Riskitaso ja kierrosajat

Aloittaja wbaum, 19.09.14 - klo:10:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: parjan_fin - 12.01.16 - klo:09:38
Jos Alastaron ensimmäisestä mutkasta puhutaan, niin missä kohden teillä on "jarrumerkki"?

Ite oon käyttäny merkkinä sitä ylävarikolta tulevaa ensimmäistä katkoviivaa.  Kun katkoviiva kohtaa radan reunaviivan kanssa niin on aika lähellä sitä kohtaa, missä pitää jarruttaa. Oiskohan niin, että kusiaisella vähän sen jälkeen ja tonnarilla karvan ennen.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Damsku

Tavotteena tulla kaasu auki ton asvaltin sauman yli, eli aika lähelle varmaan tota viivojen yhtymäkohtaa osuu. Paitsi jos just sillä kierroksella pelottaa ni vähän aikasemmin. Varaa ois varmasti tehottomalla mopolla siirtää eteenpäinkin.

T1mppa

12.01.16 - klo:12:27 #77 Viimeisin muokkaus: 12.01.16 - klo:12:30 käyttäjältä T1mppa
Lainaus käyttäjältä: Damsku - 12.01.16 - klo:12:18
Tavotteena tulla kaasu auki ton asvaltin sauman yli, eli aika lähelle varmaan tota viivojen yhtymäkohtaa osuu. Paitsi jos just sillä kierroksella pelottaa ni vähän aikasemmin. Varaa ois varmasti tehottomalla mopolla siirtää eteenpäinkin.


Mulla samat nuotit. Tossa jää sen verran aikaa, että ehtii funtsaamaan kuinka paljon pitää vauhtia tappaa, ennen kuin taittaa mutkaan.

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: Damsku - 12.01.16 - klo:12:18
Tavotteena tulla kaasu auki ton asvaltin sauman yli, eli aika lähelle varmaan tota viivojen yhtymäkohtaa osuu. Paitsi jos just sillä kierroksella pelottaa ni vähän aikasemmin. Varaa ois varmasti tehottomalla mopolla siirtää eteenpäinkin.

Samat nuotit suunnilleen.. Aika myöhänen ja terävä taitto tuonne ykköseen. Noihin ekoihin mutkiin näkee monenlaista tyyliä ajaa sisään.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 12.01.16 - klo:15:39
Lainaus käyttäjältä: Damsku - 12.01.16 - klo:12:18
Tavotteena tulla kaasu auki ton asvaltin sauman yli, eli aika lähelle varmaan tota viivojen yhtymäkohtaa osuu. Paitsi jos just sillä kierroksella pelottaa ni vähän aikasemmin. Varaa ois varmasti tehottomalla mopolla siirtää eteenpäinkin.

Samat nuotit suunnilleen.. Aika myöhänen ja terävä taitto tuonne ykköseen. Noihin ekoihin mutkiin näkee monenlaista tyyliä ajaa sisään.
Mullakin on kymmenellä kierroksella kymmenen eri linjaa sinne. Yhteistä niillä on se, että melkein aina loppuu vauhti ennen apeksia, eli jarrumerkkiä vois vähän siirtää. Pitäö keväällä toivoo, että uskaltas tonnarilla jarruttaa kusiaisen merkiltä niin osus varmaan kohdilleen.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

slowrider

Tässä mun "jarrumerkki" ennätyskierrokselta. 1.21.77 hihi1

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: slowrider - 12.01.16 - klo:18:28
Tässä mun "jarrumerkki" ennätyskierrokselta. 1.21.77 hihi1
Onks toi huippunopeus 225 vai 235km/h?
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Vuorela

Jossain tuossa Damskun kuvan sauman ja katkoviivan välissä. Tuosta vähän eteenpäin tuntuu olevan sen verran röykkyä etten kovin kummoisia jarrun aloitustehoja halua käyttää joten jarrumerkki vähän aikaisemmassa ja jarrun aloitus on vähän normaalia pehmeämpi ettei keula pohjaa liian kovaa. Varaa olis varmaan siirtää merkkiä vaikka röykyt siirtämistä haittaakin, jos se toistaiseksi olis millään tavalla oleellinen paikka parantaa omaa tekemistä.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 12.01.16 - klo:18:55
Lainaus käyttäjältä: slowrider - 12.01.16 - klo:18:28
Tässä mun "jarrumerkki" ennätyskierrokselta. 1.21.77 hihi1
Onks toi huippunopeus 225 vai 235km/h?


235. Ja pitää muistaa ettei ruutulippu ole oikealla kohdalla vaan randomisti nakattu tuohon suoralle. Mutta aika aikasin tulee kaasu löysättyä ;)

tamik87

Mulla on jonkin matkaa tuosta asvalttisaumasta vielä. Siinä on semmonen betonipaikkaläntti niin sen kohdalla tavoite ruveta jarruttamaan. Ite oon ykkösesaä vetäny muutamat pannut niin melkein aina jarrutan ihan liikaa. Eli on varaa vielä myöhemmäks jättää. Tai sitten osata jarruttaa oikein ja päästää sulavammin jarrusta jotta vauhti säilyy.

Powered by EzPortal