Checan mestaruuspyörä

Aloittaja Turder, 01.02.12 - klo:11:21

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 5 Vieraat katselee tätä aihetta.

Turder

Cycle Newsin juttu ja koeajo Checan 1098R:stä. Mielenkiintoinen tietopaketti mitä muutoksia SBK-tason laitteeseen tehdään.

Turder

Tuossa juttu Biaggin viime kauden RSV4:sta: http://cyclenews.coverleaf.com/cyclenews/20120207#pg61

Lueskelin taannoin myös Jani Partasen hyvän jutun BMW katu-, Superstock- ja SBK-pyöristä Bike-lehdessä (vai oliko Motorradissa?). Mukavaa nippelitietoa näistä aina löytyy ja hyvä kun tallit näitä vielä järjestävät. MotoGP-puolella taisivat jo lopettaa pressipäivät kun kukaan ei osaa niillä ajaa tarpeeksi kovaa, jotta saisivat mitään järkevää irti testipäivästä. Turhaa ajan ja rahan haaskausta vaan tiimeille.

Jos vielä yksi aasinsilta hyväksytään, niin nauratti taannoin Johnny Rean kommentti kun lehdistö ajoi hänen Firebladea. Joku journalisti valitteli alustan säätöjä. Rea vastasi: "you're 15 seconds off the pace". :D :D

jarska

Melkonen määrä niihin uppoo "tuuninkiosaa".
Jostain muistan minäkin lukeneeni, kun kuski ajeli tehdasvalmisteista ja kisapyörää vastakkain(olikohan yammun R1), en nyt muista oliko edes kisakuski vai "taavi testaaja" kyseessä, mut ei kauheita kierroseroja tullu kuitenkaan.


Waille

Lainaus käyttäjältä: jarska - 11.02.12 - klo:14:40
Melkonen määrä niihin uppoo "tuuninkiosaa".
Jostain muistan minäkin lukeneeni, kun kuski ajeli tehdasvalmisteista ja kisapyörää vastakkain(olikohan yammun R1), en nyt muista oliko edes kisakuski vai "taavi testaaja" kyseessä, mut ei kauheita kierroseroja tullu kuitenkaan.
Bikessa ainakin muutama vuosi sitten muistaakseni Wehnä vertaili R1 kisapyöräänsä ja saman vuotista pakasta revästyä vakiorykköstä. Toi Turderin mainitsema Partasen kirjotus oli myös Bikessa, mutta huomattavasti vähemmän aikaa sitten.

Raaseri

Jep, niin hyviä noi pyörät on vakiona että niillä pystyy voittamaan B-luokan osakilpailuja ja mestaruuden. A:ssa pelit ja ukot kovenee sen verran että siellä vaatii jo melkoista taituria jos aikoo edes kärkikymmenikköön mahtua. Niille viimeiselle kahdelle sekunnille tulee melkoisesti hintaa.

Powered by EzPortal