SM Road Racing Botniaring 25.05.2014

Aloittaja pr7, 07.04.14 - klo:20:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: murmela - 14.05.14 - klo:12:23
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 14.05.14 - klo:12:05
Mikähän tuossa aikataulussakin on, että se on noin suuri salaisuus?
No kato ku kyllähän sä tiedät; vapaaehtoisvoimin. Se käy selitykseks aina ku joku vähän mättää.
Ai niin, sehän se on. Kun tehdään vapaaehtosesti niin saa rauhassa tehä hommat perseelleen, koska vapaaehtoistyö.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

pena1

Lainaus käyttäjältä: murmela - 14.05.14 - klo:12:23
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 14.05.14 - klo:12:05
Mikähän tuossa aikataulussakin on, että se on noin suuri salaisuus?
No kato ku kyllähän sä tiedät; vapaaehtoisvoimin. Se käy selitykseks aina ku joku vähän mättää.

Ei voi olla mikään salaisuus, Jos aikataulu tehdään ilmoittautumisajan päätyttyä. Kuten slowrider jo oikein päättelikin, aika ratkaiseva asia on ajetaanko A ja B yhdessä.

Ese70

Toinen näkökanta YCC:n kilpailumaksun suuruuteen:

Minulle kilpaileminen on tämän lajin ja harrastuksen suola, vaikka ainuttakaan pokaalia ei ole toistaiseksi käteen lyöty. Jokainen kilpailu, johon pääsee osallistumaan, on kokemisen ja osallistumisen arvoinen - oli tulos mikä hyvänsä. Kilpailupäivä on aina juhlapäivä, siinä adrenaliinin tuiskeessa on ihan sama maksaako laskennallinen kierros 10 eur vai 30 eur. Kisaviikonloppuna olen osa RR-perhettä, olen valmis kantamaan korteni kekoon niin osallistumismaksun muodossa kuin omantasoisella suorituksella radalla.

Kun aloitin ratamoottoripyöräilyn, niin ensimmäisen ratapyöräni myyjä ohjeisti sarkastisesti, että "kaikki maksaa vähintään satasen". Tämä on kallis harrastus, osallistumismaksut ovat kuitenkin kausibudjetista aika pieni osa. En jäisi kisoista pois tämän suuruisen osallistumismaksun takia, motkottaisin toki ilmoittautuessa kisajärjestäjille.

Mukavaa kisakautta kaikille!


Damsku

Lainaus käyttäjältä: Ese70 - 14.05.14 - klo:22:43
Toinen näkökanta YCC:n kilpailumaksun suuruuteen:

Minulle kilpaileminen on tämän lajin ja harrastuksen suola, vaikka ainuttakaan pokaalia ei ole toistaiseksi käteen lyöty. Jokainen kilpailu, johon pääsee osallistumaan, on kokemisen ja osallistumisen arvoinen - oli tulos mikä hyvänsä. Kilpailupäivä on aina juhlapäivä, siinä adrenaliinin tuiskeessa on ihan sama maksaako laskennallinen kierros 10 eur vai 30 eur. Kisaviikonloppuna olen osa RR-perhettä, olen valmis kantamaan korteni kekoon niin osallistumismaksun muodossa kuin omantasoisella suorituksella radalla.

Kun aloitin ratamoottoripyöräilyn, niin ensimmäisen ratapyöräni myyjä ohjeisti sarkastisesti, että "kaikki maksaa vähintään satasen". Tämä on kallis harrastus, osallistumismaksut ovat kuitenkin kausibudjetista aika pieni osa. En jäisi kisoista pois tämän suuruisen osallistumismaksun takia, motkottaisin toki ilmoittautuessa kisajärjestäjille.

Mukavaa kisakautta kaikille!

Noilla argumenteilla vastauksen ymmärtäisin jos kitinän aihe ois kisaamisen hinta ylipäänsä. Tässä taitaa olla ongelmana eri luokkien hinnoittelu, joka häätää ihmiset YCC:stä mielummin ajamaan B-sarjoja.

tonibergholm

Ei mulle tuo ~200€ hinta ole nillityksen aihe, vaan tuo kisan pituus. Vaivaisen seitsemän kierroksen tähden en viitsi vaivautua ja ottaa vielä perjantailta takkiin, n. 800€ laskutettavaa duuniaikaa. Ennemmin sitä vääntäisi itsensä ihan piippuun jollain motogp-pituisella kisalla. Tuo botnia on vielä itselle rata, jolla en ole ajanut kuin kerran (sillä lyhyellä radalla) ja tuo tunti perjantaina on aika vähäinen treenihetki kisaa ajatellen.

pienisopoapina

Minä taas nilitän kaikesta. Me tarvitaan kolmea/neljää eri kilpailutasoa, jotta harrastuksen suosio pysyisi edes nykyisellään tai mieluummin kasvaisi entisiin lukemiin (YCC kaksi lähtöä). Tällä menolla YCC latistuu, B latistuu ja sen myötä A ei saa uusia kuskeja.
Kaiken perusta on reilusti järjestetty YCC, johon on helppo osallistua kuten sen alkuperäinen idea on: YCC
Alunperinhän YCC ei ollut SM-kisojen yhteydessä vaan ajoharjoittelutapahtumissa. SM-kisojen yhteydessä YCC kuskit helpommin haistelevat "oikeiden" luokkien tunnelmaa ja se saattaa synnyttää halun tulla uusiksi "Vehniäisiksi".

- ajajatutkinnot joka radalle ajoharjoittelutapahtuman kylkeen
- YCC yksipäiväisenä
- YCC edullisempana/helpompana kuin sponsoriluokat(A ja B)
- B:n lähtö alkukesästä YCC:n kanssa, loppukesästä A:n kanssa


www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Mikko K.

15.05.14 - klo:08:57 #51 Viimeisin muokkaus: 15.05.14 - klo:09:05 käyttäjältä Mikko K.
Lainaus käyttäjältä: pena1 - 14.05.14 - klo:21:34
Lainaus käyttäjältä: murmela - 14.05.14 - klo:12:23
Lainaus käyttäjältä: Nitrous - 14.05.14 - klo:12:05
Mikähän tuossa aikataulussakin on, että se on noin suuri salaisuus?
No kato ku kyllähän sä tiedät; vapaaehtoisvoimin. Se käy selitykseks aina ku joku vähän mättää.

Ei voi olla mikään salaisuus, Jos aikataulu tehdään ilmoittautumisajan päätyttyä. Kuten slowrider jo oikein päättelikin, aika ratkaiseva asia on ajetaanko A ja B yhdessä.

Mulle tuli ainakin jo järjestäjän infopaketti postissa aikatauluineen. Siellä Wehnä taitaa jo vähän vapista kun foorumin nopiat turistikuskit on samalla viivalla :P

EDIT: Ei kai kukaan oikeaa postia saa, mutta siis posti == sähköposti.

jarska

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 15.05.14 - klo:08:57
Siellä Wehnä taitaa jo vähän vapista kun foorumin nopiat turistikuskit on samalla viivalla :P

Kyllä, ja asensi hädissään Pemariinsa Biitubon alustan.

jussi040

Huomenna lähtee karavaani kohti Botniaringiä

Cat

Niki ajo ohi, pysyin pari mutkaa näköeisyydellä. Jeesus miten komeesti se vie tota pyörää!

Itellä menee päi v***ua.  Ekalla setillä repes rengas tokalla pyörä pätki, oli akun napa irronnu.Nyt kolmas setti ja parempi alkaa kulkemaan prkl!!

Nitrous

Lainaus käyttäjältä: Cat - 23.05.14 - klo:14:31
Niki ajo ohi, pysyin pari mutkaa näköeisyydellä. Jeesus miten komeesti se vie tota pyörää!

Itellä menee päi v***ua.  Ekalla setillä repes rengas tokalla pyörä pätki, oli akun napa irronnu.Nyt kolmas setti ja parempi alkaa kulkemaan prkl!!

Muista hymyillä.
Kaikki ajotekniikkaan liittyvät kirjoitukseni ovat vain omia mielipiteitäni ja jokainen kokeilee niitä omalla vastuullaan. Se mikä toimii minulle, ei välttämättä toimi muille.
https://www.facebook.com/EsaTirkkonenNo7

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: Cat - 23.05.14 - klo:14:31
Niki ajo ohi, pysyin pari mutkaa näköeisyydellä. Jeesus miten komeesti se vie tota pyörää!

Itellä menee päi v***ua.  Ekalla setillä repes rengas tokalla pyörä pätki, oli akun napa irronnu.Nyt kolmas setti ja parempi alkaa kulkemaan prkl!!

ISOT kiitokset tunnelmista. Ei muutaku hanaa.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Mikko K.

Täällä o hyvä nopea ryhmä... ei tartte alvariinsa ohitella.

slowrider

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 23.05.14 - klo:16:59
Täällä o hyvä nopea ryhmä... ei tartte alvariinsa ohitella.

Eikä muuten ole vetoavusta puutetta :-)

pienisopoapina

24.05.14 - klo:09:11 #59 Viimeisin muokkaus: 24.05.14 - klo:12:03 käyttäjältä pienisopoapina
Tuloksia voi seurata täältä:


http://www.lundahl.info/amb2live/view.php
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Powered by EzPortal