Rengaslaitteet ja tarvikkeet

Aloittaja Cat, 21.05.13 - klo:16:04

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

shyhander

Kenen tekemä toi on, siis valmistaja?

murmela

Jarrut paskana, paha hidastaa.

santerik

Mimmottii vassua ootte turannu laakerinvaihdon yhteydessä? Meneekö vaik tommottii mastoni iha satanolla vai pitääkä olla jtn avaruuskamaa?

http://www.hongkong.fi/fi/tyokalut-ja-nikkarointi/autotarvikkeet/voitelu-ja-tiivistaminen/puhdistus-ja-voiteluaineet/maston-400-ml-monitoimivaseliini/p/123567/


Juha_K

Tein tällaisen telineen vanteille. Helpompi siirrellä ympäri tallia ja varikolla.

K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

murmela

^Miten noi on lukittu paikoilleen?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: murmela - 24.02.17 - klo:20:26
^Miten noi on lukittu paikoilleen?
Noissa varsissa on reikiä kolmessa eri kohdassa eri vanteita varten. Sitten vaan iso prikka ja sokka reiästä läpi. Kuvassa ei ole sokat paikallaan, mutta prikat näkyy.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

wbaum

Pätevän näköinen laitos. Alahan tekemään tuotantoa.

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: wbaum - 27.02.17 - klo:16:09
Pätevän näköinen laitos. Alahan tekemään tuotantoa.
Kiitos kiitos. Kai noita voisi tehdä myyntiinkin, jos joku moisen haluaa. Paha vaan äkkiseltään sanoa paljonko tosta pyytäisi. :)
Yllättävän paljon tohonkin saa uppoamaan aikaa.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 27.02.17 - klo:19:50
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 27.02.17 - klo:16:09
Pätevän näköinen laitos. Alahan tekemään tuotantoa.
Kiitos kiitos. Kai noita voisi tehdä myyntiinkin, jos joku moisen haluaa. Paha vaan äkkiseltään sanoa paljonko tosta pyytäisi. :)
Yllättävän paljon tohonkin saa uppoamaan aikaa.

Laskee materiaalien hinnan ja kertoo piillä? Jos ei näytä hyvältä niin lisää nollan perään? :D
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 27.02.17 - klo:19:57
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 27.02.17 - klo:19:50
Lainaus käyttäjältä: wbaum - 27.02.17 - klo:16:09
Pätevän näköinen laitos. Alahan tekemään tuotantoa.
Kiitos kiitos. Kai noita voisi tehdä myyntiinkin, jos joku moisen haluaa. Paha vaan äkkiseltään sanoa paljonko tosta pyytäisi. :)
Yllättävän paljon tohonkin saa uppoamaan aikaa.

Laskee materiaalien hinnan ja kertoo piillä? Jos ei näytä hyvältä niin lisää nollan perään? :D
Tässä olisi toinen teline. Aika korkeaksi nousee hinta, jos piillä kertoo. :D  Pulverimaalaus, renkaat, pultit+prikat on jo 60e pintaan. Siihen päälle vielä teräkset ym.  Mutta jos joku ton haluaa niin olisko vaikka 165e, noudettuna Tampereelta? Kulkeutunee kyllä eri ratapäiville jonkun kyydissä ja vaihdossa/osamaksuna käy Dunlopin takaslicksit. "Orret" on 20mm niin menee myös Kawan vanteet. Tossa omassa on 22mm.


K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

murmela

Hydraulitunkilla varustettua etu&takajousipuristinta voi käytää myös ns bead-breakerina.
Nimim. Yhdestoistavuosiilmanminkäännäköstärengaskonetta.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 22.04.17 - klo:15:40
Hydraulitunkilla varustettua etu&takajousipuristinta voi käytää myös ns bead-breakerina.
Nimim. Yhdestoistavuosiilmanminkäännäköstärengaskonetta.
Saahan renkaan vanteelta vaikka rautalapiolla, mutta aika paljon helpompaa/nopeempaa oikeilla vehkeillä. Monen mielestä myös momenttiavain on turha kapistus.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

murmela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 22.04.17 - klo:17:27
Lainaus käyttäjältä: murmela - 22.04.17 - klo:15:40
Hydraulitunkilla varustettua etu&takajousipuristinta voi käytää myös ns bead-breakerina.
Nimim. Yhdestoistavuosiilmanminkäännäköstärengaskonetta.
Saahan renkaan vanteelta vaikka rautalapiolla, mutta aika paljon helpompaa/nopeempaa oikeilla vehkeillä. Monen mielestä myös momenttiavain on turha kapistus.
Tarkotaks sä että mulla on liian vähän työkaluja mukana varikolla? idea_1
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 27.04.17 - klo:21:06
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 22.04.17 - klo:17:27
Lainaus käyttäjältä: murmela - 22.04.17 - klo:15:40
Hydraulitunkilla varustettua etu&takajousipuristinta voi käytää myös ns bead-breakerina.
Nimim. Yhdestoistavuosiilmanminkäännäköstärengaskonetta.
Saahan renkaan vanteelta vaikka rautalapiolla, mutta aika paljon helpompaa/nopeempaa oikeilla vehkeillä. Monen mielestä myös momenttiavain on turha kapistus.
Tarkotaks sä että mulla on liian vähän työkaluja mukana varikolla? idea_1
Ei niitä koskaan kyllä liikaakaan ole...ainakaan oman kokemuksen mukaan. Tai ainakin jos siitä kuormasta puuttuu yks työkalu niin se on n. 90% varmuudella just se, jota välttämättä tarttee.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Powered by EzPortal