Linkuston laakerit

Aloittaja wbaum, 10.06.16 - klo:10:47

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

wbaum

Onko jengi katellut näitä omissa kiuluissaan? Ohjauslaakerin vaihdoin niin tuli tuokin sitten tarkistettua. Horohan se on, kyllä taas on yllättävä käänne... Takanen ilmassa niin millitolkulla liikettä, eniten tulee tuosta haarukkaan nappaavasta neulalaakerista. Avasin ja putsailin ja pyörittelin. Ei tuo nyt ihan järkyttävältä näyttänyt ja käsissähän tuota klappia ei huomaa. Vähän rauhottu kuin pyörittelin eri paikkaan laakerit ja vaseliinia annoin.

Uudet laakerit varmaan oem-kamaa ja maksaakin?

JULLE


Mulla L0:ssa haarukan laakeroinnin yhteydessä on molemmilla puolilla holkit. Haarukan irroituksen yhteydessä viime talvena, huomasin pientä väljyyttä haarukassa mutta se taitaa paljolti johtua toisen holkin pienestä kulumasta. Laakereita en sen ihmeemmin katsellut.

En vaihtanut laakereita tai holkkeja. Kyllä se näyttää noinkin pelaavan ihan kivasti.
-Provosoiva kilpikuski

Huttu

On noissa itselläkin snadi klappi, pyörällä ajettu 15tkm. Molmmissa k9 sekä L0 tuntui linkustossa pientä liikettä perä ylhäällä.

TommoKe

K9 susukisa oli jo 0km kohdalla välyksiä swingin laakerissa. Kaikissa mikkä löysin myös liikkeen lattialta.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

Nitrous

Eihän tommosesta rakenteesta saa välyksetöntä millään edes uutena, ihan liikaa niveliä semmoseen...paitsi jos hitsaa sen yhdeksi köntiksi. Taka-akselin tasolla parin muutaman millin väljyys pystysuunnasa on ihan normaalia. Sit viimestään on syytä huolestua jos väljyyttä on sivuttain/pitkittäin.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

wbaum

Okei. No vähän huojentaa mieltä. Tallilla tuli noita kokeiltua ja itsellä oli kyllä suurin välys vertailun perusteella. Jossain mopossa ei ollut käytännössä lainkaan, siinä oli uus linkku siis.

rranta

Omaani on laakerit uusittu linkustoon. Alkoi toissa kesänä hakkaamaan kiihdytyksessä vaikkei rengas ollu epätasapainossa. Tuo oire loppui laakerien vaihduttua. 

wbaum

Lainaus käyttäjältä: rranta - 10.06.16 - klo:16:16
Omaani on laakerit uusittu linkustoon. Alkoi toissa kesänä hakkaamaan kiihdytyksessä vaikkei rengas ollu epätasapainossa. Tuo oire loppui laakerien vaihduttua.
Oliko oem kamaa ja löytykö kuinka. Kattelin että sijoittaisi vaihtolinkkuun ebaystä.

murmela

OEM kamaa Parzilla.com
Linkussa:
2 BEARING, FRONT (17X24X26) 09263-17034 $17.48
3 BEARING, LOWER (17X24X25) 09263-17037 $14.78 (tarvitaan kaksi)
4 BEARING, UPPER (20X27X32) 09263-20074 $19.05
Koiranluussa:
13 BEARING, ROD (17X24X25) 09263-17037 $14.78 (tarvitaan kaksi)
Item 6 Subtotal: $95.65

Onko toi nyt sit paljo vai vähä jos haluu uusia 10 vuotta vanhat laakerit?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

rranta

11.06.16 - klo:08:29 #9 Viimeisin muokkaus: 11.06.16 - klo:09:29 käyttäjältä rranta
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 10.06.16 - klo:23:14
Lainaus käyttäjältä: rranta - 10.06.16 - klo:16:16
Omaani on laakerit uusittu linkustoon. Alkoi toissa kesänä hakkaamaan kiihdytyksessä vaikkei rengas ollu epätasapainossa. Tuo oire loppui laakerien vaihduttua.
Oliko oem kamaa ja löytykö kuinka. Kattelin että sijoittaisi vaihtolinkkuun ebaystä.
Joo oli ihan suzukin laakereita. EMC tilasin. Sillon oli ainaki toimitusaika alle viikko. Saksasta tuli. Mitäänhän ei hyllystä löydy. Näet ne alkuperäisosien hinnat suoraa Nakkilan pyörä ja mopo nettisivulta. Siellä on kuvat koodit ja hinnat. Ne samat on EMC...

Powered by EzPortal