Kerhokilpailu Kemora 29.6.2014 tuotannossa

Aloittaja Jukka_R, 07.06.14 - klo:11:30

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jukka_R

http://mp-tuki.fi/index.php?v=jm&s=jm_ilmoittautuminen

Olisi ihan mukava jos ne jotka ovat noita kerhokisoja Kemorallekin toivoneet, niihin sitten myös osallistuisivat. Jos kesäkuulle ei tule osallistujia ei elokuun keikalla kerhokisaa järjestetä. Hinta ei nyt varmasti päätä huimaa (25 euroa ennakkoon, paikan päällä 50).

Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

app

Kilpailuun ilmottautuminen ei taida olla vielä auki? Yritin äsken mutta een onnistunut. Saattaa kuitenkin olla olla että jälleen kerran atk-avuttomuus laittoi miehen kiertämään kehää Tuen sivuilla. Yritän myöhemmin uudelleen.
Joka tapauksessa minä olen mukana, jos siihen asti pääsen yhtenä kappaleena.

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: app - 07.06.14 - klo:13:28
Kilpailuun ilmottautuminen ei taida olla vielä auki? Yritin äsken mutta een onnistunut. Saattaa kuitenkin olla olla että jälleen kerran atk-avuttomuus laittoi miehen kiertämään kehää Tuen sivuilla. Yritän myöhemmin uudelleen.
Joka tapauksessa minä olen mukana, jos siihen asti pääsen yhtenä kappaleena.

Munin tietenkin tuonkin. Vuotta 0000 ei kuulemma ole, joten piti laittaa päättymisvuodeksi 2014. Nyt toiminee.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 07.06.14 - klo:17:34
Nyt toiminee.

Ny se vaatii luokkaa "Kilpailuluokka virheellinen. Valitse kilpailuluokka valikosta."
eikä alasvetovalikossa oo mitään mitä valita.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Jukka_R

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 08.06.14 - klo:17:02
Lainaus käyttäjältä: Jukka_R - 07.06.14 - klo:17:34
Nyt toiminee.

Ny se vaatii luokkaa "Kilpailuluokka virheellinen. Valitse kilpailuluokka valikosta."
eikä alasvetovalikossa oo mitään mitä valita.

Sarjakuvasankari Vituiksmän ollut asialla.

Nyt toimii. Jos ei ole lisenssiä, niin laittakaan täppä kohtaan kertalisenssi. Kerhokisassa ei ole pakollinen, mutta muutoin ei pääse eteenpäin ja koodaamiseen menee vuosi, joten ohittakaa laittamalla kertalisenssi ja syntymäaika kehiin. Näyttäisi jo yksi ilmoittautunut olevan.
Sähköpostina toimii jukka.relander(ät)pp.inet.fi

pienisopoapina

Muistutanpa tästä Kemoran kerhokisasta ja haastan kaikki Kemoran YCC:ssä minua nopeammat osallistumaan. Aion olla nyt nopeempi.
Kipin kapin ilmoittautumaan !!
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Mikko K.

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 19.06.14 - klo:13:07
Muistutanpa tästä Kemoran kerhokisasta ja haastan kaikki Kemoran YCC:ssä minua nopeammat osallistumaan. Aion olla nyt nopeempi.
Kipin kapin ilmoittautumaan !!

Vois tulla treenaamaan yhen startin jos vaan saan pyörän teipattua nippuun.

Tango

Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 19.06.14 - klo:13:07
Muistutanpa tästä Kemoran kerhokisasta ja haastan kaikki Kemoran YCC:ssä minua nopeammat osallistumaan. Aion olla nyt nopeempi.
Kipin kapin ilmoittautumaan !!

Kiitos muistutuksesta. Ilmoittauduin ja maksoin. Haasteen ehdot eivät kohdallani täyty, koska olen sinua hitaampi enkä edes osallistunut Kemoran YCC-kisaan (en ollut kilpa-ajokunnossa, mutta nyt alkaa elämä voittaa ja uusia katteitakin maalaillaan).

Koska uhoaminen kuuluu asiaan, niin ilmoitan, että aion voittaa sinut. Jos ei muu auta, niin oikaisen hieman.

murmela

Jokos @jarska on lähossä viivalle...?
Jarrut paskana, paha hidastaa.

pienisopoapina

Lainaus käyttäjältä: Tango - 19.06.14 - klo:16:39
Koska uhoaminen kuuluu asiaan, niin ilmoitan, että aion voittaa sinut. Jos ei muu auta, niin oikaisen hieman.

Ei tuu onnistumaan. Oon katellu Jukka_r:n lähtöjä youtubesta ja olen jo melkein yhtä hyvä lähtijä. Ykkösmutkassa ollaan Jukka_r:n kanssa kahdestaan kärjessä. Vedetään toisiamme kirittäen koko kisa. Kumpikin parantaa oma ennätystään, mutta minä voitan kun ohitan viimeisellä kierroksella paluusuoran jarrussa.
www.pienisopoapina.com
ycc 530 scc 530

Mikko K.

19.06.14 - klo:23:03 #10 Viimeisin muokkaus: 19.06.14 - klo:23:05 käyttäjältä Mikko K.
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 19.06.14 - klo:23:00
Lainaus käyttäjältä: Tango - 19.06.14 - klo:16:39
Koska uhoaminen kuuluu asiaan, niin ilmoitan, että aion voittaa sinut. Jos ei muu auta, niin oikaisen hieman.

Ei tuu onnistumaan. Oon katellu Jukka_r:n lähtöjä youtubesta ja olen jo melkein yhtä hyvä lähtijä. Ykkösmutkassa ollaan Jukka_r:n kanssa kahdestaan kärjessä. Vedetään toisiamme kirittäen koko kisa. Kumpikin parantaa oma ennätystään, mutta minä voitan kun ohitan viimeisellä kierroksella paluusuoran jarrussa.

Yks Yamaha lisää mukana. Toivottavasti saadaan gridi täyteen. Halpaa toi ainakin on ku saippua. Ja jätä se ohitus kahvilan jarruun niin tulee jännempi kisa.

app

Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 19.06.14 - klo:23:03
Lainaus käyttäjältä: pienisopoapina - 19.06.14 - klo:23:00
Lainaus käyttäjältä: Tango - 19.06.14 - klo:16:39
Koska uhoaminen kuuluu asiaan, niin ilmoitan, että aion voittaa sinut. Jos ei muu auta, niin oikaisen hieman.

Ei tuu onnistumaan. Oon katellu Jukka_r:n lähtöjä youtubesta ja olen jo melkein yhtä hyvä lähtijä. Ykkösmutkassa ollaan Jukka_r:n kanssa kahdestaan kärjessä. Vedetään toisiamme kirittäen koko kisa. Kumpikin parantaa oma ennätystään, mutta minä voitan kun ohitan viimeisellä kierroksella paluusuoran jarrussa.

Yks Yamaha lisää mukana. Toivottavasti saadaan gridi täyteen. Halpaa toi ainakin on ku saippua. Ja jätä se ohitus kahvilan jarruun niin tulee jännempi kisa.

Ilmottauduin jo ajat sitten. Kerhokisassa vedetäänkin sit isookovaa. Jokkiksessa vasta verryteltiin.

On kyllä törkeetä ettää joutuu maksamaan kisasta 25,-. mun mielestä 24,- ois kohtuuhinta.

murmela

Lainaus käyttäjältä: app - 19.06.14 - klo:23:42
Ilmottauduin jo ajat sitten. Kerhokisassa vedetäänkin sit isookovaa. Jokkiksessa vasta verryteltiin.

On kyllä törkeetä ettää joutuu maksamaan kisasta 25,-. mun mielestä 24,- ois kohtuuhinta.
Mä voin sponssaa sulle sen euron, nii ei tuu paha mieli.

Varokaa sit sinistä pikkuninjaa ja sen ajolinjoja. Ne voi olla aika yllättävät kun yrittän olla tulppana. hihi1
Jarrut paskana, paha hidastaa.

app

Lainaus käyttäjältä: murmela - 20.06.14 - klo:00:08
Mä voin sponssaa sulle sen euron, nii ei tuu paha mieli

Tuli jo, ei voi auttaa ku pahanmielenesto ei v***u toiminu ajoissa  tongue_2

jarska

20.06.14 - klo:09:42 #14 Viimeisin muokkaus: 20.06.14 - klo:09:50 käyttäjältä jarska
Lainaus käyttäjältä: murmela - 19.06.14 - klo:17:03
Jokos @jarska on lähossä viivalle...?

No en todellakaan, enkä missään nimessä lähde.
Varasin silti (jos mieleni muuttuu) ja maksoin kilpailunumeron 69, joka on lempinumeroni ja tuo nuoruusmuistoja mieleen näin Juhannuksen alla.

@Jukka_R- setä, tätä ei varmaankaan ole ennen kysytty, mutta toivottavasti lippuja jää myyntiin (la-su) myös paikan päällä, sillä en ehtinyt ostaa kuin perjantain lipun?

Powered by EzPortal