Lainaus käyttäjältä: Mikko K. - 25.06.14 - klo:11:52
Ja tonnarilla sit kans pitkillä suorilla kunnolla piiloon. Ei sekään jaksa kulkea, jos sieltä katteen takaa kurkistelee puolikas kuivan kesän orava ja koittaa saada hyttysiä ja kärpäsiä paivalliseksi.
Siirryin K4:sta tohon R1:een ja vaikka tehoa tuli sen 20-30 heppaa lisää, tuli isoin helpotus ajamiseen alustan ja parempien jarrujen kautta. Kuinkahan pitkillä nuo suorat tuntuu kusiaisella... Mulla kun meni motoparkissa kytkin ja joutu vitosella ja kutosella nostelemaan huippujen ollessa siellä 250 molemmin puolin, tuntui suora silti toivottoman pitkältä 
Sanotaanko, että esim. siellä motoparkissa sai ihan rauhassa funtsia, että vieläkö sais kyynerpäitä paremmin tuulensuojaan tai auttasko huippuja jos persettä siirtäs vielä vähän taaksepäin tai nostas penkistä irti. Sitten ehti katella kierroslukumittaria, että siinä se pönöttää 14000rpm eikä nouse vaikka mitä tekis. Ton ihmettelyn jälkeen ruvetaan sitten katselemaan, että pitäskös tässä joskus jarruttaakin. Hauskin ero oli bussipysäkin vasurissa. Ite yrittää olla mahollisimman nipussa katteen takana kun osa tonnarikuskeista työntää edessä reteesti polvee maahan. Mut kai sitä voi tossakin polvee laahata kun on voimaa millä paikata ilmanvastus.

Isoin ero avauksissa tonnarilla ja kusiaisella on se, että tonnarilla noustaan pyörän päälle sitten joskus kun/jos pyörä ei keuli tai ravistele enää, kusiaisella piiloudutaan katteen taakse mahdollisimman aikasessa vaiheessa, että olis edes jotain toivoo kolmannelle sadalle pääsemisestä. Myöskään polvee ei tee mieli pitää yhtään turhaa katteesta ulkona.
Jos yhtään kiinnostaa niin vaihdetaan pelejä yhdelle setille niin saat säkin vähän voimistelua vasemmalle nilkalle askia veivatessa. Lupaan olla ostamatta Rytköstä takas.