Kierrosaika ja läskit

Aloittaja carbon, 10.02.12 - klo:08:34

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

carbon

Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 10.02.12 - klo:14:33
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 10.02.12 - klo:13:31
Lainaus käyttäjältä: carbon - 10.02.12 - klo:10:39
Kattelin Motogp riders info. Eihän noilla taida olla kovastikaan tekemistä meikäläisten Alastaron kierrolla, mutta kuitenkin.
Gibernauta pidettiin jo liian isona kaverina "ykkösiin" 175 cm ja 69 kg. Pedrosa esim 51 kg ja 160 cm. Loput siitä välistä.
Sitten tuli JÄTTI Simoncelli, R.I.P, käsittämättömät 76 kg ja 183 cm ! Hän itse asiassa näyttikin aika kookkaalta, ainakin muihin verrattuna.
Vanhoja kirjoituksia kattelin, niin "voiko noin kookas kuljettaja päästä maailman huipulle ? "
Jarska...myydään mopot pois ja aletaan harrastaa sumopainia ?

Pituus/Paino: 182 cm/67 kg.

Voittanut 9 maailmanmestaruutta, (MotoGP/500 ksm: 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2008, 2009) (250 ksm: 1999) (125 ksm: 1997).

Ainakin tuollainen voi vielä jotenkin pärjätä. Minäkin pärjäisin, mutta olen 183 cm/85 kg, joten ei mahdollisuuksia.

Ketä noista sä tarkotat? Pesupalloa vasemmalla vai jompaa kumpaa klommoposkea?

[smg id=40]

Nuo punaiset on tuttuja mut tuo keltainen rookie on ihan outo?
Mietiskelin vielä varttimailia. Olen 10s yrittänyt rikki, onnistumatta. Sekin koostuu monesta pienestä tekijästä, jos kaikki sais kohdalleen niin menis kyllä, treenin puute.
Jos ajattelen että siinä istuu takana 40 kg puuma. Ja joku sanoo ettei vaikuta ! On se ny p...ja siinä on vain yksi kiihdytys, 400m. Aika varmasti yli 11s !
Mitäs nämä suomen radat on pitkiä, olkoon vaikka 2,5 km.
No, jos se olis yksi pitkä suora, silti kevyempi voittaa jo sen yhden kiihdytyksen ja muidenkin fysiikan lainalaisuuksien vuoksi, saatika niitä kiihdytyksiä on toistakymmentä, kuten Alastarolla.
Voin mää koittaa..

PetsuZX

Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 10.02.12 - klo:14:33
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 10.02.12 - klo:13:31
Lainaus käyttäjältä: carbon - 10.02.12 - klo:10:39


Pituus/Paino: 182 cm/67 kg.

Voittanut 9 maailmanmestaruutta, (MotoGP/500 ksm: 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2008, 2009) (250 ksm: 1999) (125 ksm: 1997).

Ainakin tuollainen voi vielä jotenkin pärjätä. Minäkin pärjäisin, mutta olen 183 cm/85 kg, joten ei mahdollisuuksia.

Ketä noista sä tarkotat? Pesupalloa vasemmalla vai jompaa kumpaa klommoposkea?

[smg id=40]

OT. mutta, tuo keskimmäinen näyttää ihan valelääkäriltä

jarska

Lainaus käyttäjältä: PetsuZX - 10.02.12 - klo:15:17
Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 10.02.12 - klo:14:33
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 10.02.12 - klo:13:31
Lainaus käyttäjältä: carbon - 10.02.12 - klo:10:39


Pituus/Paino: 182 cm/67 kg.

Voittanut 9 maailmanmestaruutta, (MotoGP/500 ksm: 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2008, 2009) (250 ksm: 1999) (125 ksm: 1997).

Ainakin tuollainen voi vielä jotenkin pärjätä. Minäkin pärjäisin, mutta olen 183 cm/85 kg, joten ei mahdollisuuksia.

Ketä noista sä tarkotat? Pesupalloa vasemmalla vai jompaa kumpaa klommoposkea?

[smg id=40]

OT. mutta, tuo keskimmäinen näyttää ihan valelääkäriltä

Keskimmäinen on Raaseri ja punaset ihan outoja?

jarska

Lainaus käyttäjältä: carbon - 10.02.12 - klo:15:10
Mietiskelin vielä varttimailia. Olen 10s yrittänyt rikki, onnistumatta. Sekin koostuu monesta pienestä tekijästä, jos kaikki sais kohdalleen niin menis kyllä, treenin puute.
Jos ajattelen että siinä istuu takana 40 kg puuma. Ja joku sanoo ettei vaikuta ! On se ny p...ja siinä on vain yksi kiihdytys, 400m. Aika varmasti yli 11s !
Mitäs nämä suomen radat on pitkiä, olkoon vaikka 2,5 km.
No, jos se olis yksi pitkä suora, silti kevyempi voittaa jo sen yhden kiihdytyksen ja muidenkin fysiikan lainalaisuuksien vuoksi, saatika niitä kiihdytyksiä on toistakymmentä, kuten Alastarolla.

Sulla on nyt jonkin asteinen paino-onkelma.
Komian susta saa rahalla, suositun Panigalella mut laiha ja nopea....hmm...vaatii kyllä työtä. confused_thinking :D

Raaseri

Lainaus käyttäjältä: jarska - 10.02.12 - klo:15:19
Lainaus käyttäjältä: PetsuZX - 10.02.12 - klo:15:17
Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 10.02.12 - klo:14:33
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 10.02.12 - klo:13:31
Lainaus käyttäjältä: carbon - 10.02.12 - klo:10:39


Pituus/Paino: 182 cm/67 kg.

Voittanut 9 maailmanmestaruutta, (MotoGP/500 ksm: 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2008, 2009) (250 ksm: 1999) (125 ksm: 1997).

Ainakin tuollainen voi vielä jotenkin pärjätä. Minäkin pärjäisin, mutta olen 183 cm/85 kg, joten ei mahdollisuuksia.

Ketä noista sä tarkotat? Pesupalloa vasemmalla vai jompaa kumpaa klommoposkea?

[smg id=40]

OT. mutta, tuo keskimmäinen näyttää ihan valelääkäriltä

Keskimmäinen on Raaseri ja punaset ihan outoja?

Joo, tosi monesti olen ollut, mutta sitten aina herännyt. Punaiset on ihan outoja, se on totta.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: carbon - 10.02.12 - klo:15:10
Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 10.02.12 - klo:14:33
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 10.02.12 - klo:13:31
Lainaus käyttäjältä: carbon - 10.02.12 - klo:10:39
Kattelin Motogp riders info. Eihän noilla taida olla kovastikaan tekemistä meikäläisten Alastaron kierrolla, mutta kuitenkin.
Gibernauta pidettiin jo liian isona kaverina "ykkösiin" 175 cm ja 69 kg. Pedrosa esim 51 kg ja 160 cm. Loput siitä välistä.
Sitten tuli JÄTTI Simoncelli, R.I.P, käsittämättömät 76 kg ja 183 cm ! Hän itse asiassa näyttikin aika kookkaalta, ainakin muihin verrattuna.
Vanhoja kirjoituksia kattelin, niin "voiko noin kookas kuljettaja päästä maailman huipulle ? "
Jarska...myydään mopot pois ja aletaan harrastaa sumopainia ?

Pituus/Paino: 182 cm/67 kg.

Voittanut 9 maailmanmestaruutta, (MotoGP/500 ksm: 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2008, 2009) (250 ksm: 1999) (125 ksm: 1997).

Ainakin tuollainen voi vielä jotenkin pärjätä. Minäkin pärjäisin, mutta olen 183 cm/85 kg, joten ei mahdollisuuksia.

Ketä noista sä tarkotat? Pesupalloa vasemmalla vai jompaa kumpaa klommoposkea?

[smg id=40]

Mitäs nämä suomen radat on pitkiä, olkoon vaikka 2,5 km.
No, jos se olis yksi pitkä suora, silti kevyempi voittaa jo sen yhden kiihdytyksen ja muidenkin fysiikan lainalaisuuksien vuoksi, saatika niitä kiihdytyksiä on toistakymmentä, kuten Alastarolla.

Pito on Alastarollakin kiihdytyksen alkuvaiheessa rajoittava tekijä, ei pyörä/kuski-yhdistelmän paino. Sitten kun pitoa alkaa olemaan riittävästi, on ilmanvastus jo huomattavan iso tekijä, joten painon merkitys on kiihdytyksissä huomattavasti pienempi kuin esim. varttimaililla.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

app

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 10.02.12 - klo:16:35
Lainaus käyttäjältä: carbon - 10.02.12 - klo:15:10
Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 10.02.12 - klo:14:33
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 10.02.12 - klo:13:31
Lainaus käyttäjältä: carbon - 10.02.12 - klo:10:39
Kattelin Motogp riders info. Eihän noilla taida olla kovastikaan tekemistä meikäläisten Alastaron kierrolla, mutta kuitenkin.
Gibernauta pidettiin jo liian isona kaverina "ykkösiin" 175 cm ja 69 kg. Pedrosa esim 51 kg ja 160 cm. Loput siitä välistä.
Sitten tuli JÄTTI Simoncelli, R.I.P, käsittämättömät 76 kg ja 183 cm ! Hän itse asiassa näyttikin aika kookkaalta, ainakin muihin verrattuna.
Vanhoja kirjoituksia kattelin, niin "voiko noin kookas kuljettaja päästä maailman huipulle ? "
Jarska...myydään mopot pois ja aletaan harrastaa sumopainia ?

Pituus/Paino: 182 cm/67 kg.

Voittanut 9 maailmanmestaruutta, (MotoGP/500 ksm: 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2008, 2009) (250 ksm: 1999) (125 ksm: 1997).

Ainakin tuollainen voi vielä jotenkin pärjätä. Minäkin pärjäisin, mutta olen 183 cm/85 kg, joten ei mahdollisuuksia.

Ketä noista sä tarkotat? Pesupalloa vasemmalla vai jompaa kumpaa klommoposkea?

[smg id=40]

Mitäs nämä suomen radat on pitkiä, olkoon vaikka 2,5 km.
No, jos se olis yksi pitkä suora, silti kevyempi voittaa jo sen yhden kiihdytyksen ja muidenkin fysiikan lainalaisuuksien vuoksi, saatika niitä kiihdytyksiä on toistakymmentä, kuten Alastarolla.

Pito on Alastarollakin kiihdytyksen alkuvaiheessa rajoittava tekijä, ei pyörä/kuski-yhdistelmän paino. Sitten kun pitoa alkaa olemaan riittävästi, on ilmanvastus jo huomattavan iso tekijä, joten painon merkitys on kiihdytyksissä huomattavasti pienempi kuin esim. varttimaililla.

Kyllä Ja siinä kohdassa, jossa jarrulla saa etusen alta, alkaa riskin ja luumäen vauhti olemaan identtinen, jatkuen pisteeseen jossa saa avaamalla takasen alta. Ainoana erona mutkan jälkeen rengas on riskillä rumempi.

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: Raaseri - 10.02.12 - klo:14:33
Ainakin tuollainen voi vielä jotenkin pärjätä. Minäkin pärjäisin, mutta olen 183 cm/85 kg, joten ei mahdollisuuksia.

Ketä noista sä tarkotat? Pesupalloa vasemmalla vai jompaa kumpaa klommoposkea?

[smg id=40]
[/quote]

Keskimmäistä. Laitajoukkueen kavereille olen pärjännyt, toiselle lähtöharjoituksissa ja toiselle saunapainissa.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: PetsuZX - 10.02.12 - klo:15:17
OT. mutta, tuo keskimmäinen näyttää ihan valelääkäriltä

No ei ainakaan siltä valelääkäriltä jonka vierestä heräsin ja jonka kanssa myöhemmin tavattu jo muutamaan kertaan käräjillä. Silläkin oli saatanasti rahaa ja meriittejä, tosin enempi tuolta mielikuvitusmaailman puolelta.

Aiheesta tuolla enemmän: http://turbo.bomber.fi/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=56665&postdays=0&postorder=asc&start=0

Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

Vuorela

Omia kokemuksia Kemoralla:
71kg 1:16.7
76kg 1:15.9
80kg 1:13.6

Ensi kesänä 85kg ja entistä kovempaa. Jos nahkapuku mahtuu vielä päälle.  :)

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 10.02.12 - klo:23:45
Omia kokemuksia Kemoralla:
71kg 1:16.7
76kg 1:15.9
80kg 1:13.6

Ensi kesänä 85kg ja entistä kovempaa. Jos nahkapuku mahtuu vielä päälle.  :)

Miekin oon lihonu viime kesästä, tulen siis melko varmasti härnäämään teikäläisen kierrosaikoja. ;)
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

Vuorela

Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 11.02.12 - klo:00:11
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 10.02.12 - klo:23:45
Omia kokemuksia Kemoralla:
71kg 1:16.7
76kg 1:15.9
80kg 1:13.6

Ensi kesänä 85kg ja entistä kovempaa. Jos nahkapuku mahtuu vielä päälle.  :)

Miekin oon lihonu viime kesästä, tulen siis melko varmasti härnäämään teikäläisen kierrosaikoja. ;)

Tere tulemast. Jos vaikka tuon painon nousun mukaisen 2-3s parantais  ???

Nitrous

Lupaan päivittää vakioalustan sun kiusaks kun 12-alkunen napsahtaa tauluun Kemoralla. :p
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

jarska

11.02.12 - klo:06:31 #28 Viimeisin muokkaus: 11.02.12 - klo:07:58 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 10.02.12 - klo:23:45
Omia kokemuksia Kemoralla:
71kg 1:16.7
76kg 1:15.9
80kg 1:13.6

Ensi kesänä 85kg ja entistä kovempaa. Jos nahkapuku mahtuu vielä päälle.  :)
Tässä se tuli, tätä olen odottanut, mitä enemmän painoo, sitä kovempaa menee, kiitos. hesse_yahoo respekt_1



Edit: bongasin sun blogin ja oli kivaa luettavaa kehityksestä ja kalustosta. airrev_1

Grandi67

Lainaus käyttäjältä: Vuorela - 10.02.12 - klo:23:45
Omia kokemuksia Kemoralla:
71kg 1:16.7
76kg 1:15.9
80kg 1:13.6

Ensi kesänä 85kg ja entistä kovempaa. Jos nahkapuku mahtuu vielä päälle.  :)

Jos toi paino on perusteena nopeudelle,mun pitäis sit mennä Kemoralla alle kympin :D

Powered by EzPortal