GSX-R 1000 K8

Aloittaja hupeli, 24.05.17 - klo:21:26

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

hupeli

Yamaha päätti muuttaa uuteen kotiin ja katselin tässä varovasti sillä silmäll muuatta k8 gikseriä. Jos sutsuki miehet haluaa jakaa viisauttaan ja kertoa kannattaako sellaiseen sotkeutua niin olisin kovin onnellinen. Sattui olemaan itsellä Biken testi ko. vuoden superpyöristä ja manailivat siinä suikan kytkintä että antautuu kun rasittaa... Onko nämä alkutaipaleen nestekytkimet ongelmallisia? Mitä muuta erityistä tulisi tarkastella? Niin, kysymys on siis kilvellisestä pyörästä.

wbaum

-kaikkien aikojen (?) paskimmat jarrut
-hyvä keskivääntöinen kone, joka antaa paljon anteeksi vaihteidenkäytön puolesta
-Geometria lahnamainen ja etupainoinen vakiona, saa siedettäväksi takaiskarilla ja pienellä muutoksilla.
-Varaosat ja ratapalikat halpoja
-ecuun löytyy paljon tietoa ja helppoja "virejä", tietoa noin muutenki aika hyvin löytyy.
-Yleisesti ottaen varmaan luotettavimpia kioskeja

Mulla ainakaan ikinä ollut kytkimen kans mitään. En ole edes avannut kylläkään muilta murheilta. Nestekytkimistä joku tykkää, joku ei.

Nitrous

Kun pitää jatkuvasti kytkimen tysylkän tiivisteen mukana niin ihan soiva peli. Vakio "luistokytkin" pääsee hakkaamaan kytkimen työsylkkää väärstä suunnasta ja ajan kans tiiviste pettää ja työsylkkä imasee ilmaa.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

hupeli

Tuli tosiaan nyt k8 ostettua. wbaum:in mainitsema "kaikkien aikojen paskimmat jarrut" taitaa valitettavasti pitää paikkansa. Mikäs se käytännöllisin konsti on asian tilaa parantaa? Brembon työsylkkä? Teräspunosletkut löytyy jo.

Nitrous

Brembon pääsylkkä ja hyvät jarrupalat parantaa tilannetta kummasti.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

TommoKe

Onkos siihen jo vaihdettu se kamppis työsylkästä?
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 03.06.17 - klo:22:29
Onkos siihen jo vaihdettu se kamppis työsylkästä?
Se ei kyllä tilannetta juuri paranna.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

TommoKe

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 03.06.17 - klo:22:34
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 03.06.17 - klo:22:29
Onkos siihen jo vaihdettu se kamppis työsylkästä?
Se ei kyllä tilannetta juuri paranna.

Ai? Kaveri kehu 750 susukissa olleen merkittävä muutos. Vissiin sit oli toooodella surkee se vanha.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

hupeli

Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 03.06.17 - klo:22:48
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 03.06.17 - klo:22:34
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 03.06.17 - klo:22:29
Onkos siihen jo vaihdettu se kamppis työsylkästä?
Se ei kyllä tilannetta juuri paranna.

Ai? Kaveri kehu 750 susukissa olleen merkittävä muutos. Vissiin sit oli toooodella surkee se vanha.


On vaihdettu. Mistä brembon työsylkkää kannattaa katsella? Hinnat suunnilleen?

TommoKe

Carpimotosta ottaisin. Siä on myös muitakin valikoimassa kuin se RCS. Oon pari alle 200€ sylkkää tilannu sieltä kavereille.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

TommoKe

03.06.17 - klo:23:12 #10 Viimeisin muokkaus: 03.06.17 - klo:23:14 käyttäjältä TommoKe
Tossa hyvä vaihtoehto.Muista tilata myös tarpeellinen banjopultti. Eri kierre kuin japsissa.
  http://www.carpimoto.it/en-FI/9570_10476070-Radial-Brake-Master-Cylinder-Brembo-19x18-Forged-Racing-HP.htm
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 03.06.17 - klo:23:12
Tossa hyvä vaihtoehto.Muista tilata myös tarpeellinen banjopultti. Eri kierre kuin japsissa.
  http://www.carpimoto.it/en-FI/9570_10476070-Radial-Brake-Master-Cylinder-Brembo-19x18-Forged-Racing-HP.htm
Sylkän mukana tulee toi pultti.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

hupeli

Niitä ei sattuis mistään Suomesta saamaan? Oon niin hirveen hyvä tilaamaan kaikkea ulkomailta. :o

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: hupeli - 04.06.17 - klo:18:53
Niitä ei sattuis mistään Suomesta saamaan? Oon niin hirveen hyvä tilaamaan kaikkea ulkomailta. :o
Motostore24:llä on yleensä Brembon RCS19 pääsylkkää hyllyssä eikä hintakaan ole mikään mahdoton. Jos ei näy verkkokaupassa niin pistå sähköpostilla kysely niin löytyy varmasti.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Juha_K

Osta mieluummin se perus 19x18 Brembo kuin RCS. Tohon perusmalliin saa edes auttavasti osia, jos se ottaa osumaa ja se on lisäksi edullisempi.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Powered by EzPortal