.10.14 - klo:17:21
Lainaus käyttäjältä: eri-ernesti - 01.10.14 - klo:15:16
2-putkinen mullakin alkuperäsesti tuo suikka on, mutta eipä tuosta katsuri mitään sanonu vaikka 1 putki tuleeki vaa...

No sullahan oli kilikali jarrupuristajakin. Kaikkeahan saa tehdä, jos siitä ei jää kiinni, vai mitessenytmeni...

Säännöt on sääntöjä joo. Emmä kyllä silti voi käsittää, miksei jossain B:n häntäpään kuskilla, jolla on myös taivaanikunen pyörä sais olla jotain yksputkijärjestelmää tai rempon pääsylkkää.

Aivan sama oikeesti...

Mutta missä kulkee raja? Saako siellä koneen sisällä olla vaikkapa kittinokka tai korkeampi puristeiset männät?  On sitä taidettu alipainoisilla pyörilläkin kisaa ajaa, kun ei sillä nyt oikeasti ole mitään vaikutusta... Mukavahan se olisi, jos vanhemmille laitteille olisi tasoituskertoimia, muttei sen valvonta onnistuisi millään.

Sitähän minä vaan, että mun mielestä noista säännöistä kannattaa pitää aika tarkasti kiinni. Pskn makuhan siitä mahdollisesta menestyksestä suuhun jää, jos tietää itse että peli ei ollut ihan sääntöjen mukainen.

Ja juu, minunkin mielestä tuolla been häntäpäässä on melkein sama mitä laitteessa on paikallaan, mutta oletko varma, että se kilpakumppani on siitä samaa mieltä?


eri-ernesti

01.10.14 - klo:19:42 #11 Viimeisin muokkaus: 01.10.14 - klo:19:45 käyttäjältä eri-ernesti
Lainaus käyttäjältä: paaton - 01.10.14 - klo:19:40
Lainaus käyttäjältä: eri-ernesti - 01.10.14 - klo:17:36
Lainaus käyttäjältä: paaton - 01.10.14 - klo:17:21
Lainaus käyttäjältä: eri-ernesti - 01.10.14 - klo:15:16
2-putkinen mullakin alkuperäsesti tuo suikka on, mutta eipä tuosta katsuri mitään sanonu vaikka 1 putki tuleeki vaa...

No sullahan oli kilikali jarrupuristajakin. Kaikkeahan saa tehdä, jos siitä ei jää kiinni, vai mitessenytmeni...

Säännöt on sääntöjä joo. Emmä kyllä silti voi käsittää, miksei jossain B:n häntäpään kuskilla, jolla on myös taivaanikunen pyörä sais olla jotain yksputkijärjestelmää tai rempon pääsylkkää.

Aivan sama oikeesti...

Mutta missä kulkee raja? Saako siellä koneen sisällä olla vaikkapa kittinokka tai korkeampi puristeiset männät?  On sitä taidettu alipainoisilla pyörilläkin kisaa ajaa, kun ei sillä nyt oikeasti ole mitään vaikutusta... Mukavahan se olisi, jos vanhemmille laitteille olisi tasoituskertoimia, muttei sen valvonta onnistuisi millään.

Sitähän minä vaan, että mun mielestä noista säännöistä kannattaa pitää aika tarkasti kiinni. Pskn makuhan siitä mahdollisesta menestyksestä suuhun jää, jos tietää itse että peli ei ollut ihan sääntöjen mukainen.

Ja juu, minunkin mielestä tuolla been häntäpäässä on melkein sama mitä laitteessa on paikallaan, mutta oletko varma, että se kilpakumppani on siitä samaa mieltä?



En MINÄ ainakaan jaksa nähdä, että tämmöseen yhtälöön ratkee B:n mestaruus. A sarja toki erikseen.

Erään kilpakumppanin kanssa naurettiin varikolla, että tehdään toisistamme protestit ku molemmilla oli rempon sylkät kiinni, voin kertoo ettei tehty...

Muoks: Nykyään varsinkaan kun kilpailijoita on nykyään 10kpl per luokka.

paaton

No eihän se tuohon nyt ratkeakkaan. Mutta jos vaikkapa siellä been kärjessä ajaisi kaveri, jonka pyörä olisi tuliterä alipainoinen bemari, niin veikkaan että se aiheuttaisi kyllä närää monellle.

Ja voihan sitä laillisella suizalla ajavaa harmittaa, jos on itse rakentanut pelin viimeisen päälle sääntöjen mukaan.
Muistaakseni tuohon suzukiin ei tuota bremboa ihan ulkonäön vuoksi laitettu.

parjan_fin

B:ssä noihin asioihin jo kannattaa kiinnittää huomiota. Jos sattuukin osumaan tulos sinne viiden kärkeen ja siellä on joku yhtä hyvin, tai paremmin, säännöt tunteva kaveri kuin minä, niin hylky tulee loppukatsastuksessa ihan suoriltaan. Näin on käynyt B sekä A -luokissa.

Jos on sääntöjä, niin niitä tulisi noudattaa myös. Mutta on myös totta, että sääntö jota ei valvota, on sama kuin ei sääntöä ollenkaan.

Mutta kitinä kisan jälkeen ei auta mitään, säännöt kun ovat varsin yksiselitteisiä kuitenkin noiden teknisten asioiden osalta B ja A -luokille.
---------------------
Hauskuus alkaa kahdella pyörällä...

wbaum

No ei se tasaista tuu ikinä olemaan kun jotkut kiertää 5000euron kioskeilla ja osalla pränikät 30000e kikottimet alla. Luulis paljon jonkun low-end pään suzukin pääsylkät tuntuvan vaikka millainen moraalinvartija olisi... Näin oma näkemys ja ehkä oma lehmä ojassa ens kesänä.

Powered by EzPortal