KTM RC 390 CUP -luokka

Aloittaja Vuorela, 16.12.14 - klo:16:51

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mikan

Tavallaan olen penan kanssa samoilla linjoilla, mutta tohon piikki / moto3 juttuun en sitten yhdy.

Kotari, 137 kiloinen ajokunnossa , kenties nuorelle aikuiselle tehty katupohjainen pyörä voi olla pikkasen iso ja painava pienelle junnulle, ainakin meidän tapauksessa, 33 kg / 142 cm on kuskin strategiset mitat.

71,5 kilosella piikillä, vakiona pienen pienellä rungolla ajetaan ensi kausi, vain kahvat piti laittaa säädettäviin jotta sormet yltävät ja löysimmät optiona olevat jouset + runsaasti lisäpainoja, niin viivalla ollaan. Saa nähdä minkä luokan kera, koska luokkia on ennekin yhdistelty, ja nyt saadaan yksi lisää.

Mutta kuitenkin tärkeintä on saada lisää kuskeja viivalle, muuten koko laji näivettyy, viime kautena oli varikoilla ihan liikaa tilaa.

     

pena1

Varmasti raskas viedä, mutta on toi moto3 luokka surullista katsottavaa.
2014 eka kisaviikonloppu http://rrtuloksia.suntuubi.com/datafiles/userfiles/File/RR/2014/Botniaring%2024-25.5./Race%20II%20Moto3.pdf

jarska

Tommottis facialbookista:

KTM RC 390 CUP TIETOPAKETTI

KTM RC 390 CUP-sarjan valmistelut ovat täydessä vauhdissa. Alla tuhti tietopaketti sarjaan liittyen.

PYÖRÄT SUOMESSA
Ensimmäiset RC 390 CUP-kilpapyörät ovat saapuneet Suomeen. Pyöriä on heti saatavilla seuraavista liikkeistä: Bike World / Vantaa, Bike Forum / Jyväskylä, Motokeidas / Tampere sekä Motopalvelu Niemitalo / Orimattila.


RC 390 CUP-kilpapyörän hinta on 8990,00€ (sis. alv) Pyörän hintaan sisältyy myös varikkopukki, varikkomatto sekä kaikki tarvittavat osat pyörän tieliikennekäyttöön rekisteröintiä varten.
Pyörien myynti ja kysyntä on käynyt kiivaana, mutta muutama pyörä on vielä vapaana. Mikäli olet kiinnostunut ajamaan sarjassa, ota pikaisesti yhteyttä osoitteeseen kimmo.hurri@ktm.com tai puhelimitse 010 8411 200
RC CUP SÄÄNNÖT
RC 390 CUP-sarjan säännöt julkaistaan lähipäivinä. Poimintana säännöistä; Sarjassa käytetään rengassääntöä 1 sarja / viikonloppu. Sarjan virallinen rengasmerkki on Mitas ja malli Sport Force+. Sadekelirenkaiden käyttö kielletty.
Sarjan yhteistyökumppani Motorengas tarjoaa sarjaa ajaville kuljettajille renkaat erikoishintaan*:
110/70-17 Mitas Sport Force+ = 60,00 € (sis.alv)
150/60-17 Mitas Sport Force+ = 70,00 € (sis.alv)
*Max. 6 rengassarjaa / per kuljettaja.
VARAOSAT JA VARAOSAHINNASTO
Sarjan varaosalista hintoineen on myös julkaistu. Kuljettajat voivat hankkia varaosia valtuutetuilta KTM-jälleenmyyjiltä ympäri Suomea. Lähimmän KTM-jälleenmyyjäsi löydät helposti osoitteesta http://www.ktm.com/.../jaelleenmyyjae.../jaelleenmyyjaehaku.html
KTM Nordic tuo kilpailupaikoille sarjan kuljettajia varten kevyen varaosavaraston, turvatakseen kuljettajien kisaviikonlopun mahdolliset varaosatarpeet.
MOOTTOREIDEN SINETÖINTI
RC 390 CUP-pyörien moottorit ovat sinetöityjä. Sinetöinnillä varmistamme kilpailukaluston tasavertaisuuden sekä kulujen minimoinnin. Sinetöinnin voi avata vain valtuutetuilla KTM:n jälleenmyyjillä.
RC 390 CUP INFO-ILTAMAT
Sarjan avoimet info-illat seuraavilla KTM-jälleenmyyjillä:
15.4.2015 BIKE WORLD Vantaa, klo: 16-18
16.4.2015 MOTOKEIDAS Tampere, klo: 16-18
Info-iltamissa tietoa sarjasta, säännöistä sekä kalustosta.
Ensiesittelyssä kisapyörät sarjan grafiikoilla!
SARJAN VIRALLINEN TESTIPÄIVÄ 8.5.2015
Sarjaan osallistuville kuljettajille järjestetään virallinen testipäivä Lievestuoreen Karting-radalla 8.5.2015 klo 9.00-16.00. Testipäivässä järjestetään myös RoadRacing-ajajatutkinto kuljettajille.
Paikalla myös Aki ja Niki Ajo sekä KTM:n henkilökunta. Testipäivästä runsaat eväät tulevaa kautta varten teknisten sekä ajoteknillisten vinkkien muodossa. Testipäivä sarjan kuljettajille on maksuton.


murmela

Saiskohan saksasta haetulla 2014 tai 2015 vuosimallisella RC390:llä osallistua ko luokkaan?
Mobile.de:stä katottuna käytetty 4500 euroo, uusi 5250 euroo.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

slowrider

Mahtaa sinetti puuttua koneesta

murmela

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 04.04.15 - klo:08:53
Mahtaa sinetti puuttua koneesta
Niistä aika moni on nimenomaan kisapyörä, ja parissa ilmotuksessa jopa mainittu että kone sinetöity.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 04.04.15 - klo:01:08
Saiskohan saksasta haetulla 2014 tai 2015 vuosimallisella RC390:llä osallistua ko luokkaan?
Mobile.de:stä katottuna käytetty 4500 euroo, uusi 5250 euroo.
Ei kyllä olsi enää hinnan kiroissa tommonen. Tommonenhan vois toimia vaikka kimppapelinä sopivalla porukalla.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 04.04.15 - klo:12:25
Lainaus käyttäjältä: murmela - 04.04.15 - klo:01:08
Saiskohan saksasta haetulla 2014 tai 2015 vuosimallisella RC390:llä osallistua ko luokkaan?
Mobile.de:stä katottuna käytetty 4500 euroo, uusi 5250 euroo.
Ei kyllä olsi enää hinnan kiroissa tommonen. Tommonenhan vois toimia vaikka kimppapelinä sopivalla porukalla.
Aika huokutteleva ajatus kieltämättä. Olis kyllä hienoa päästä edes kokeilemaan moista laitetta.

murmela

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 04.04.15 - klo:19:58
Olis kyllä hienoa päästä edes kokeilemaan moista laitetta.
Kuin myös.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Mikko K.

Oiskohan tosta maahantuojalla saumaa laittaa yhtä menopeliä vuokralaitteeksi ratapäiville? Onhan noita kaiken maailman karting centereitäkin olemassa. Omavastuu vaikka kaadosta 500€

Vuorela

Tai vaikka joku koeajotilaisuus esim. .orgin päivillä kuten viime kesäpäivänä.


raukkis

Ei paljon tarvi haaveilla Saksan peleistä tuohon sarjaan. 

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 20.04.15 - klo:12:23
Säännöt: http://www.moottoriliitto.fi/@Bin/1364832/KTM_RC390_Cup_s%C3%A4%C3%A4nn%C3%B6t_FI_SC.pdf


Mä en ymmärrä miksi asioita pitää aina tarpeettomasti hankaloittaa/tehdä kalliimmaksi varsinkin jos ollaan tuomassa uutta luokkaa maahan, jossa ei muutenkaan riitä kuskeja viivalle.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Vuorela

On toi kyllä pikku pettymys. Ei sillä että olisin muutenkaan osallistumassa.

Kai se jotain vaatii saada maahantuoja tukemaan sarjaa. Tai yrittää vääntää säännöt niin ettei olis helppo parantaa pyörää.

On tuolla kyllä joitain ihmeellisyyksiä kuten ei rengaslämppäreitä tai sadekelin renkaita. Tosin ei noi säännöt nyt kaiken halvinta ja helpointa harrastusluokkaa ole muutenkaan tekemässä.

Powered by EzPortal