GSX-R 1000 K8

Aloittaja hupeli, 24.05.17 - klo:21:26

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

TommoKe

Carpimoto on helppo ja luotettava paikka. Tilauksesta noin 2-5pv ja tavara kotona.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

haage

Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 03.06.17 - klo:22:48
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 03.06.17 - klo:22:34
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 03.06.17 - klo:22:29
Onkos siihen jo vaihdettu se kamppis työsylkästä?
Se ei kyllä tilannetta juuri paranna.

Ai? Kaveri kehu 750 susukissa olleen merkittävä muutos. Vissiin sit oli toooodella surkee se vanha.

Ainakin K5:ssa auttoi paljon, sama työsylkkähän se oli. Vanhan pahin vika oli jokapäiväinen ilmaustarve, uudella ei moista ole, ja lievä pehmeneminen pitemmissä vedoissa. SBS:n dual carbon DC palojen ja punosletkujen kanssa mielestäni täysin riittävä yhdistelmä harrastajalle.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: haage - 04.06.17 - klo:22:45
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 03.06.17 - klo:22:48
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 03.06.17 - klo:22:34
Lainaus käyttäjältä: TommoKe - 03.06.17 - klo:22:29
Onkos siihen jo vaihdettu se kamppis työsylkästä?
Se ei kyllä tilannetta juuri paranna.

Ai? Kaveri kehu 750 susukissa olleen merkittävä muutos. Vissiin sit oli toooodella surkee se vanha.

Ainakin K5:ssa auttoi paljon, sama työsylkkähän se oli. Vanhan pahin vika oli jokapäiväinen ilmaustarve, uudella ei moista ole, ja lievä pehmeneminen pitemmissä vedoissa. SBS:n dual carbon DC palojen ja punosletkujen kanssa mielestäni täysin riittävä yhdistelmä harrastajalle.

Kyllähän se menettelee jos ei oo koskaan ajanu paremmilla. Tässäkin tapauksessa tieto lisää tuskaa.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

haage

Totta tuokin mutta em. yhdistelmälläkin pärjää. Käyttää vaikka säästyneet rahat renkaisiin, mielestäni järkevämpi kohde.

Nitrous

Itse kyllä sijoittaisin milloin vain yhden takasen hinnan kunnollisiin jarruihin ja treenaisin roskistakasilla. Sen uuden takasen pitoa kun ei kuitenkaan pysty hyödyntämään, mutta hyvät jarrut pystyy.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

haage

Tällaisessa vanhemmassa pyörässä näkisin kunnon luistoneston olevan suurin rajoite verrattuna uusiin, varsinkin sateella ja semikelillä. Enkä tarkoita mitään Bazzaz-viritystä vaan esim BMW:n Alpha racingia

wbaum

Noo, ajoin 2 vuotta sitten kovempaa alastarolla rcs sylkällä ja vakiosatuloilla ja motonetin halvimmilla paloilla kuin tänään... Nyt siis kaikki taviskamojen ylähaitarista jarruosastolla, onhan ne ihan eliittiä nyt... 

Mut punosletkut, pääsylkkä ja palat kohdilleen nii kyllä niillä rataa kiertää aika pirun pitkälle.  Ja huollot tietty kannattaa opetella, harvemmin ylihuoltaa noita. 18x19,  ei rcs maksaa 220e tarjoushinta nyt carpimotossa. Helppo koppi. Jos katuajoa nii sitten rcs19 nii saa jarruvalokatkaisimen... 

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: haage - 04.06.17 - klo:23:02
Tällaisessa vanhemmassa pyörässä näkisin kunnon luistoneston olevan suurin rajoite verrattuna uusiin, varsinkin sateella ja semikelillä. Enkä tarkoita mitään Bazzaz-viritystä vaan esim BMW:n Alpha racingia
Höh, ei luistonestoo oikeestaan tartte harrastajatasolla mihinkään. Tässä maassa on muutenkin aika vähissä ne mopot joissa luistokontrolli olis semmosella mallilla, että laite on nopeempi luistokontrollin kanssa kuin ilman.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

TommoKe

Tai kadullekin toi halvempi plus banjopultti jossa jarruvalokytkin.
- Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän -

murmela

Lainaus käyttäjältä: haage - 04.06.17 - klo:22:51
Totta tuokin mutta em. yhdistelmälläkin pärjää. Käyttää vaikka säästyneet rahat renkaisiin, mielestäni järkevämpi kohde.
Renkaita järkevämpi kohde on alusta. Vasta sen jälkeen on järkeä satsata renkaisiin.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

haage

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 04.06.17 - klo:23:18
Lainaus käyttäjältä: haage - 04.06.17 - klo:23:02
Tällaisessa vanhemmassa pyörässä näkisin kunnon luistoneston olevan suurin rajoite verrattuna uusiin, varsinkin sateella ja semikelillä. Enkä tarkoita mitään Bazzaz-viritystä vaan esim BMW:n Alpha racingia
Höh, ei luistonestoo oikeestaan tartte harrastajatasolla mihinkään. Tässä maassa on muutenkin aika vähissä ne mopot joissa luistokontrolli olis semmosella mallilla, että laite on nopeempi luistokontrollin kanssa kuin ilman.
Kilvanajoa kun harrastaa, huonossa säässä luistonestosta on apua. Osin varmasti syynä harjoittelemattomuus muulloin kuin nätillä kelillä. Kisassa sitten tulee takkiin luistonestollisille jos keli ei ole hyvä.

haage

Lainaus käyttäjältä: murmela - 04.06.17 - klo:23:49
Lainaus käyttäjältä: haage - 04.06.17 - klo:22:51
Totta tuokin mutta em. yhdistelmälläkin pärjää. Käyttää vaikka säästyneet rahat renkaisiin, mielestäni järkevämpi kohde.
Renkaita järkevämpi kohde on alusta. Vasta sen jälkeen on järkeä satsata renkaisiin.

Alusta on tärkeä olla kunnossa. Mutta kun on löytänyt painumat yms, pitäisi antaa itselle aikaa oppia alustan toiminta. Jos joka setin jälkeen säätää jotakin, aina on uuden alustan kanssa oppimassa. Tällöin se tärkein eli ajolinjat on vaikeampi oppia. Naksu sinne naksu tänne ei pyörää hirveästi muuta mutta isojen muutosten tekemistä pitäisi mielestäni välttää.

murmela

Lainaus käyttäjältä: haage - 05.06.17 - klo:00:01
Lainaus käyttäjältä: murmela - 04.06.17 - klo:23:49
Lainaus käyttäjältä: haage - 04.06.17 - klo:22:51
Totta tuokin mutta em. yhdistelmälläkin pärjää. Käyttää vaikka säästyneet rahat renkaisiin, mielestäni järkevämpi kohde.
Renkaita järkevämpi kohde on alusta. Vasta sen jälkeen on järkeä satsata renkaisiin.

Alusta on tärkeä olla kunnossa. Mutta kun on löytänyt painumat yms, pitäisi antaa itselle aikaa oppia alustan toiminta. Jos joka setin jälkeen säätää jotakin, aina on uuden alustan kanssa oppimassa. Tällöin se tärkein eli ajolinjat on vaikeampi oppia. Naksu sinne naksu tänne ei pyörää hirveästi muuta mutta isojen muutosten tekemistä pitäisi mielestäni välttää.

En puhunut säätämisestä, vaan alustan päivittämisestä.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: haage - 04.06.17 - klo:23:52
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 04.06.17 - klo:23:18
Lainaus käyttäjältä: haage - 04.06.17 - klo:23:02
Tällaisessa vanhemmassa pyörässä näkisin kunnon luistoneston olevan suurin rajoite verrattuna uusiin, varsinkin sateella ja semikelillä. Enkä tarkoita mitään Bazzaz-viritystä vaan esim BMW:n Alpha racingia
Höh, ei luistonestoo oikeestaan tartte harrastajatasolla mihinkään. Tässä maassa on muutenkin aika vähissä ne mopot joissa luistokontrolli olis semmosella mallilla, että laite on nopeempi luistokontrollin kanssa kuin ilman.
Kilvanajoa kun harrastaa, huonossa säässä luistonestosta on apua. Osin varmasti syynä harjoittelemattomuus muulloin kuin nätillä kelillä. Kisassa sitten tulee takkiin luistonestollisille jos keli ei ole hyvä.
Ok, sulla lienee kyydit sitten A:n kärjen tuntumassa jos luistokontrolli on vauhtia rajoittava tekijä. Elikkäs meikäläisen on turha sinua neuvoo kun ei oma vauhti ihan noihin yllä.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

T1mppa

05.06.17 - klo:10:23 #29 Viimeisin muokkaus: 05.06.17 - klo:10:43 käyttäjältä T1mppa
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 05.06.17 - klo:09:47
Lainaus käyttäjältä: haage - 04.06.17 - klo:23:52
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 04.06.17 - klo:23:18
Lainaus käyttäjältä: haage - 04.06.17 - klo:23:02
Tällaisessa vanhemmassa pyörässä näkisin kunnon luistoneston olevan suurin rajoite verrattuna uusiin, varsinkin sateella ja semikelillä. Enkä tarkoita mitään Bazzaz-viritystä vaan esim BMW:n Alpha racingia
Höh, ei luistonestoo oikeestaan tartte harrastajatasolla mihinkään. Tässä maassa on muutenkin aika vähissä ne mopot joissa luistokontrolli olis semmosella mallilla, että laite on nopeempi luistokontrollin kanssa kuin ilman.
Kilvanajoa kun harrastaa, huonossa säässä luistonestosta on apua. Osin varmasti syynä harjoittelemattomuus muulloin kuin nätillä kelillä. Kisassa sitten tulee takkiin luistonestollisille jos keli ei ole hyvä.
Ok, sulla lienee kyydit sitten A:n kärjen tuntumassa jos luistokontrolli on vauhtia rajoittava tekijä. Elikkäs meikäläisen on turha sinua neuvoo kun ei oma vauhti ihan noihin yllä.

Ei kun hän tarkoittaa asiaa puhekielellisesti ei kirjakielellisesti.
Toivoo siis voivansa avata kaasun 100% sekunnissa, kun lähtee sadekelissä mutkasta. Luottaisi siis täysin elektroniikan pitävän pyörän kurissa.
Muistaakseni joku tätä koitti ihan kesäkelillä ja samaan syssyyn löytyi Alastaron alla piilevä mannerlaattojen välinen sauma.

Mutta sanon, että tuo on huono ideologia ja kannattaa oman terveyden takia harjoitella sateella ajoa.

Nimimerkki: 100% kaatoprosentti sadeajossa.

edit. Aikaisemmin puhuttiin jarruista. Onko k8 ikäisiin vaihdettu Yamahan jarrusatuloita? Ne oli ainakin hyvät k4 kiksussa. Hyvät jarrut taitaa olla myös kawassa.
Ja laita ne jarrut niin hyviksi kun saat. On äärettömän hienoa puskea mutkaan kovaa, kun tietää että kohta puree jarrut hyvin. Jos vähänkään epävarmuutta, niin se näkyy heti koko mutkaanmeno prosessissa.

Powered by EzPortal