Jäsenten väliset

Aloittaja nopea57, 22.02.12 - klo:09:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

app

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 02.08.12 - klo:20:27
Lainaus käyttäjältä: app - 02.08.12 - klo:20:18
Lainaus käyttäjältä: jarska - 02.08.12 - klo:20:12
Söin töiden jälkeen pizzan, nukuin kauneusunet, kävin kakkilla ja luin siellä Lucky Lukea...
Jukalla on iso colt, Murmela ajaa dataakin nopeammin ja mic ratsastaa aasilla...pitäsköhän taas siivota jotain ketjuista tänne.

Miten niin? Asiapitoista pohdiskelua. Asiat pitää analysoida perusteellisesti. Moporaattorimme ei njut hjummarra.

No tuolla nopein aika ketjussa mukavasti kehuskeltiin nopeaa aikakehitystä, niin eiköhän se juttu menny taas vanhaan aiheeseen ja asia unohtui.
Pakko kuitenkin jatkaa: ku nyt oon vuoden aikana käyny 10 kertaa radalla, niin 700 ratapäivän jälkeen olen 116 vuotias. Varmaan ajan silloin nopeampaa kuin J ja M - lyödäänkö vetoa ?

Eurokossu vetoo. Oikea ikä on 128 v 14 kk. siis 700:n ratapäivän jälkeen (690 tästä hetkestä).

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: jarska - 02.08.12 - klo:20:12
Jukalla on iso colt,

Autojen merkit tunnet, mutta mallien kanssa vielä hiomista. Se on Runkkari.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: mic - 02.08.12 - klo:19:07

Mun vakaa uskomus on Jukka-sedän kohdalla se, että kulkua riittää jos pää vaan antaa periksi. Tuskinpa pelkällä tekniikalla niin hirveästi lisää löytyy. Ei se vanha vauhti mihinkään häviä, uskallus tuntuu iän myötä katoavan.

Eli kiteytettynä Jukka-setä osaa jo ajaa, mutta nyt tarvis mennä jo enemmän rajoilla saadakseen enemmän vauhtia. Se että tolla kokemuksella ajava kaveri lisää omaa riskitasoa ei lisää muiden riskitasoa. Tietää jo missä mennään ja miten.


Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Tuon olen tiennyt itsekin ja kierrosaikoja vertailemalla vahvistanut luuloani (Motoparkissa en hirveästi jää osaaville pääsuoran jarrusta paluusuoran shikaaniin, mutta kahvilanmutkasta pääsuoran jarruun tulee turpaan niin että kolina käy ja sama Alastarolla nopeissa mutkissa ja Kemoralla).

Toisaalta kokeiluni Hondan pikkulaitteilla vahvisti myös oletuksen siitä, että jotkut osaavat ja jotkut sitten taas eivät. Otin Wehnältä ja kumppaneilta turpaan 6-0 vaikka alla samansortin vehkeet. Osan teki se, etten vaan millään mahtunut katteiden alle (Wehnällä huiput suoralla 143, itselläni 132 vaikka kuinka yritin sulloutua minimopon katteiden alle), mutta päävastuu oli väärissä ajolinjoissa ja siinä, etten edes sillä 15 heppaisella hirviöllä uskaltanut pitää rööriä auki mutkissa. Toisaalta 5 min treeniä ennen kisaa moisella laitteella saattaa selittää osan siitä miksi en pärjännyt ko.luokassa kilpaa ajaville.

Oma valistunut arvaukseni on, että tekniikkaa hiomalla saisin sekunnin, ehkä puolitoista Alastarolla pois. Piriä vetämällä 2-3 sekuntia. Sen jälkeen (alle 1:22-1:21) alkaa tulemaan jo laitteenkin rajat vastaan, veikkaisin. Toisaalta jos tälläkin hetkellä olen jo jaetulla neljännellä tilalla YCC:n kapinoissa: http://www.mp-tuki.fi/index.php?v=jm&s=jm_pisteet niin ei se mieli tee hirveän paljoa kovempaa ajaa, ettei tule sosiaalista painetta luokan vaihtoon. Ei kiinnosta pätkääkään lähteä mihinkään Suomen cuppeihin ajamaan. Jos vauhtia tulee liikaa, niin vaihdan sitten vaikka tyttöpyörään jotta voin pysyä siellä missä hyvältä tuntuu ja kustannukset pysyvät aisoissa. Lukemani mukaan MotoGP:ssäkin n. 80 % kuskeista ei saa mitään palkkaa ja todennäköisyys sinne siirtymisestä lähivuosina lienee alle 50 %, niin eipä jaksa hirveästi stressata. Nyt saa enemmän kiksejä muiden opettamisesta kuin omasta opettelusta, joten tehdään sitä mistä tykätään ja missä tuloksia syntyy ja mistä voi sentään jotain korvaustakin saada. Uskottavuuden säilyttämiseksi kuitenkin tavoite on joka vuosi omaa ennätystä edes jollain radalla parantaa. Tänä vuonna se parani Alastarolla, Botnialla ja Kemoralla ei onnistunut (treeneissä tuskin pääsen alle 1:13 ja kisat mentiin sateella). Katsotaan kuinka käy Motoparkissa. Siellä ei ole tullut vielä yhtään treenattua tällä kaudella, joten voi olla vähän niin ja näin. Räyskälä on arvoitus. Tavoitteet kuitenkin oman ajon suhteen kasassa tälle kaudelle (ennätys parani Alastarolla ja pisteitä enemmän kuin koskaan aikaisemmin), joten tyytyväinen vaikka kausi tähän jo päättyisikin ja pääsisi kalastelemaan.

Tulevaisuuden haaveena ajoittaiset ajopäivät Espanjan lämmössä. Sinne vielä jokunen aika matkaa...
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

app

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 03.08.12 - klo:01:54
Toisaalta kokeiluni Hondan pikkulaitteilla vahvisti myös oletuksen siitä, että jotkut osaavat ja jotkut sitten taas eivät. Otin Wehnältä ja kumppaneilta turpaan 6-0 vaikka alla samansortin vehkeet. Osan teki se, etten vaan millään mahtunut katteiden alle (Wehnällä huiput suoralla 143, itselläni 132 vaikka kuinka yritin sulloutua minimopon katteiden alle), mutta päävastuu oli väärissä ajolinjoissa ja siinä, etten edes sillä 15 heppaisella hirviöllä uskaltanut pitää rööriä auki mutkissa. Toisaalta 5 min treeniä ennen kisaa moisella laitteella saattaa selittää osan siitä miksi en pärjännyt ko.luokassa kilpaa ajaville.


Katseltiin siinä kahvilan mutkan lippupömpeliltä käsin menoanne, ja et todellakaan mahtunut sinne etukatteen taa. Jarrun paikka sinulla oli tasan sama kun Wehnällä kahvilan mutkassa, eikä jäänyt kallistusvaraa juurikaan, eli et turpaas ottanut siinä paljoa. Kevyemmät kuskit pääsi täysin tankkia vasten, mutta sun pitäis talven aikana juosta ~3000 km vähemmillä sapuskoilla, jotta tässä luokassa kärkeä pystyisit hätyyttämään.
Kellotin Wenän kierrosaikoja (1.28.xx- 1.30+), ja sinä jäit näistä 7-10 s. Muutaman ratapäivän treenillä tuosta jokunen sekka pois.

mic

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 03.08.12 - klo:01:54
Lainaus käyttäjältä: mic - 02.08.12 - klo:19:07

Mun vakaa uskomus on Jukka-sedän kohdalla se, että kulkua riittää jos pää vaan antaa periksi. Tuskinpa pelkällä tekniikalla niin hirveästi lisää löytyy. Ei se vanha vauhti mihinkään häviä, uskallus tuntuu iän myötä katoavan.

Eli kiteytettynä Jukka-setä osaa jo ajaa, mutta nyt tarvis mennä jo enemmän rajoilla saadakseen enemmän vauhtia. Se että tolla kokemuksella ajava kaveri lisää omaa riskitasoa ei lisää muiden riskitasoa. Tietää jo missä mennään ja miten.


Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Uskottavuuden säilyttämiseksi kuitenkin tavoite on joka vuosi omaa ennätystä edes jollain radalla parantaa. Tänä vuonna se parani Alastarolla, Botnialla ja Kemoralla ei onnistunut (treeneissä tuskin pääsen alle 1:13 ja kisat mentiin sateella).

Ei se mitään kisoja vaadi. Kyllä itse ainakin useimmin parantanut aikoja treeneissä kuin kisoissa. Oikea moodi päälle vaan ja menoksi.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

MRi

Lainaus käyttäjältä: mic - 03.08.12 - klo:08:29
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 03.08.12 - klo:01:54
Lainaus käyttäjältä: mic - 02.08.12 - klo:19:07

Mun vakaa uskomus on Jukka-sedän kohdalla se, että kulkua riittää jos pää vaan antaa periksi. Tuskinpa pelkällä tekniikalla niin hirveästi lisää löytyy. Ei se vanha vauhti mihinkään häviä, uskallus tuntuu iän myötä katoavan.

Eli kiteytettynä Jukka-setä osaa jo ajaa, mutta nyt tarvis mennä jo enemmän rajoilla saadakseen enemmän vauhtia. Se että tolla kokemuksella ajava kaveri lisää omaa riskitasoa ei lisää muiden riskitasoa. Tietää jo missä mennään ja miten.


Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Uskottavuuden säilyttämiseksi kuitenkin tavoite on joka vuosi omaa ennätystä edes jollain radalla parantaa. Tänä vuonna se parani Alastarolla, Botnialla ja Kemoralla ei onnistunut (treeneissä tuskin pääsen alle 1:13 ja kisat mentiin sateella).

Ei se mitään kisoja vaadi. Kyllä itse ainakin useimmin parantanut aikoja treeneissä kuin kisoissa. Oikea moodi päälle vaan ja menoksi.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Kyllä se moodi vaan helpommin löytyy aika-ajossa tai kisassa. Viime kaudella enkat syntyi treeneissä. Tällä kaudella kisoissa ja aika-ajossa. Tosin treeneissä on tuli pidettyä selkeästi suurempaa riskimarginaalia. Aika-ajoissa ja kisoissa jeesaa kun yleensä alla tuoreet renkaat.

Alastaron kerhokisassa kun sai kerrankin lähdöt kohdilleen niin alkoi tulostakin syntyä. Kisassa joka kierroksella alle aiemman enkan yhtälukuun ottamatta jos pari kymppää sen päälle kun joutui ohittamaan kierroksella. Edellinen enkka skanujen aika-ajossa. Motoparkissa taasen uusi enkka endurancen kisassa.

mic

Lainaus käyttäjältä: MRi - 03.08.12 - klo:10:56
Lainaus käyttäjältä: mic - 03.08.12 - klo:08:29
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 03.08.12 - klo:01:54
Lainaus käyttäjältä: mic - 02.08.12 - klo:19:07

Mun vakaa uskomus on Jukka-sedän kohdalla se, että kulkua riittää jos pää vaan antaa periksi. Tuskinpa pelkällä tekniikalla niin hirveästi lisää löytyy. Ei se vanha vauhti mihinkään häviä, uskallus tuntuu iän myötä katoavan.

Eli kiteytettynä Jukka-setä osaa jo ajaa, mutta nyt tarvis mennä jo enemmän rajoilla saadakseen enemmän vauhtia. Se että tolla kokemuksella ajava kaveri lisää omaa riskitasoa ei lisää muiden riskitasoa. Tietää jo missä mennään ja miten.


Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Uskottavuuden säilyttämiseksi kuitenkin tavoite on joka vuosi omaa ennätystä edes jollain radalla parantaa. Tänä vuonna se parani Alastarolla, Botnialla ja Kemoralla ei onnistunut (treeneissä tuskin pääsen alle 1:13 ja kisat mentiin sateella).

Ei se mitään kisoja vaadi. Kyllä itse ainakin useimmin parantanut aikoja treeneissä kuin kisoissa. Oikea moodi päälle vaan ja menoksi.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Kyllä se moodi vaan helpommin löytyy aika-ajossa tai kisassa. Viime kaudella enkat syntyi treeneissä. Tällä kaudella kisoissa ja aika-ajossa. Tosin treeneissä on tuli pidettyä selkeästi suurempaa riskimarginaalia. Aika-ajoissa ja kisoissa jeesaa kun yleensä alla tuoreet renkaat.

Alastaron kerhokisassa kun sai kerrankin lähdöt kohdilleen niin alkoi tulostakin syntyä. Kisassa joka kierroksella alle aiemman enkan yhtälukuun ottamatta jos pari kymppää sen päälle kun joutui ohittamaan kierroksella. Edellinen enkka skanujen aika-ajossa. Motoparkissa taasen uusi enkka endurancen kisassa.

Juu en toki sitä kiellä etteikö kisoissa onnistuis, mutta ei se pakko ole.

Oma paras alastarossa skanujen aika-ajoissa 1.23.5 ja treeneissä 1.23.6.

Nyt koitetaan tolla r6r:llä päästä edes liki noita aikoja.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

jarska

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 03.08.12 - klo:00:15
Lainaus käyttäjältä: jarska - 02.08.12 - klo:20:12
Jukalla on iso colt,

Autojen merkit tunnet, mutta mallien kanssa vielä hiomista. Se on Runkkari.

Enhän mie tässä yhteydessä mistään autoista puhunna, tuskin tunnen omaanikaan. innocent_1

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: mic - 03.08.12 - klo:08:29
Ei se mitään kisoja vaadi. Kyllä itse ainakin useimmin parantanut aikoja treeneissä kuin kisoissa. Oikea moodi päälle vaan ja menoksi.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Toiset uskaltavat mennä puhumaan naisille selvinpäin, toisilla se vaatii kaatokännin. Itselläni nyt ei vaan moodi tule päälle treeneissä. En minä intissäkään kovinkaan innokkaasti maastoutunut kun huudettiin viheltää-räjähtiä, mutta kun ensimmäisen kerran tuli kovia kohti, niin turpa oli aika nopeasti tantereessa. Pitäisi järjestää joka viikonlopulle kisat niin homma alkaisi rokkaamaan.

Herää kysymys, mikset kisassa aja sitten yhtä kovaa kuin treenatessa? Luulisi silloin tulevan enempi pisteitä? Laitat vaan treenimoodin päälle.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

mic

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 03.08.12 - klo:14:02
Lainaus käyttäjältä: mic - 03.08.12 - klo:08:29
Ei se mitään kisoja vaadi. Kyllä itse ainakin useimmin parantanut aikoja treeneissä kuin kisoissa. Oikea moodi päälle vaan ja menoksi.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Toiset uskaltavat mennä puhumaan naisille selvinpäin, toisilla se vaatii kaatokännin. Itselläni nyt ei vaan moodi tule päälle treeneissä. En minä intissäkään kovinkaan innokkaasti maastoutunut kun huudettiin viheltää-räjähtiä, mutta kun ensimmäisen kerran tuli kovia kohti, niin turpa oli aika nopeasti tantereessa. Pitäisi järjestää joka viikonlopulle kisat niin homma alkaisi rokkaamaan.

Herää kysymys, mikset kisassa aja sitten yhtä kovaa kuin treenatessa? Luulisi silloin tulevan enempi pisteitä? Laitat vaan treenimoodin päälle.

Kisassa tulee aina joku viturallaan moodi päälle. Yleensä jarrut venähtää pitkäksi ja avauksissa tuppaa perä irtoamaan. Liikaa intoa siis. Ja aika vähän on tullut loppujen lopuksi kisoja ajettu maaliin asti. Jos ei olla oltu päällään niin sitten on tekninen vika :)

Jokkiksessa en kaatuillut, mutta b:ssä sitten sitäkin enemmän ongelmia. Suurimmat ongelmat mulla tulee siitä että kilometrejä tulee niin vähän. Ennätys per/kesä on 12 ratapäivää (näissä kisat mukana). Eli normaalisti 7-9 ratapäivää/kausi = liian vähän.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: app - 16.08.12 - klo:14:00
Viittasin muihin tämän kesään spekulaatioihin eri radoilla ja eri henkilöiden toimesta. Ajoin minäkin kesäkuun 7. Alastaron kolmosmutkassa veisuraan, joka oli vaikeasti havaittavissa. Siitä kuitenkin Tango minua heti aamulla varoitti, mutta en vaan nähnyt ennen kun yli ajoin siitä. Se piti laittaa pitkin hampain omaan piikkiin jo senkin takia, että sateen jälkeen ei ratoja luututa.

Laitoin tuon vain siksi, koska jossain ketjussa sanoit (vapaa lainaus ulkomuistista), ajamisesi olevan nyt hallittua. Sitä se ei ainakaan takana tulevan ja sivusta seuraavan (katsomosta) vinkkelistä ollut. En tiedä onko tilanne muutamassa viikossa muuksi muuttunut. Laitoin sinut omalla arvauslistalla siihen ylimpään desiiliin jolla suurin todennäköisyys kaatua radalla. Koulutettavistani kaksi on kuulunut myös tuohon samaan ja se huomioitiin kaato-osien triplamäärässä jo alkukesästä. Tuohon 10 %:n joukkoon kuului aikoinaan herra Mossa ja näytösluontoinen voittajamies Järvenpäästä. Alimpaan desiiliin listaisin itseni lisäksi P. Harjun, H. Haaparannan ja monta muutakin herraa ja kai yhden rouvankin.

Kaatosi siis ennustelin etukäteen, jotta voin sitten sanoa, että tuo nyt oli arvattavissa. Pyörän teknologia (sutimisen esto, absit jne.) auttaa tiettyyn pisteeseen asti, mutta joskus vastaan tulee piste jossa niiden apu loppuu.

Niin kauan kun kaatuilemiset eivät johda muiden suistumiseen radalta tai alituisiin siivoustalkoisiin (öljyvahingot), niin puolestani vaikka viidesti päivässä jos itsestä hyvälle tuntuu. Sitten jos pyörä kusee aina öljyt ladulle, tulee palautetta muiden vaarantamisesta jne. sitten meidän omissa tapahtumissa joudun asiaan puuttumaan, muiden tapahtumissa äänestän jaloillani ja menen pois.

Itselleni budjetoin tälle kaudelle muutaman isomman kaadon (kaksi uutta katesarjaa, clipareita, etu- ja takahäkkiä jne.) tai 5-6 pienempää, mutta vielä ei ole kaatoa tullut vaikka omia rajoja olekin hakemassa tuolla pyörällä. Reilu 700 päivää on radalla treenattu eikä vielä ole naamalleen menty. Kisassakin on kuivalla pystyssä pysytty vaikka kisat ja treenit mukaan laskettuna reilu 10 kertaa minua päin on ajettu. Jännää, etten itse ole kuitenkaan onnistunut vielä muita päin ajelemaan. Sadekelin kisassa kaaduttiin kolme vuotta sitten ja se tuntui kivalta. Kauden viimeisen kisan viimeinen kierros, joten se oli vähän niinkuin tavoitekin.

Tsemiä treenaamiseen. Vittuiluna viestin voi ottaa jos siltä tuntuu, sellaiseksi ei ollut tarkoitettu. Kohtuullisen hyvin tässä on kuitenkin oppinut katsomaan kellä se todennäköisyys kaatua on suurempi kuin jollakin toisella ei. Sen näkee yhden perässä ajetun kierroksen jälkeen ja tuon kisan jälkeen päätin sen sinulle kertoa kun meno näytti aika hurjalta. Parille muullekin kilpakumppanilleni olen aiheesta sanonut ja videolta näyttänyt missä kohti meinaa mopo lähteä lapasesta.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

app

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 16.08.12 - klo:18:48
Laitoin tuon vain siksi, koska jossain ketjussa sanoit (vapaa lainaus ulkomuistista), ajamisesi olevan nyt hallittua. Sitä se ei ainakaan takana tulevan ja sivusta seuraavan (katsomosta) vinkkelistä ollut. En tiedä onko tilanne muutamassa viikossa muuksi muuttunut. Laitoin sinut omalla arvauslistalla siihen ylimpään desiiliin jolla suurin todennäköisyys kaatua radalla. Koulutettavistani kaksi on kuulunut myös tuohon samaan ja se huomioitiin kaato-osien triplamäärässä jo alkukesästä. Tuohon 10 %:n joukkoon kuului aikoinaan herra Mossa ja näytösluontoinen voittajamies Järvenpäästä. Alimpaan desiiliin listaisin itseni lisäksi P. Harjun, H. Haaparannan ja monta muutakin herraa ja kai yhden rouvankin.

Kaatosi siis ennustelin etukäteen, jotta voin sitten sanoa, että tuo nyt oli arvattavissa. Pyörän teknologia (sutimisen esto, absit jne.) auttaa tiettyyn pisteeseen asti, mutta joskus vastaan tulee piste jossa niiden apu loppuu.

Niin kauan kun kaatuilemiset eivät johda muiden suistumiseen radalta tai alituisiin siivoustalkoisiin (öljyvahingot), niin puolestani vaikka viidesti päivässä jos itsestä hyvälle tuntuu. Sitten jos pyörä kusee aina öljyt ladulle, tulee palautetta muiden vaarantamisesta jne. sitten meidän omissa tapahtumissa joudun asiaan puuttumaan, muiden tapahtumissa äänestän jaloillani ja menen pois.

Itselleni budjetoin tälle kaudelle muutaman isomman kaadon (kaksi uutta katesarjaa, clipareita, etu- ja takahäkkiä jne.) tai 5-6 pienempää, mutta vielä ei ole kaatoa tullut vaikka omia rajoja olekin hakemassa tuolla pyörällä. Reilu 700 päivää on radalla treenattu eikä vielä ole naamalleen menty. Kisassakin on kuivalla pystyssä pysytty vaikka kisat ja treenit mukaan laskettuna reilu 10 kertaa minua päin on ajettu. Jännää, etten itse ole kuitenkaan onnistunut vielä muita päin ajelemaan. Sadekelin kisassa kaaduttiin kolme vuotta sitten ja se tuntui kivalta. Kauden viimeisen kisan viimeinen kierros, joten se oli vähän niinkuin tavoitekin.

Tsemiä treenaamiseen. Vittuiluna viestin voi ottaa jos siltä tuntuu, sellaiseksi ei ollut tarkoitettu. Kohtuullisen hyvin tässä on kuitenkin oppinut katsomaan kellä se todennäköisyys kaatua on suurempi kuin jollakin toisella ei. Sen näkee yhden perässä ajetun kierroksen jälkeen ja tuon kisan jälkeen päätin sen sinulle kertoa kun meno näytti aika hurjalta. Parille muullekin kilpakumppanilleni olen aiheesta sanonut ja videolta näyttänyt missä kohti meinaa mopo lähteä lapasesta.

Mä sanoin että en enää spekuloi tällä asialla. paskanajauhanta riitti toisella tapaa ilmaisatuna.

Kirjotin siinä viestissäni, jota ulkomuitsita lainasit, että muuten ajo oli hallussa kyseisessä lähdössä. Olin jo kertonut edellisessä viestissäni silloin, että meno oli tökkivää ja vaappuvaa, polttoaineen loppumisen aiheuttaman pätkimisen takia. keskeytin koko kisan kun meno tosiaan kävi vaaralliseksi. Ja katsopppa se kräsh-lähdön videotallenne uusiksi, jossa murmela takanani ajaessaan, on taltoinut kokonaisuudessaan minun ajoni. Minä jättäydyin toiseksi viimeiseksi kyseisessä lähdössä, saatuani ensin heikon lähdön, mutta myös sen takia, etten lähtenyt sinne ruuhkaan rymistelemään. Ajoin ykkös- ja kakosmutkan hissuksiin ulkolaitaa, missä oli tilaa. Se arvio, jonka luin tuon keskytyneen startin toiminnasta, on tarkistettavissa murmelan kameratallenteena, joka julkaistu tällä foorumilla kerhokisaketjussa.

Menoni ei tule koskaan olemaan täysin varmaa, niin kauan kun radalla ajelen kierrosaikaani yrittäen petrata. Eikä kenelläkään muullakaan, joka tavoittelee kehitystä kierrosajoissa. Silloin joudutaan menemään aina jonkin tason riskillä.

Osta nappularenkaat itsellesi, on minun vastuksseni sinun räyskälän jokkiskisamenoosi. Olisit voinut pari sijaa petrata.

En ole valuttanut pisaraakaan nesteitä millekään radalle koskaan.

app

16.08.12 - klo:20:47 #222 Viimeisin muokkaus: 16.08.12 - klo:21:05 käyttäjältä app
Ja nyt saa koiranleuat jauhaa samaa loppuunkaluttua mädäntynyttä luutaan maailman tappiin. Orgin foorumin näivettynyt näsäviisas tyyli riitti meikäläiselle. Samaa saa****an paskaa viestiketjusta toiseen kierrättäen jauhat Jukka_R, ilman että on pienintäkään rakentavaa arvoa jutuillasi enää.

Radalla vastaan tekemättä jättämisistäni, kuin myös tekemisistäni. Jos tulee henkilöiden välillä epäselvyyksiä, olen paikan päällä kommentteja varten. Itse olen antanut negatiivisen palautteen aina (ainoan kerran) face to face. Se on Sörkan hörhön tyyli.

Vetäydyn kirjoituspuolella  nyt kokonaan tältä foorumilta, ja jatkan tuolla bmwsportbikes-puolella. Lueskelen kommentteja, koska tietolähteenä tämä foorumi on erinomainen.

Lisäys: Samaa asiaa vingutaan vittuilunsävyisellä tyylillä, kuin vanhat juoruakat ja äijät. Kääntyy negatiiviseen joka ikinen heitto, jonka tänne(kin) nykyään jonkun toimesta tulee heitettyä huolimattomalla artikulaatiolla. Hauskaahan tämä foorumikirjoittelu ei saa olla missään kohtaa. Tärkeintä on toistaa toistamistaan omaa erinomaisuuttaan omassa tyylissään asioita tarkastella ja tehdä.

jarska

Nojoo, eiköhän vihelletä peli poikki näille kaatumisten ennustuksille ja yleensäkin konttaamisten ruotimiselle tällä tasolla.
Taatusti mennään riskirajoilla kaikki, jotka radalle keulansa kääntää, jotkut enemmän, jotkut vähemmän.

Jukka_R:n rapiat 700 ajopäivää yhdellä sadepäivän pusulla ja vankkumattomat lahjansa ovat varmaan jo tulleet kaikille vähintäänkin selväksi tällä toiston määrällä, vai onko vielä joku joka ei ole päässyt niistä kirjoitusten muodossa nauttimaan.

App on sikäli oikeessa, et ei jatketa tällaista linjaa, tän tason vänkytyksiä saa lukea jo ihan tarpeeksi muualtakin.
Hel*etisti tietotaitoa ollaan saatu varmaan kaikki, turhat nälvimiset pois ja jatketaan reilulla otteella.



Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: app - 16.08.12 - klo:20:47
Ja nyt saa koiranleuat jauhaa samaa loppuunkaluttua mädäntynyttä luutaan maailman tappiin. Orgin foorumin näivettynyt näsäviisas tyyli riitti meikäläiselle. Samaa saa****an paskaa viestiketjusta toiseen kierrättäen jauhat Jukka_R, ilman että on pienintäkään rakentavaa arvoa jutuillasi enää.

Kuunneltuani antamaasi palautetta (huusit naama punaisena niin, että täytyi ihan 100 metrin päästä tulla katsomaan, mikä hel***ti siellä on irti) edessäsi tötöilleelle, päätin, että ehkä parempi antaa nämä palautteetkin pienen hajuraon kautta ettet vain päälle käy. Minua päin on ajettu, viimeksi Räyskälässä ja en kyllä kertaakaan muista, että olisin kurkku suorana rääkynyt varikolla kenellekään. Samalle kaverille itsekin annoin palautetta pariin kertaan kun oli toiminut annettujen ohjeiden vastaisesti. Huutamatta meni viesti perille tai ainakin yritin saada asian perille.

Puolestani näistä saa ihan vapaasti vetää hernettä nenään. 3-4 kuskia ilmoitti minulle lopettavansa YCC:ssä ajot erään koheltajan takia muutama vuosi sitten. Jätkä oli jatkuvasti naamallaan ja suuri riski muille, nyttemmin onneksi jo siirtynyt muihin harrastuksiin. Hänelle sanoin suoraan, että toivoisin lopettavan kun viesti ei mennyt jakeluun vaikka kuinka yritettiin takoa, pari kertaa jopa fyysisesti. Onneksi ilmeisesti rahat loppuivat tai mikä olikaan, muttei ei ole enää näkynyt.

Itse annan palautetta suoraan ja olen tavannut esiintyä omalla nimelläni. Otan myös neuvoista vaarin enkä sen enempää puutu ajotyyliisi. Jos pidät itse sitä turvallisena, se olkoon sinun asiasi. Siltä se ei kuitenkaan näyttänyt eikä se ilmeisesti sitä ole ollutkaan. Olen pahoillani suorasukaisuudestani. Sellaiseen olen tottunut kun olen aika suoria palautteita itsekin saanut.

Jos tehdään sellainen diili, että minä teippaan näppäimistön, niin teippaatko sinä huulet? Se voisi helpottaa monen elämää, tosin vähentää väriä ja värikkyyttä menosta. Omavalintaisen hymiön saa laittaa tähän halutessaan.

Mutta ylihuomenna jatketaan radalla. Minä menen katselemaan jos vaikka mallia saisin kuinka ykkösen ja kakkosen välinen ajetaan, mikäli kestän edes hetken perässä kun mies jonka edessä valtaosa nopean ryhmän kuskeista on tulppana, saapuu siihen. 

P.S. Muistahan ilmoittautua Motoparkkiin. Siellä sitten kokeillaan väännöt radalla, kunhan nyt ei liian pienillä marginaaleilla ohitella.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

Powered by EzPortal