Shifteri K4 tonniseen gixxeriin

Aloittaja marko_, 08.10.12 - klo:11:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

marko_

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 09.10.12 - klo:19:13

Ei ole tarvetta, koska mulla on Cordonan PQ8 ;)

Minkä mää nyt sitte tuohon omaan hommaisin ettei tarvis heti alkaa päivittämään?

Juha_K

^Jaa a, kai siihen vaikuttaa paljonko olet valmis sijoittamaan.
Tollanen stand alone shifteri on siitä kätevä, että sen voit siirtää seuraavaan mopoon.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

marko_

09.10.12 - klo:19:46 #17 Viimeisin muokkaus: 09.10.12 - klo:19:50 käyttäjältä marko_
Voihan siihen käyttää rahaa jos sen kerran voi siirtää pyörästä toiseen. Ehdota jotain?




Mikä se osa olis mikä tuoho dynojetin systeemiin pitäis ostaa?
Tämä pelkästään:
https://cart.dynojet.com/p-806-pressure-shift-sensor-push-type.aspx

Hukkapätkä

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 09.10.12 - klo:19:46
Voihan siihen käyttää rahaa jos sen kerran voi siirtää pyörästä toiseen. Ehdota jotain?




Mikä se osa olis mikä tuoho dynojetin systeemiin pitäis ostaa?
Tämä pelkästään:
https://cart.dynojet.com/p-806-pressure-shift-sensor-push-type.aspx



Cordona http://www.dragrace.fi/product_info.php?cPath=763&products_id=14881&osCsid=q43nn4r7m57c53dbvu9tl70bv6

Omaan pyörään laitoin viime talvena tuon kyseisen linkin Cordonan. Omasta mielestäni kokonaisuutena parempi ostos, mitä tuo Dynojetin peruspökäle.
Mulla entisessä pyörässä shifteri katkoi vaan polttoaineen syöttöä PC3:n kautta. Ja aika paska se mielestäni oli nykyiseen PC3 + Ignition Modulen sytkää katkovaan systeemiin. Et tämmösiä ajatuksia täältäpäin..



rranta

Itellä kans corona PQ8 ja toimii ku tupakki.

murmela

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 09.10.12 - klo:17:39
Lainaus käyttäjältä: murmela - 09.10.12 - klo:17:16
Vaiha mopoos K7:n ecu niin saat shifterin suoraan ecuun kiinni/ ecueditorilla muokattua/ aktivoitua.

Miten iso homma on saada passaamaan? Vai meneekö se heittämällä...

Ei mene ihan heittämällä, mutta passaaminenkaan ei oo mikään iso homma.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

marko_

No mitä pitää tehä että saa passaamaan?

Sitte joutuu säätämään koko boksin uusiks. Kuulostaa hullulta miten voi saada toimimaan kun suuttimiakin on erimäärä noissa laitteissa mutta pakko se on uskoa jos kerran näin sanotaan. Onko tuo uudemman boksin ohjelmointi tosi työlästä ja joutuukos siitä sytkäkarttojaki muokkaamaan vai käykö ne samat sytkäkartat tuohon vanhempaan moottoriin?

murmela

Lainaus käyttäjältä: marko_ - 10.10.12 - klo:21:42
No mitä pitää tehä että saa passaamaan?

Sitte joutuu säätämään koko boksin uusiks. Kuulostaa hullulta miten voi saada toimimaan kun suuttimiakin on erimäärä noissa laitteissa mutta pakko se on uskoa jos kerran näin sanotaan. Onko tuo uudemman boksin ohjelmointi tosi työlästä ja joutuukos siitä sytkäkarttojaki muokkaamaan vai käykö ne samat sytkäkartat tuohon vanhempaan moottoriin?

Lisäinfoa millä pääset alkuun:
http://ecuhacking.activeboard.com/t48131048/07-gsxr-ecu-onto-an-06-gsxr/
http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=319661
http://ecuhacking.activeboard.com/t45954611/converting-k3-1000-to-k7-1000-ecu-and-harness/
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Juha_K

Lainaus käyttäjältä: murmela - 10.10.12 - klo:22:14
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 10.10.12 - klo:21:42
No mitä pitää tehä että saa passaamaan?

Sitte joutuu säätämään koko boksin uusiks. Kuulostaa hullulta miten voi saada toimimaan kun suuttimiakin on erimäärä noissa laitteissa mutta pakko se on uskoa jos kerran näin sanotaan. Onko tuo uudemman boksin ohjelmointi tosi työlästä ja joutuukos siitä sytkäkarttojaki muokkaamaan vai käykö ne samat sytkäkartat tuohon vanhempaan moottoriin?

Lisäinfoa millä pääset alkuun:
http://ecuhacking.activeboard.com/t48131048/07-gsxr-ecu-onto-an-06-gsxr/
http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=319661
http://ecuhacking.activeboard.com/t45954611/converting-k3-1000-to-k7-1000-ecu-and-harness/

Muistelinkin, että ei se ihan heittämällä mennyt. K7 nokat, sensoreita, johtosarjaa jne. Taitaa tulla halvemmaksi ostaa suoraan esim. Cordona.

Sä et vielä vastannut siihen, että miksi et ole asentanut sytkäboxia? Jos olisin sinun tilanteessa, niin ostaisin Cordonan anturin, jota myös Hukkapätkä tuossa yllä suosittelee, asentaisin sytkäboxin ja olisin tyytyväinen, koska jäisi vielä rahaa ratapäiviin/renkaisiin.
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

murmela

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 11.10.12 - klo:08:47
Lainaus käyttäjältä: murmela - 10.10.12 - klo:22:14
Lainaus käyttäjältä: marko_ - 10.10.12 - klo:21:42
No mitä pitää tehä että saa passaamaan?

Sitte joutuu säätämään koko boksin uusiks. Kuulostaa hullulta miten voi saada toimimaan kun suuttimiakin on erimäärä noissa laitteissa mutta pakko se on uskoa jos kerran näin sanotaan. Onko tuo uudemman boksin ohjelmointi tosi työlästä ja joutuukos siitä sytkäkarttojaki muokkaamaan vai käykö ne samat sytkäkartat tuohon vanhempaan moottoriin?

Lisäinfoa millä pääset alkuun:
http://ecuhacking.activeboard.com/t48131048/07-gsxr-ecu-onto-an-06-gsxr/
http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=319661
http://ecuhacking.activeboard.com/t45954611/converting-k3-1000-to-k7-1000-ecu-and-harness/

Muistelinkin, että ei se ihan heittämällä mennyt. K7 nokat, sensoreita, johtosarjaa jne. Taitaa tulla halvemmaksi ostaa suoraan esim. Cordona.

Ei tarvitse. K7 ecu ja nokkasensori riittää. Ja jos ei halua johtoja järjestellä uusiksi, niin sit vaihtoehtona on se K7 johtosarja.
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Juha_K

11.10.12 - klo:12:54 #25 Viimeisin muokkaus: 11.10.12 - klo:12:56 käyttäjältä Juha_K
Lainaus käyttäjältä: murmela - 11.10.12 - klo:12:47
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 11.10.12 - klo:08:47
Muistelinkin, että ei se ihan heittämällä mennyt. K7 nokat, sensoreita, johtosarjaa jne. Taitaa tulla halvemmaksi ostaa suoraan esim. Cordona.

Ei tarvitse. K7 ecu ja nokkasensori riittää. Ja jos ei halua johtoja järjestellä uusiksi, niin sit vaihtoehtona on se K7 johtosarja.
Lainaathink it is pretty much wiring harness, switch blocks and tb cables, dash, cams, cam sensor, ignition crank, just off the top of my head.
Uudemmissa nokissa on joku pinni tms., vanhoissa ei ole sitä., mutta vaikka toimisi vanhoillakin, niin aika paljon saa tehdä shifterin eteen. Sitten vielä säätö ym. muuta pientä...
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

murmela

Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 11.10.12 - klo:12:54
aika paljon saa tehdä shifterin eteen. Sitten vielä säätö ym. muuta pientä...
Niinno, jos helpolla haluu päästä niin vaihtaa koko mopon K4->K7.  idea_1
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Juha_K

11.10.12 - klo:13:53 #27 Viimeisin muokkaus: 11.10.12 - klo:14:10 käyttäjältä Juha_K
Lainaus käyttäjältä: murmela - 11.10.12 - klo:13:38
Lainaus käyttäjältä: Juha_K - 11.10.12 - klo:12:54
aika paljon saa tehdä shifterin eteen. Sitten vielä säätö ym. muuta pientä...
Niinno, jos helpolla haluu päästä niin vaihtaa koko mopon K4->K7.  idea_1
Ja silti joutuu ostamaan anturin, jolla selviäisi jo tässä tilanteessa, mutta muuten hyvä syy shifterin hankkimiselle taloudellisesti. peukku_1
K5 1000

Perus ECU flashaus onnistuu GSX-R K5-L1 1000 ja K6-L5 600/750

Mikko K.

Moikka!

Täällä kans pukkaa shifteri kuumetta... tosin ei listalla ihan ekana, koska budjetti on rajallinen. Onko tuosta laitoksesta jollain kokemusta k3/k4?

http://www.danosperformance.com/Suzuki%20GSXR%20Quick%20Shifter.htm

Powered by EzPortal