Sm roadracing kemora 13-15.06.2014

Aloittaja Puistolan, 28.05.14 - klo:23:44

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Xper77i

Joo..päälleenhän sitä mentiin..ihan kirjaimellisesti tällä kertaa..5 mutkassa hihgsider.
Kunnossa ollaan, niska vähän murtunu ja munuaisessa ruhjeita. Tilanteeseen nähden pidän vammoja melkoisen pieninä, vauhtia kuitenkin oli 178 kmh kun pyörä heitti kyydistä.
Ma töölöön jatkamaan tutkimuksia ja niskatuella mennään koko kesä :/

Mut täähän kuuluu tähän hommaan!
Ensi kaudella sitten taas :)

pienisopoapina

www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

jarska

Kiitos, olipa mukava kattoo kisat Wperspektiivistä. airrev_1

Mane

innocent_1

Wper

Kattokaa se mun lähtö oikeen tarkkaan. Mä voin kans ruveta pitämään noita lähtöharjoitus kursseja.  hihi1
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

Streethawk

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 15.06.14 - klo:12:50
weeberi kerkes jo laittaa juutuupiin ycc:n:

Aika hätäiset lähtövalot.

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: Wper - 15.06.14 - klo:13:20
Kattokaa se mun lähtö oikeen tarkkaan. Mä voin kans ruveta pitämään noita lähtöharjoitus kursseja.  hihi1
Kiva ku munasit - saatiin parempi video. Oli varmaan kiva ajaa, kun sai koko kisan jahdata toisia.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Wper

Harmittaa kyllä, kun olis voinu taistella paremmistakin sijoituksista, mut siinähän se kisaamisen hauskuus onkin. Olin asennoitunut ajamaan kolmen sakkiin, lähtöpaikka hyvä ja muutamassa sekunnissa homma kääntyi ihan päälaelleen.  
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

Mane

Lainaus käyttäjältä: Wper - 15.06.14 - klo:13:34
Harmittaa kyllä, kun olis voinu taistella paremmistakin sijoituksista, mut siinähän se kisaamisen hauskuus onkin. Olin asennoitunut ajamaan kolmen sakkiin, lähtöpaikka hyvä ja muutamassa sekunnissa homma kääntyi ihan päälaelleen.  
Mulla oli vähän samat suunnitelmat,mut ne karis kyllä nopsaan ennen ekaa kun joutu jarruttaa oikein miehekkäästi,etten ajanu sun takarenkaaseen!
Lähtö aika pirun tärkee onnistua,jos aikoo siinä kärjessä ajella maaliin!?
innocent_1

pienisopoapina

Catille tuplat.
Wehnä kuittasi.
Slowrideri paransi enkkaansa 0.005 sekunttia.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

heippa

Kaikki naiset näkyy kaatuneen viikonlopun aikana, joten tais olla ihan hyvä että en kisaan lähtenyt. Kaikille kaatuneille tsemppiä ja sijoittuneille onnea. On se jännää seurata näitä kotosohvalta, kun ei tiijä mitä siellä tapahtuu  :o

Vuorela

Kaatuneille paranemisia tätäkin kautta ja onnea menestyneille.
Jos jokin asia pistää tuloksista silmään, niin Veistola pisti ennätyksensä aika rytinällä uusiksi ja tais olla tänään aika hyvää vääntöä kisassakin. Mitäs tuo ennätys nyt tässä kesäkuun puolella on parantunut? Jotain 3s luokkaa? Pyttyjäkin tulee siihen tahtiin että saa leveämpää takanreunaa alkaa suunnittelemaan ;)

pienisopoapina

15.06.14 - klo:20:09 #72 Viimeisin muokkaus: 15.06.14 - klo:21:34 käyttäjältä pienisopoapina
Tästä mitään iloa ole ja virheitäkin siinä voi olla, mutta kiva käppyrä.
muokkasu:
ja toinenkin käppyrä
taas muokkasu:
sijoituskäppyrä eriäppäin ja lähtöruutu.
taas taas muokkasu:
Libreoffice calc -tiedosto, jos joku haluaa vaikka poistella ylimääräisiä kuskeja vertailusta
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Mane

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 15.06.14 - klo:20:09
Tästä mitään iloa ole ja virheitäkin siinä voi olla, mutta kiva käppyrä.
muokkasu:
ja toinenkin käppyrä
taas muokkasu:
sijoituskäppyrä eriäppäin ja lähtöruutu.
taas taas muokkasu:
Libreoffice calc -tiedosto, jos joku haluaa vaikka poistella ylimääräisiä kuskeja vertailusta
Ihan hauska tapa kattella sijoitukset kisan ajalta!
:o
innocent_1

murmela

Juu, käppyrät on aina kivoja.<3
Jarrut paskana, paha hidastaa.

Powered by EzPortal