Kaatuminen.

Aloittaja Fasu, 06.03.12 - klo:20:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

jarska

Kiitosta paljon tsempistä pojat, lämmittää.
Tässä ollaan jo kateltu Bike Blastin katteita ja luulempa et sellaset pulttaan tohon kiinni+kytkin kopan suoja, kaatumatappi, jalkatappi, jarrunestesäiliö, jarrukaffa uusiksi ja taas mennään.airrev_1

Teemu: siellä lanssissa oli kyllä nuori ja nätti nainen, mut hää vaan laitto sidettä käteen ja Aapolas puristeli kasseja, olisin toivonut toistepäin.:D

aapolas

Ensi vkl kisoissa on kaunis naislääkäri. Wink Wink. Ja jos lanssiin sattuu sopiva vuoro ni lanssikuskitkin on kauniita naisia. Että sinne vaan ja voitte tehdä "kassijonon" lanssin ulkopuolelle.

Jarskalle paranemisia ja pahoittelut jos jäi henkisiä traumoja, huoli pois, samanlaiset ne oli kuin ne sadat muutkin mitä olen tutkinut :)

Hyvä koulutus, tykkäsin kovasti. Keilat oli oiva keino näyttää linjat. Kouluttajat loistavat. Sai paljon uusia juttuja mitkä vasta jatkossa hitaasti alkaa mennä jakeluun.

Päivän paras 1.16.6 ja tiedän jo valmiiks monta paikkaa mistä lähtee pois. Taitaa vaan mennä jatkossa kalustonhankinta hommiks. Kuten kouluttajat totesivat että -05 r6 täysin vakiona on aika vanha ja väsynyt tuohon hommaan. Modatut 600 menivät joka puolelta matalalentoa ohi puhumattakaan tonnisista. Paras oli kun pääsuoralle tultaessa olin tonnisesta Yamahasta jo reilusti ohi sisälinjalla, sen avatessa suoran lopussa oli eroa varmaan 300m. Mutkanopeudet oli yllättävän hyviä verrattuna paremmilla pyörillä ajaviin.

jarska

Lainaus käyttäjältä: aapolas - 22.06.12 - klo:22:03
Ensi vkl kisoissa on kaunis naislääkäri. Wink Wink. Ja jos lanssiin sattuu sopiva vuoro ni lanssikuskitkin on kauniita naisia. Että sinne vaan ja voitte tehdä "kassijonon" lanssin ulkopuolelle.

Nyt kyllä menee raasinkipalat testiin ja etusia alta oikeen urakalla.:D

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: jarska - 22.06.12 - klo:18:57
Mitä tästä opin...no ainakin sen etten koskaan roiku liian lähellä edellä ajavaa, en edes silloin kun ajetaan lähes samoja vauhteja.

Mä opin jo ajat sitten, ettei kannata olla ottamatta ammattilaisia paikalle. On nimittäin yllättävän haastavaa alkaa selvinpäin ronkkimaan isojen, aikuisten miesten hikisiä palleja.

Älä välitä. Et ollut ainoa joka kaatui. Osa kaatui pariinkin kertaan ja toisella kertaa sain olla todistamassa kuinka mopon äänien yli kuuluu heleä "v***u" ennen kuin alkaa katteet raapimaan Tellusta.

Toiset mokaavat radalla, toiset varikolla, jokaisella meillä on oma roolinsa.

Paranemisia.

Niin ja Pennan Samille, Mansen menninkäiselle tiedoksi, että huomennakin järjestetään lähtöharjoituksia. Pieni treeni on paikallaan jos SM-kuskilla taso jää alle jokkiskuskin. Tähän omavalintainen tamperelainen puutarhatonttupoika-hymiö villapipoineen.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: aapolas - 22.06.12 - klo:22:03
Jarskalle paranemisia ja pahoittelut jos jäi henkisiä traumoja, huoli pois, samanlaiset ne oli kuin ne sadat muutkin mitä olen tutkinut :)

Huh huh. Läheltä piti. Meinasin pyytää sut joku kerta saunomaan, mutta onneksi kävin ensin lukemassa tämän. No, jatkossa olenkin sitten aamusta iltaan nahkat päällä enkä keikistele alusasussa enää koskaan, ainakaan Kemoran varikolla.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

jarska

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 23.06.12 - klo:00:05
Älä välitä. Et ollut ainoa joka kaatui. Osa kaatui pariinkin kertaan ja toisella kertaa sain olla todistamassa kuinka mopon äänien yli kuuluu heleä "v***u" ennen kuin alkaa katteet raapimaan Tellusta.

Toiset mokaavat radalla, toiset varikolla, jokaisella meillä on oma roolinsa.

Paranemisia.

Kiitos tsempistä.
Jotenkin vaan itte luokittelee tän mokan turhiin kaatumisiin, vaikka kaikkihan sellasia tässä lajissa on.
Mieli olis helpommin hyväksynyt ulosajon, takasen alta lipsun avatessa/mutkassa, etusen alta jarruttamisen mutkassa, mitä tahansa muuta kuin hätäjarrun perään ajon välttämiseksi.
Tuota harha-ajatelmaa vielä pönkittää se, et ajo tuntui kokonaisuudessaan hiton rennolta, vakaalta, varmalta, eikä yhtään ainutta hups tilannetta tullut muuten.

Ari

Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.06.12 - klo:08:56
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 23.06.12 - klo:00:05
Älä välitä. Et ollut ainoa joka kaatui. Osa kaatui pariinkin kertaan ja toisella kertaa sain olla todistamassa kuinka mopon äänien yli kuuluu heleä "v***u" ennen kuin alkaa katteet raapimaan Tellusta.

Toiset mokaavat radalla, toiset varikolla, jokaisella meillä on oma roolinsa.

Paranemisia.

Kiitos tsempistä.
Jotenkin vaan itte luokittelee tän mokan turhiin kaatumisiin, vaikka kaikkihan sellasia tässä lajissa on.
Mieli olis helpommin hyväksynyt ulosajon, takasen alta lipsun avatessa/mutkassa, etusen alta jarruttamisen mutkassa, mitä tahansa muuta kuin hätäjarrun perään ajon välttämiseksi.
Tuota harha-ajatelmaa vielä pönkittää se, et ajo tuntui kokonaisuudessaan hiton rennolta, vakaalta, varmalta, eikä yhtään ainutta hups tilannetta tullut muuten.

Sori hitosti! Se olin mä. Sun edessä :( Ajoin siihen asti kyllä ihan hyvää vauhtia, mutta kun kyseessä oli koulutussetti ja mulle edellisellä teoriaosuudella sanottiin, että sammuta kello ja unohda vauhti, keskity tästä vasurista ulostulonopeuteen, mikä alkaa siihen sisäänmenolinjasta. Niinpä todellakin yllättäen, tietämättä, että joku oli niin lähellä takana, aloin keskittymään siihen sisäänmenoon saadakseni ulostulon mahdollisimman nopeaksi. No, takaa yllättävästi kuuluvan oudon rahinan vuoksi se ulostulo meni tälläkin kertaa reenaamatta. Mutta kyseessähän oli koulutuksen ratasetti. Sori! Kaiken tekisin uudelleen toisin, jos vaan jotenkin voisin. Kaikkea hyvää vaan, mitä hitossa mä voin toivottaa.
Ajamattomat  kilometrit ovat vielä edessä

Grandi67

Lainaus käyttäjältä: Ari - 23.06.12 - klo:19:39
Lainaus käyttäjältä: jarska - 23.06.12 - klo:08:56
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 23.06.12 - klo:00:05
Älä välitä. Et ollut ainoa joka kaatui. Osa kaatui pariinkin kertaan ja toisella kertaa sain olla todistamassa kuinka mopon äänien yli kuuluu heleä "v***u" ennen kuin alkaa katteet raapimaan Tellusta.

Toiset mokaavat radalla, toiset varikolla, jokaisella meillä on oma roolinsa.

Paranemisia.

Kiitos tsempistä.
Jotenkin vaan itte luokittelee tän mokan turhiin kaatumisiin, vaikka kaikkihan sellasia tässä lajissa on.
Mieli olis helpommin hyväksynyt ulosajon, takasen alta lipsun avatessa/mutkassa, etusen alta jarruttamisen mutkassa, mitä tahansa muuta kuin hätäjarrun perään ajon välttämiseksi.
Tuota harha-ajatelmaa vielä pönkittää se, et ajo tuntui kokonaisuudessaan hiton rennolta, vakaalta, varmalta, eikä yhtään ainutta hups tilannetta tullut muuten.

Sori hitosti! Se olin mä. Sun edessä :( Ajoin siihen asti kyllä ihan hyvää vauhtia, mutta kun kyseessä oli koulutussetti ja mulle edellisellä teoriaosuudella sanottiin, että sammuta kello ja unohda vauhti, keskity tästä vasurista ulostulonopeuteen, mikä alkaa siihen sisäänmenolinjasta. Niinpä todellakin yllättäen, tietämättä, että joku oli niin lähellä takana, aloin keskittymään siihen sisäänmenoon saadakseni ulostulon mahdollisimman nopeaksi. No, takaa yllättävästi kuuluvan oudon rahinan vuoksi se ulostulo meni tälläkin kertaa reenaamatta. Mutta kyseessähän oli koulutuksen ratasetti. Sori! Kaiken tekisin uudelleen toisin, jos vaan jotenkin voisin. Kaikkea hyvää vaan, mitä hitossa mä voin toivottaa.

No...ohitushan on AINA radalla ohittajan vastuulla, ei sulla oo mitään anteeksipyydettävää.

aapolas

Lainaus käyttäjältä: app - 23.06.12 - klo:04:08
Pari tuntia sitten kotona. Puoli kuuden aikaan Jussiaattona en olut kotona ja jurrissa, mikä on ainoa oikea tapa viettää Jussia, vaan ajoin 1.85 nopemaan kierroksen mitä entinen paras. Ei ole hääppöinen vieläkään, mutta alkoi löytymään teorian siirtäminen käytäntöön. Raaserin Ja Wehnän kurssi oli todella hyvä. Nyt ei ole pahempia turhia kiemuroita enää ajolinjoissa. Vauhtia vaan lisää.
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 23.06.12 - klo:00:08
Lainaus käyttäjältä: aapolas - 22.06.12 - klo:22:03
Jarskalle paranemisia ja pahoittelut jos jäi henkisiä traumoja, huoli pois, samanlaiset ne oli kuin ne sadat muutkin mitä olen tutkinut :)

Huh huh. Läheltä piti. Meinasin pyytää sut joku kerta saunomaan, mutta onneksi kävin ensin lukemassa tämän. No, jatkossa olenkin sitten aamusta iltaan nahkat päällä enkä keikistele alusasussa enää koskaan, ainakaan Kemoran varikolla.

Myöhästä, mulla on röntgenkatse. Katson sillä aina naisilta liikkuvat mammografat. Saunaillassa aina jossain vaiheessa katsotaan myös sisäiset peräpukamat nousevan auringon valossa. Ainakin jos promilleja on tarpeeksi, yleensä mitattuna 3-4.

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: aapolas - 23.06.12 - klo:20:51Ainakin jos promilleja on tarpeeksi, yleensä mitattuna 3-4.

No mitäs jos tulisit seuraaviin Scanuihin/PM-kisoihin Alastarolle vuoden päästä? Mä voisin olla sun mekaanikko ja pistetään sakot puoliksi. Mä olen varmaan monen mielestä 80 kiloinen peräpukama ja kun sinä alat leikkimään urologia parin votkapullon jälkeen, niin hyvä heiluu ja maine kasvaa, ei ehkä ammatillinen kummallekaan, mutta jäädäänpähän mieleen. Lääkäri se oli Mengelekin ja tuomari Roy Beankin.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

jarska

Lainaus käyttäjältä: Ari - 23.06.12 - klo:19:39
Sori hitosti! Se olin mä. Sun edessä :( Ajoin siihen asti kyllä ihan hyvää vauhtia, mutta kun kyseessä oli koulutussetti ja mulle edellisellä teoriaosuudella sanottiin, että sammuta kello ja unohda vauhti, keskity tästä vasurista ulostulonopeuteen, mikä alkaa siihen sisäänmenolinjasta. Niinpä todellakin yllättäen, tietämättä, että joku oli niin lähellä takana, aloin keskittymään siihen sisäänmenoon saadakseni ulostulon mahdollisimman nopeaksi. No, takaa yllättävästi kuuluvan oudon rahinan vuoksi se ulostulo meni tälläkin kertaa reenaamatta. Mutta kyseessähän oli koulutuksen ratasetti. Sori! Kaiken tekisin uudelleen toisin, jos vaan jotenkin voisin. Kaikkea hyvää vaan, mitä hitossa mä voin toivottaa.

Älä ihmeessä murehdi, mun syytä se oli, takana tuleva on aina vastuussa ohituksesta, tein virheen ja olisin voinut valita toisen linjan tai pysyä turvallisen matkan päässä.
Kisakatteet menee tilaukseen maanantaina, pientä suojauksien uusimista ja homma jatkuu taas.

Emännälle lupasin vklopuksi lomareissun, joten tultiin tänne Vetelin hotellille tänään autolla.
Kävästään huomenna radalla ja kun ei ajaan pysty, niin otetaan kuvia ja nilkutetaan radan varrella.



Juha_K

Aika hyvään kuosiin saa polven kaatumalla, vaikka on 1-os nahkapuku päällä. :-X
Tuli lauantain tokalla setillä. Sitten kun piti lähteä taas ajamaan niin joku laski öljyt baanalle.
Sunnuntaina vaan buranaa huiviin ja menoks. Oli vähän tuskaista ajaminen, mutta kun sinne asti oli raahautunut ja maksanut ajamisesta, niin ei kai tossa voinut jättää ajamista kesken. peukku_1

K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

jarska

Jopas on tutunnäköistä jälkeä, mulla on tollanen käsivarressa.
Lisäksi nyt alkaa hematoomat lähtee reidestä liikkeelle, persus on niin tummumassa, et emäntää luulee saavansa mustaa miestä kun sopivassa kulmassa tulee makkariin.

VeeTee

Lainaus käyttäjältä: Juha - 25.06.12 - klo:22:16
Aika hyvään kuosiin saa polven kaatumalla, vaikka on 1-os nahkapuku päällä. :-X
Tuli lauantain tokalla setillä. Sitten kun piti lähteä taas ajamaan niin joku laski öljyt baanalle.
Sunnuntaina vaan buranaa huiviin ja menoks. Oli vähän tuskaista ajaminen, mutta kun sinne asti oli raahautunut ja maksanut ajamisesta, niin ei kai tossa voinut jättää ajamista kesken. peukku_1



Hyvä hoitokeino on laittaa polveen iso rakkolaastari.
Nimim oma polvi parani keväällä 2 viikossa ja ajelut hoitui ilman suurenpia kipuja samantien
.

Juha_K

Kiveksiä ei tarvinut puristella, mutta en olisi pahastunut jos ambulanssin likka olisi niin tehnytkin. :D

edit. ^Ok, tarttee kokeilla kun seuraava ratailu on 15. päivä.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Powered by EzPortal