Aftermarket luistonestot?

Aloittaja Juha_K, 16.12.16 - klo:18:27

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Juha_K

Nyt sain rinkulat. Pikkuisen muuttu suunnitelmat. Nyt eteen on erillinen korotuslevy. Taakse PVM:lle oma ja vakiolevylle omat. Vakio takalevyssä kaksi pulttia menee suoraan jarrulevyn pintaan. Noissa on nyt 35 reikää. Sitten pitäisi asentaa ja mitata toimiiko.

K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

okvp

Tulipahan sitten itsekin hankittua luistonesto (halvalla kun sai...). Tämä malli on IRC Power Slide Control Easy, asennusohje ei luottamusta herätä, huonoa englantia ja joitakin suoranaisia käännös/asiavirheitä, esim. ketjurattaan puolelle ei saisi anturia asentaa aksiaalisen liikkeen vuoksi  (todennäköisesti vaimenninkumeista johtuvan ketjurattaan kiertoliikkeen vuoksi).
R1 07-08 anturien asentamisessa oli jonkun verran miettimistä. Jos haluaa pulsseja enemmän kuin viisi (ruuvien paikat) niin taakse en oikeastaan keksi muuta kuin jarrulevyn työstämisen hampaalliseksi, jollei sitten koko jarrun kiinnikettä suunnittele uudelleen, sen verran vähän tilaa siellä on. Anturikaan ei mahdu takahaarukan vuoksi jarrulevyn keskireiän sisään, jossa muuten olisi tilaa triggerilevylle.
https://1drv.ms/i/s!AivTs75pAP1ph8QUlMY_qm5n39mJMg
https://1drv.ms/i/s!AivTs75pAP1ph8QUlMY_qm5n39mJMg
Edestä saisi kymmenen pulssia kun pistäisi jarrulevyn niitteihin pultit tai magneetit, mutta kun takanakin on vain viisi niin lienee turha homma. Jos ei toimi viidellä pulssilla, niin pitää sitten keksiä jotain...
https://1drv.ms/i/s!AivTs75pAP1ph8QVqovFCutN9JxrOQ
Ohjelmointi oli suhteellisen helppo homma, kunhan ensin sai selvää italoengelskasta: parametreinä taka- ja etupyörän halkaisijoiden erotus sentteinä, pulssien määrät pyörille (max. 12) ja sitten hämärä cylinder ratio (0-25) default 10, ohjekirjasta eikä netistä löytynyt mitään mikä parametri tämä voisi olla?
Testaamassakin tuli käytyä lyhyellä lenkillä ja näkyyhän tuo luistonesto toimivan ainakin hiekkatiellä, tosin radalla voikin olla sitten eri juttu... 

Powered by EzPortal